Spelrum
| Giraffen | 0 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 1 |
Mobilspel
| Pågående | 19 302 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2014-05-18 22:42 | |
![]() | Jag har gjort knipövningar varje dag i en massa år. Nu har jag djävligt bra nytta av det. | |
| Minta | 2014-05-18 22:46 | |
![]() | Men det är ju bra och ändamålsenligt. | |
| hfranke | 2014-05-18 22:52 | |
![]() | Aldrig hört exter, men knipövningar har jag gjort många år. Ändamålsenligt så det förslår på många sätt. Har en jävla massa dumheter för mig också. Men berättar kag offentligt om dom blir jag väl inlåst för livet :) | |
| mrperfect | 2014-05-18 23:00 | |
![]() | Jag gör nästan all mat från grunden och gillar inte färdigmat, pizza eller Mcdonalds etc. Jag går ofta i sista sekunden, ibland efter, så är jag ofta försenad också :) | |
| Minta | 2014-05-18 23:24 | |
![]() | Jag kan bara köpa ekologiska livsmedel och köper inte heller färdigmat eller snabbmat utom någon enstaka pizza. Jag bäddar inte min säng utom när någon kommer eller jag byter sängkläder. Jag tvättar håret varje dag, inte för att det behövs utan för att formen ska bli bättre. | |
| Klungan | 2014-05-20 14:34 | |
![]() | Jag åker ofta hiss i jobbet men trycker aldrig på knapparna med fingrarna utan använder en nyckel eller något annat föremål som funkar. | |
| Minta | 2014-05-20 14:50 | |
![]() | Så gör jag överallt, på spårvagnar och bussar och dörrar i offentligheten. Använder tröjärmen t.ex. | |
| Kulspets - Ej medlem längre | 2014-05-20 17:16 | |
![]() | Jag brukar pissa i handfatet, typ på jobbet eller om man är bortbjuden. Mycket bekvämare än att använda toastolen. | |
| Megaherz | 2014-05-21 08:54 | |
![]() | Åker hellre buss eller spårvagn istället för tunnelbana, tom när det tar längre tid. Jag borstar alltid tänderna i övre högra hörnet först. Jag blåser på all mat, även glass och andra kalla rätter. Blir beroende av olika "enkla" spel och brukar drömma om dem, tex tetrisbrickor som flyger runt Får ofta stötar av metallföfemål och rör de alltid med nageln först (handtag, hissknappar och så) | |
| yariss | 2014-05-21 12:12 | |
![]() | Jag tvättar bilen sanslöst ofta , kör aldrig med smutsig bil ! | |