Spelrum
Giraffen | 36 |
Krokodilen | 1 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 28 |
Inloggade | 67 |
Mobilspel
Pågående | 19 967 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
gnagel - Ej medlem längre | 2014-06-03 11:52 | |
![]() | Haha! Om man får välja Putin finns det nog en hel del jag kan tänka mig. | |
Moose72 - Ej medlem längre | 2014-06-03 11:52 | |
![]() | Skånska är så obegripligt bara.... | |
roja c panda - Ej medlem längre | 2014-06-03 12:55 | |
![]() | Mitt sista tips är 40. Bolibompa-lovisa. | |
roja c panda - Ej medlem längre | 2014-06-03 13:09 | |
![]() | Nu har listan kommit. Antal rätt: 0. | |
gnagel - Ej medlem längre | 2014-06-03 13:24 | |
![]() | Timbuk är ju med! | |
Amatörkock | 2014-06-03 13:27 | |
![]() | JUNI 21 Jason Diakité, musiker, artist, programledare, 22 Sanna Nielsen, artist 23 Nathalia Edenmont, fotokonstnär 24 Johan Croneman, journalist, tv-kritiker, krönikör 25 Antje Jackelén, biskop i Lunds stift, blivande ärkebiskop i Svenska kyrkan 26 Johan Theorin, författare och journalist 27 Simon Kyaga, överläkare i psykiatri, forskare 28 Ingalill Mosander, journalist, författare 29 Fredrik Wikingsson, journalist, författare, programledare 30 Anders Bárány, fysiker JULI 1 Helene Ripa, elitidrottare, art director, typograf 2 Evabritt Strandberg, skådespelerska, sångerska, artist 3 Andreas Dregen, musiker 4 Morton Narrowe, rabbin 5 Edda Magnason, låtskrivare, musiker, skådespelare 6 Lars Palmgren, journalist, utrikeskorrespondent, författare 7 Linda Nordin, generalsekreterare, statsvetare 8 Kjell Westö, författare 9 Linda Pira, rappare, artist 10 Fredrik Rydman, dansare, koreograf 11 Sofia Helin, skådespelare 12 Jeppe Wikström, fotograf, bokförläggare 13 Börje Salming, ishockeyspelare, entreprenör 14 Therése Söderlind, författare 15 Marianne Bernadotte, filantrop, skådespelerska, hedersdoktor 16 Sebastian Kirppu, skogsbiolog 17 Navid Modiri, kommunikatör, artist, programledare 18 Martina Montelius, författare, dramatiker, teaterchef 19 Jonas Eriksson, fotbollsdomare, entreprenör 20 Monika Ahlberg, kock, författare, dansare 21 Athena Farrokhzad, Poet, dramatiker, översättare 22 Per Fritzell, komiker, skådespelare, artist 23 Baker Karim, långfilmkonsulent, regissör 24 Mette Rode Sundström, vd, konstsamlare 25 Oskar Kihlborg, äventyrare, fotograf, föreläsare 26 Christian Falk, musiker, musikproducent 27 Åsa Larsson, författare, jurist 28 Anna von Bayern, journalist, författare, prinsessa 29 Po Tidholm, författare, journalist 30 Caroline Winberg, supermodell 31 Henrik Stenson, golfproffs AUGUSTI 1 Gunilla Palmstierna-Weiss, scenograf, kostymtecknare och keramiker 2 Steve Angello, dj, musikproducent 3 Bea Uusma, författare, illustratör, läkare 4 Nina Lagergren, Raoul Wallenbergs halvsyster 5 Jesper Rönndahl, programledare, komiker 6 Alban Nwapa, artist, musikproducent, tandläkare 7 Bea Szenfeld, modedesigner, konstnär 8 Bi Puranen, samhällsforskare, författare 9 Felix Kjellberg, Youtube-gigant 10 Annie Wegelius, tv-pionjär, f.d. SVT-chef 11 Agnes Wold, professor i klinisk bakteriologi, överläkare 12 Björn Wahlroos, finansman, investerare, f.d. vd 13 Gunhild Carling, musiker, sångerska 14 Svante Pääbo, forskare, biolog, professor 15 Karin Hermansson, konstnär, programledare 16 Loa Falkman, hovsångare, skådespelare, artist 17 Mustafa Can, journalist, författare | |
Amatörkock | 2014-06-03 13:34 | |
![]() | Jag hade bara gissat rätt på två personer. Sanna Nielsen eftersom det ju ofta är så att Melodifestivalvinnaren kommer med. Sedan kändes det redan när hon utsågs som ärkebiskop att Antje Jackelén var given. Det var väldigt många personer jag aldrig hört talas om (eftersom det är val i höst så är ju inga politiker med) Jag är ointresserad av hans musik men tycker Dregen är en intressant person så det ser jag fram emot liksom flera av forskarna/professorena, Finns flera jag spontant känner att jag kunde vara utan. Bland annat några av dem som redan är med mycket i media och har en sådan plattform redan. Sedan har jag oerhört svårt för Mustafa Can. Hur rörande än hans sommarprat om sin mamma var så tycker jag mest att han är självgod och därmed osympatisk. | |
roja c panda - Ej medlem längre | 2014-06-03 14:26 | |
![]() | Egentligen borde de skriva ut namnet på sommarpratarnas pappor och mammor (möjligtvis far- och morföräldrar) istället. | |
roja c panda - Ej medlem längre | 2014-06-03 14:28 | |
![]() | gnagel: ah se där! På gatan känner vi inte till hans födelsenamn. | |
Challe_B - Ej medlem längre | 2014-06-03 14:44 | |
![]() | FREDRIK!! | |
-FaMo- - Ej medlem längre | 2014-06-03 15:01 | |
![]() | Salming, Steve, Bea o Bea... sen fann jag inga fler intressanta. | |
Nora1 - Ej medlem längre | 2014-06-03 15:21 | |
![]() | Det beror ju på vad dom väljer att snacka om. Även en "kändis" kan ha sparat något som inte har kommit fram i offentlighetens ljus och som kan vara av intresse. (svårt att tro dock.) | |
-FaMo- - Ej medlem längre | 2014-06-03 15:30 | |
![]() | I så fall får det vänta till Tv-programmet "Sommarpratarna". Hittar inga andra vars personligheter, liv, intressen som jag ger min tid för än de jag listade. | |
Mindymoo | 2014-06-03 17:14 | |
![]() | Min lista: Timbuktu, Ingalill Mosander, Evabritt Strandberg, Lars Palmgren, Sebastian Kirppu, Navid Modiri, Per Fritzell, Bea Uusma, Agnes Wold, Loa Falkman, Mustafa Can. Ovanligt många lyssningsvärda! | |
Challe_B - Ej medlem längre | 2014-06-03 17:21 | |
![]() | Evabritt Strandberg www.youtube.com/watc...Nd zuogsKjU | |
roja c panda - Ej medlem längre | 2014-06-03 18:46 | |
![]() | Bea Uusma. Är det någon i hela universum som tror att hennes claim to fame är "läkare och illustratör". | |
spelteori - Ej medlem längre | 2014-06-03 18:52 | |
![]() | Oj, det fanns en tråd om detta. I see. Jaha, vem tror vi Mustafa Can väljer att straffknulla den här gången? | |
Söndagsman - Ej medlem längre | 2014-06-03 19:02 | |
![]() | Kanske Herr Åkesson kan få sig en novell. | |
spelteori - Ej medlem längre | 2014-06-03 19:15 | |
![]() | Eller Kristina Winberg, hon är väl mer "hans typ". Slänger in den här igen pga så roligt: www.svt.se/kultur/kakan-1 | |
le-lou | 2014-06-03 19:31 | |
![]() | "Sommar i P1” chockar Kakan Hermansson. Tv-profilen sågar programmets urval av värdar. – Jag tycker inte att sommarpratarna representerar Sverige, säger hon. " Då vet vi. | |