Spelrum
Giraffen | 26 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 13 |
Inloggade | 39 |
Mobilspel
Pågående | 19 865 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
RambleTamble - Ej medlem längre | 2014-09-18 12:29 | |
![]() | Du hade inget tips på bra ekologisk vin alltså? Vilket är vad som efterfrågades i trådtiteln. | |
RambleTamble - Ej medlem längre | 2014-09-18 12:30 | |
![]() | Starta gärna en tråd i det ämnet om det ligger dig så varmt om hjärtat. Denna handlar om bra ekologiska viner. | |
IVIVIVI - Ej medlem längre | 2014-09-18 13:11 | |
![]() | Rambletamble? Nej..jag har inget tips på vin. Och som du säkert har sett,så finns det många öppnade trådar där personer kommenterar utifrån skapad tråds fråga med både förgrenade kommentarer utifrån ämnet som sådant som också har att göra med hela tanken som t.ex. ekologiskt från början till slut ,som i det här fallet från/el. före vinflaska eller efter vinflaska. Och jag tror inte JAG råkar va nåt undantag med att kommentera runt det hela som sådant.! Så du och andra får nog mkt. att göra med att rätta till andra som också skriver runt ämnet som inte råkar vara exakt ja.eller nej.. eller ett alldeles kort presis svar på tal, och som tycker att man alltid måste skapa en ny tråd så fort man tycker nåt, som faktiskt lika gärna kan gå under denna tråd när ämnet som sådant ändå är uppe för kommenterande och också kan vara viktigt att ta till sig & faktiskt hör ihop-->som med en vinflaska i de här fallet! | |
RambleTamble - Ej medlem längre | 2014-09-18 13:27 | |
![]() | Tycker du, ja. | |
eylizzna1 | 2014-09-18 14:11 | |
![]() | brännjack | |
RambleTamble - Ej medlem längre | 2014-09-18 16:56 | |
![]() | Blev bjuden på en Marie d'Alsace förra helgen. Passade mycket bra till den grönsaksrätt med bla sparris och ruccola jag åt. De andra i sällskapet som åt en ganska starkt kryddad, rökt lax var också mycket nöjda med den. | |
RambleTamble - Ej medlem längre | 2014-09-26 21:47 | |
![]() | Testat en Domaine Bousquet Selection till middagen. Inte så lyckad. Argentinska Mendozaviner är annars ofta bra. Men ingen av oss var förtjust i denna. | |