Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 1 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 19 780 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
skrutta00 | 2014-10-02 23:57 | |
![]() | <3 | |
Xin Chao | 2014-10-03 00:21 | |
![]() | Min erfarenhet är att män har en märklig förmåga att inleda ny relation mycket snabbare än kvinnor gör. Även om det är hon som valt att separera. Och ofta bara inom några månader till ett halvår efter seperationen. Undrar vad det beror på? | |
Artemis54 | 2014-10-03 03:22 | |
![]() | Tack Häggeby! Minta jag hade aldrig gått så långt.. Jag var bara besviken.. Kanske chockad... Men jag försöker verkligen gå vidare! Går ut med vänner och sysselsätta mig såklart...sasjov det får jag nog göra men nu känns det som att det ändå gått 2-3 månader jag borde kanske sluta lyssna på människor när de berättar om honom för det river upp gamla sår. | |
sasjov | 2014-10-03 05:50 | |
![]() | Sorgbearbetning kan ta olika lång tid, men en tröst kan vara att för varje gång du hör folk tala om honom,så blir det mindre jobbigt. Jag håller med Xin Chao om att vi män inleder en ny relation snabbare. Min lekmans teori om detta är att det har sin grund i ett slag mammakomplex. Vi måste ha någon som tar hand om oss. En viktig sak när man bearbetar sin sorg är att prata om man behöver. Goda vänner som lyssnar. De behöver egentligen inte säga något,utan bara lyssna. Med tiden märker du att solen går upp ändå. Om jag får komma med en bra sorgbearbetnings sång så kan jag rekommendera " the end of the world" med Skeeter Davis. Den hjälptemig mycket när min mor gick bort i cancer. Den ställer frågan hur världen kan gå vidare som om inget hänt trots min stora sorg. Ha en bra dag. En sak till. Det är han som förlorar på det här. Inte du. | |
Artemis54 | 2014-10-03 06:49 | |
![]() | Sasjov..jag beklagar sorgen...Jag tackar för dina fina råd och för sången.. Men jag förstår inte vad du menar med att det är han som förlorar på det? | |
sasjov | 2014-10-03 07:03 | |
![]() | Du kanske hittar en partner som passar dig bättre än vad han gjorde. Han i sin tur kanske borde ha försökt behålla dig. | |
Artemis54 | 2014-10-03 07:13 | |
![]() | Sasjov nu förstår jag.. Dina fina ord värmer verkligen. Tack för allt! | |