Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 20 099 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Rhotheta | 2014-10-17 12:16 | |
![]() | Intressant fråga solros. Spontant misstänker jag att ju mer fysik man kan desto färre övernaturliga upplevelser har man. En gång i tiden var en vanlig regnbåge övernaturlig, så på den tiden hade alla övernaturliga upplevelser. Den bästa i tråden så här långt är definitivt det mystiskt utbytta ägget. | |
zloggepop | 2014-10-17 12:17 | |
![]() | Att tro är inte att veta. Men det saknas belägg för övernaturliga händelser, där dom som VILL tro genast griper in där förklaring saknas, oavsett orsak. Dessa människor förbryllar mig, samtidigt som det förklarar allt bedrövligt runt oss. | |
zloggepop | 2014-10-17 12:19 | |
![]() | Ägget har förväxlats, om det mod förmodan skulle finnas övernaturlighet(dock givetvis icke) så skulle det vara förklaringen? Hahahaha, man tar sig för pannan. | |
Rhotheta | 2014-10-17 12:58 | |
![]() | Jag har en gång hittat bilnycklarna i kylskåpet. Tyvärr har jag en huvudmisstänkt av kött och blod (uppenbarligen inte alltid i hjärnan). | |
Moose72 - Ej medlem längre | 2014-10-17 13:06 | |
![]() | Så mycke fysik kan jag ändå så att jag förstår att ingen process kan starta utan någonting och helt av sig själv. | |
Rhotheta | 2014-10-17 13:11 | |
![]() | Det är helt sant. Du nämnde dock ett begrepp som varken existerar i fysiken eller naturen utan endast i den abstrakta natematiken. Ingenting. | |
brödrostskap | 2014-10-17 13:22 | |
![]() | Ja, jag var på rundvandring i ett övernaturligt bibliotek i veckan. Över 20000 titlar om diverse anormala fenomen: www.afu.se/afu2/ | |
dinodog | 2014-10-17 19:00 | |
![]() | zloggepop nä du jag förväxlade inte äggen. Det löskokta var klart först, och placerades i äggkoppen. 5 min senare var de andra äggen klara. Jag spolade dom i kallt vatten. Därefter lade jag det hårdkokta bredvid äggkoppen med det löskokta i. Men som jag skrev tidigare dom hade bytt plats. Ett mysterium hur de kunde byta plats. | |
Smurfar | 2014-10-17 22:56 | |
![]() | Historien om det lilla kattspöket. | |
Smurfar | 2014-10-17 23:37 | |
![]() | Därefter lade jag DET hårdkokta ägget (det var ju två)... Var lade du det andra ägget? Jo i äggkoppen! //simsalabim | |
dinodog | 2014-10-18 06:43 | |
![]() | Nä det var 3 ägg som jag kokade det 3:de åt jag. | |
Rhotheta | 2014-10-18 11:54 | |
![]() | Om du måste satsa 1000 spänn, vad tror du hände? | |
dinodog | 2014-10-18 12:41 | |
![]() | Haha det är min saliga far som är här och roar sig ibland. Sist försvann ju spacklet. Det var ju puts väck :) Spacklet som sedermera hittades på en hylla längst upp och längst in. Bakom schampoflaskor tvålar och tandkrämstuber. | |
Rhotheta | 2014-10-18 12:48 | |
![]() | Om du hade chansen att kommunicera med ett älskat barn, hade du ägnat dig åt att byta plats på ägg och flytta spackel då? | |
RambleTamble - Ej medlem längre | 2014-10-18 13:01 | |
![]() | Om det var vad som krävdes för att min närvaro skulle uppmärksammas, så ja. | |
plinius | 2014-10-18 14:04 | |
![]() | Onaturligt övernaturligt! www.youtube.com/watc...XD kBd4DkyU | |
dinodog | 2014-10-18 14:22 | |
![]() | Rotheta vad menar du? | |
jellyflower | 2014-10-18 14:47 | |
![]() | Jag tror rhoteta menar att om man får chansen att kontakta ett älskat barn "från andra sidan" så hade man kanske valt att göra nåt annat än att flytta ett ägg. Risken att mottagaren missar budskapet helt och hållet är ju också överhängande. Du kunde ju helt enkelt ha trott att det var du själv som råkat fäppla med äggen. | |
dinodog | 2014-10-18 16:50 | |
![]() | Oki , annars så säger min yngsta son som var var nästan året när min pappa dog att han inte är ensam ibland. Fast han är det. Han har även känt beröring någon som strukit honom över huvudet. Han är 21 år och har känt så till och från länge. Är svårt att förklara bort. | |
Bitte - Administratör | 2014-10-18 17:21 | |
![]() | Jag är helt övertygad om att det finns andar och dessa visar sig för vissa personer , talar till vissa personer och även hjälper till om det behövs,, Har några självupplevda saker så därför är jag säker Detta hände på slutet av 70 -talet,, jag gick ensam hem, det var sent , och det snöade , dvs det var nysnö så varje spår syntes efter mig och det fanns inga andra där ,, helt plötsligt så visar det sig stora tassavtryck bredvid mig där jag går och detta precis då jag närmar mig den absolut tätaste skogen på hemvägen,, Är idag helt övertygad om att det var nått som skyddade mig just då för nått annat,,I idag vet jag vad/vem det var som skyddade mig Bitte | |