Spelrum
Giraffen | 43 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 35 |
Inloggade | 80 |
Mobilspel
Pågående | 19 686 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
RambleTamble - Ej medlem längre | 2015-11-25 02:05 | |
![]() | Attraktion för mig är en kemisk reaktion. Dess påverkan får mig att koppla på iakttagelseförmågan för att räkna ut bästa sättet att gå tillväga för att snärja bytet. | |
Satyra | 2015-11-25 17:54 | |
![]() | Jag tror som RambleTamble att det mest handlar om ren kemi och att attraktionen alltså finns på ett plan vi inte ens kan ha kontroll över, eftersom den inte går att logiskt förklara/planera. I annat fall skulle man ju ständigt känna attraktion till partners som faktiskt passar en. :-p Attraktion kan nog också till viss del bygga på psykologiska faktorer. Dvs. man dras av en eller annan orsak till en viss typ av människor. Den formen av attraktion kan man lära sig att inte tillåta sig att ge utlopp för, om det nu skulle behövas. Som hos mig själv t.ex, som allt för ofta fallit för män som varit oerhört självdestruktiva, tyvärr. Den formen av attraktion kan ju bli rent farlig, om man inte förmår kontrollera den. :-/ | |
gubri | 2015-11-25 23:10 | |
![]() | Attraktion kan vara båda positivt och negativt. Om man är attraherad av någon och attraktionen är besvarad så utstrålar man själv attraktion, som attraherar ;-) | |
Sten_Saxpåse | 2015-11-26 07:55 | |
![]() | Hmm.. attraktion är farligt, iaf för mig. Som lågintensiv själv uttryckte det så var jag "attraherad av någon som inte förtjänade det". Hon valde att utnyttja detta dels för pengar, dels för att boosta upp sitt självförtroende lite. Nu är hon long gone men jag kommer ändå på mig med att sakna henne ibland. | |
Blasse | 2015-12-25 12:14 | |
![]() | Som Sten säger kan det vara farligt men också helt underbart | |
Lill-IT | 2015-12-25 12:32 | |
![]() | Attraktion, förälskelse och lust, hur trevligt det än kan vara, är bara kroppen sätt att lura hjärnan så att vi kan fortplanta oss. Det sa min gamla biologilärare.. | |
M_Blaize | 2015-12-25 12:41 | |
![]() | Attraktion...man kan väl attraheras av någons sätt...eller utseende. Själv attraheras jag av män med humor, därmed är inte sagt att jag kärar ner mig i alla kul killar. Attraktion och kärlek måste väl inte alltid gå hand i hand. Förälskelse är väl mer...kemi kanske. | |
Blasse | 2015-12-25 13:19 | |
![]() | Rätt M_Baize | |
Henrux2 - Ej medlem längre | 2015-12-26 07:54 | |
![]() | olika. ibland e den helt kroppslig och hon skulle lika gärna kunna ha en papperspåse på huvudet. ibland e det mer ögonkontakt, utstrålning, leende osv, men oftast en kombo av kropp och själ. | |
dinodog | 2015-12-26 10:05 | |
![]() | Rätt märkligt det där med attraktion. Att vara/bli attraherad av någon är det samma sak som kärlek? Nja jag tycker inte det, attraktion är rent sexuellt alltså man släpper på sina hämningar och ger sig hän. Kärlek däremot känns annorlunda på något viss. Men visst spelar attraktionen en viss roll även där. För min egen del visste jag när jag mötte min man första gången, att han var mannen i mitt liv. Det bara kändes i hela kroppen att det var han. Och det känns så fortfarande drygt 30 år senare. | |
proposition | 2015-12-27 14:45 | |
![]() | Jag attraheras av män med kroppar och ansikten som gör fysiskt ont att se på. | |
Adaptiv - Ej medlem längre | 2015-12-27 18:57 | |
![]() | mmm, dessutom ska dom vara farliga, eller hur? =) | |
proposition | 2015-12-28 22:18 | |
![]() | Nja, rätt trött på det. Men vackra män är sällan lätthanterliga dagisfröknar. | |