Spelrum
Giraffen | 8 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 8 |
Mobilspel
Pågående | 19 012 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Lågintensiv | 2016-03-23 23:34 | |
![]() | Hemskt. :( | |
greentea - Ej medlem längre | 2016-03-23 23:38 | |
![]() | tjänar 130 i timlön | |
Lågintensiv | 2016-03-23 23:40 | |
![]() | Bort med all privat vård. Nu var det sagt också. Mvh, på barrikaderna | |
Lågintensiv | 2016-03-23 23:41 | |
![]() | Förutom förstås den underbare barnläkaren jag hade nöjet att träffa idag.:) | |
Sten_Saxpåse | 2016-03-25 13:34 | |
![]() | Lågintensiv jag överdrev min åsikt för att provocera lite och jag lyckades ju tydligen med dig iaf. Istället för att sitta och önska folk stryk kanske du borde försöka få lite kontroll över dina känslor. Jag är helt för mer pengar till vården, men tycker att det i första hand ska användas till att anställa fler uskor istället för att betala mer till de få som ändå "sliter ihjäl sig". Minska på arbetsbördan istället för att höja belöningen så kommer alla inblandade att dra nytta av det. Om man nu ändå vidhåller att arbetet hellre skall vara fysiskt hårt och stressigt så får man nog vänja sig vid att ha löner som de flesta andra lågutbildade yrken ger. Industrilöner är inte mycket bättre och lika mycket som vi behöver vård behöver vi kunna producera och sälja varor. | |
Lågintensiv | 2016-03-25 13:54 | |
![]() | Jag föreslår att du istället försöker få lite kontroll över din önskan att provocera. | |
Sten_Saxpåse | 2016-03-25 14:03 | |
![]() | haha nä det är alldeles för mycket underhållning för mig. Är fullt medveten att jag uppfattas som ett arsel, men jag har tyvärr inte tillräckligt mycket respekt för det här forumet att bete mig bättre. | |