Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 298 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Pekkis | 2006-10-24 05:54 | |
![]() | Ska nog skaffa ett till... | |
| nina733 - Ej medlem längre | 2006-10-24 08:24 | |
![]() | jag skaffade ett till bara för kul , men så raderade jag bort mitt original, så nu har jag bara ett kvar.......... hehe... hört rykten om att nån här inne i tråden har ca 200 ;-) | |
| flyers21 | 2006-10-24 08:55 | |
![]() | 3 | |
| EvilMal | 2006-10-24 11:55 | |
![]() | Jag äger faktiskt 2 st. Dom ligger ungefär lika i rating men precis som någon sa så kan ett vara otursförföljt ena dagen och då kan det vara bra att ha ett i backup, haha, lite knasigt men det funkar...tror jag... | |
| Slemet | 2006-10-24 12:07 | |
![]() | Har ni en massa olika e-mailadresser då också? För det går ju inte att registrera flera användare på samma e-mailadress. Det kunde man inte när jag gjorde det iaf (jag och två kompisar hade en gemensam användare innan jag skaffade en egen och då kunde jag inte använda min mail eftersom den första, gemensamma, användaren stod på den). | |
| Lyckokatten - Ej medlem längre | 2006-10-24 12:12 | |
![]() | 3 nicks - Babyseal, Scandal och nu Lyckokatten. | |
| Lyckokatten - Ej medlem längre | 2006-10-24 12:14 | |
![]() | Och bytet hade ingenting med rejitngen att göra, jag är lika sugig som jag vart. Däremot så hade jag massa avbrytna spel på Babyseal/Scandal för jag hade otur att bo på Lidingö och använda mig av trådlös uppkoppling hos pappis. Lyckokatten har inga avbrytna spel för hennes lina går rakt in i väggen :) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2006-10-24 12:20 | |
![]() | det är väl bara att fixa en tillfällig hotmailadress för den sakens skull. Det gjorde min son eftersom jag har ett nick (på en adress) och pappan i familjen har ett nick på en annan adress. | |
| kJonna | 2006-10-24 13:22 | |
![]() | Se där ja! Då var inte ryktena helt fel att det var många som hade flera nick. Är det inte så också att även om man har flera nick som man spelar med så hamnar dom till slut på ungefär lika hög rating. Man blir ju inte bättre bara för att man har olika nick? | |
| flyers21 | 2006-10-24 13:29 | |
![]() | Själv då KJonna hur många har du? | |
| kJonna | 2006-10-24 13:30 | |
![]() | ;) Tänkte att du frågan skulle dyka upp. 3 | |
| Legobiten | 2006-10-24 13:30 | |
![]() | Har ytterligare två nick. Ett för att spela mindre seriöst med (typ på fyllan eller när man egentligen inte vill spela, men rösterna i huvudet inte går att stoppa) som ligger något lägre i rating. Ytterligare ett för att se om spel på slumpat bräde gjorde att jag fick högre rating. Det kontot ligger mycket riktigt över 3000. Men för det mesta är det Legobiten som gäller. | |
| Brandonwalsh | 2006-10-24 14:10 | |
![]() | Lika många som antalet inlägg här ovan. | |
| HumbleBug | 2006-10-24 14:51 | |
![]() | Jag (vem det nu är) skaffade det här kontot (nästan samtidigt med mitt första) för att ha ett konto att testa olika spelstilar med, experimentera med och även spela med när jag inte var i topp form. Mitt original konto skulle jag bara spela med när jag kände att jag var i toppform och bara spela seriöst med. Men, på det här kontot gick det allt bättre så jag la det andra på hyllan. | |
| HumbleBug | 2006-10-24 14:52 | |
![]() | "så jag la det andra på hyllan." . . . eller . . . ? ;) | |
| flyers21 | 2006-10-24 14:53 | |
![]() | Varför man har fler än ett är enkelt, 1 officielt, 1 för att lära upp sig och 1 för att vara inkognito. | |
| smeknamn | 2006-10-24 15:27 | |
![]() | Jag har bara ett och det är GA... jag menar SMEKNAMN! | |
| Satyra | 2010-02-04 20:08 | |
![]() | Försökte hitta något redan gammalt förklarande svar till detta, för mig mysterium, men fattar fortfarande inte vitsen med att ha flera konton/nick? Som spelare - absolut inte. Precis som någon skrev här tidigare - man blir väl knappast bättre/sämre som spelare av att ha fler nick? :-O (Möjligen kan jag förstå den persons vinkel som skrev att han använder ett konto för mindre seriöst spelande, typ i berusat tillstånd, för att inte riskera poängförlust med sin "riktiga" nick.) Eller är flertaliga nick något man använder för forumets skull och inte för spel i första hand, möjligen? För att så att säga kunna göra inlägg som olika personer som en puff för att "höja/sänka" någon/något i en diskussion ... | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2010-02-04 20:16 | |
![]() | Jag orkar inte engagera mig i att byta nick eller alias. Skulle aldrig använda flera nick för att stödja min egen tes i ett forum heller - gör folk det? Ambitiöst! | |
| Yamma | 2010-02-04 21:09 | |
![]() | Har bara ett på alla sites på hela internet, mer eller mindre. Yamma är den jag är, numera. =) | |