Spelrum
Giraffen | 35 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 15 |
Inloggade | 51 |
Mobilspel
Pågående | 19 639 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Blasse | 2016-08-19 07:20 | |
![]() | Bra skrivet av dom två ovanstående håller med till hundra procent! Men har några slumpade spel på gång | |
åskarl | 2016-08-19 08:02 | |
![]() | spelar hellre slump därför att det ändå är slumpen som avgör vilka bokstäver man får. och hoppas därför på att all otur med bokstäverna ska ha en liten chans att kompenseras med mindre otur med de färgade brickorna. och hoppet om att kunna vända det där hopplösa underläget hänger ofta längre kvar med slumpat bräde.... | |
Sote | 2016-08-19 14:27 | |
![]() | Men man ska allt ha en jäkla otur med brickorna om man med standatdbrädet hamnar i ett hopplöst underläge. Eller så är man helt enkelt sämre än motspelaren på att hitta bra ord med det man har. Och då kan jag förstå att skumpa kan vara rätt nödvändigt för att ha en chans. För min del så är det ordbyggandet i sig som är det intressanta med spelet och det kan man ju vara olika bra på. | |
Skedvi | 2016-08-30 22:23 | |
![]() | Jag spelar oftast trött och okoncentrerad, sen tycker jag det är skönt med något man känner att man inte behöver vara så bra på även om jag helst vill vinna. | |