Spelrum
Giraffen | 33 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 29 |
Inloggade | 63 |
Mobilspel
Pågående | 19 559 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-08-17 22:09 | |
![]() | Alla Duger som dom är men alla utseenden går att förbättra. Sätter vi inte våra egna krav ? Jag fransförlänger tx för min egen skull inte för att någon ställer krav,jag tror inte människor tänker så som att det är krav som ställs.gillar inte att tonåringar förnedras. | |
Lågintensiv | 2016-08-17 22:15 | |
![]() | (Den utföll väl, det blev mitt intellekt och hans skönhet. Tackar som frågar!) | |
Tindris | 2016-08-17 22:43 | |
![]() | Sättet att vara på kan göra en människa jäkligt snygg.. blicken, rösten. Nutidens överdrivna, osunda utseendefixering bland unga tycker jag inte om! glad att jag växte upp före utseendehetsens tid..som TS skriver, medelålders som sitter och putar med läpparna dag ut o dag in, ville de bli födda som anka eller? | |
Lågintensiv | 2016-08-17 22:49 | |
![]() | Har inte utseendehetsen varit lika stor bara det att idealen har växlat? Den är hsh för bedrövlig den här opererade looken som tycks vara ett självändamål för vissa desillusionerade förortstjejer som drömmer om att bli bloggerskor på heltid. Jag får lust att säga något till dem när jag sitter mitt emot dem på tunnelbanan. Vad vet jag inte riktigt. | |
klobba2 - Ej medlem längre | 2016-08-17 23:07 | |
![]() | När det gäller vänner, finns det verkligen folk som väljer dem efter hur de ser ut? Allvarligt? vem vill ha fula kompisar. Första intrycket brukar bestå. alla vi människor gör en okulärbesiktning av alla nya personer vi möter. Och väger in våra egna värderingar och fördomar även om vi inte erkänner att vi har några. | |
SmålandsMira | 2016-08-17 23:47 | |
![]() | Det är bara att acceptera att folk är olika. Jag har då banne mig aldrig valt vänner efter hur de ser ut. | |
Santiel | 2016-08-19 01:13 | |
![]() | jag går efter lite både och... spelar ingen roll. oavsett vem/vilja jag umgås med så retar det alltid någon. | |
Härejagigen - Ej medlem längre | 2016-08-20 13:32 | |
![]() | Med glimten i ögat är de flesta människor vackra . | |
Blasse | 2016-08-20 15:44 | |
![]() | Mm men när man ser sig själv i spegeln så hittar man många brister! Själv tycker jag mina ögon ser för djävliga ut grått och trist hår hm Och visst har jag ett hästansikte har något minimalt hårstrå på näsan fram med pincett och kolla så att inget hår är i öronen och givetvis måste jag raka mig ( tänk om det är ett skägg stubb kvar) OCH VARFÖR ???? Det är ju ingen som tar notis om en gammal gråhårig gubbe och skulle jag flirta med någon så tror dom väl att jag är gubbsjuk snuskhummer | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-08-20 20:40 | |
![]() | Jag har svårt att tänka mig att någon väljer en vän efter utseende.jag skulle iaf inte göra det.jag bryr mig inte om hur andra ser ut det är deras grej. Jag bryr mig om hur jag ser ut. Kärleken säger att det inte finns en mer fåfäng person än jag.Och han har rätt | |