Spelrum
| Giraffen | 61 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 89 |
Mobilspel
| Pågående | 19 815 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| illiterate - Ej medlem längre | 2006-11-19 23:18 | |
![]() | Att påpeka saker om andra människors utseende utan att våga visa hur man ser ut är för övrigt skrattretande när man har den typen av argument. | |
| trevande | 2006-11-19 23:30 | |
![]() | andi e jag kan bara rekommendera dig att välja herrtoaletten nästa gång. där kanske ni kan få ett bättre gensvar. jag, och många av de andra fula kvinnorna på anchor, var väldigt ledsna över att få köa. | |
| Lyckokatten - Ej medlem längre | 2006-11-20 10:19 | |
![]() | Man ska inte ge sig in på Ankaret eller andra nischade ställen om man inte ens fattar vad de nischerna utgår på. Hårdrock är ondska, öl och dirt - och låt folk knulla ifred - det är trots allt demokrati vi lever i. Dessutom har Ankaret 4 tjejtoaletter. Du kunde köat till en annan! | |
| trevande | 2006-11-20 14:58 | |
![]() | gud vad svårt det är att förstå att anchor är ett hårdrocksställe, och jag går dit hur mycket jag vill när jag känner för att önska gammal slayer av en oförstående DJ. hårdrock, åtminstone av anchors slag, är fan inte per definition ondska eller dirt, det är homoerotiska undertoner och schlagerdänga mer än något annat. tyvärr fungerar inte din demokratiska knullprincip på en krog, där det trots allt är krögaren som bestämmer. tilläggas kan att alla de andra toalettköande, du vet de där coola hårdrocksbrudarna som är all about ondska öl och dirt, var minst lika förbannade, trots antalet toaletter. | |
| Miss_jk | 2006-11-20 19:22 | |
![]() | Kunde funnits 100 toaletter på det där stället, men knulla får man f-n göra hemma. Spelar ingen roll om det är demokrati, hårdrock eller dirt. | |
| jssfrk | 2006-11-20 19:27 | |
![]() | Trevande: "det finns inga bra ställen i stockholm. jag föredrar alla gånger att gå ut och ta en öl en veckodag, framför att beblanda mig med packet en fredag eller lördag." WORD! Jag hatar den här jävla stadens uteliv. | |
| Spyan | 2006-11-20 19:37 | |
![]() | haha odin, todde aldrig jag skulle möta på en annan vasastan-bo som gillar att hänga på söderkällarn. detta börjar bli läskigt! | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2006-11-20 20:20 | |
![]() | nu blev jag sugen på att gå ut. fan ta er. och fan ta inflensan. "tv-spel - Ej medlem längre" - vad nu då? | |
| Lasse Jarner | 2006-11-20 22:01 | |
![]() | haha. trevande äger diskussionen! | |
| Mick E - Ej medlem längre | 2006-11-20 22:10 | |
![]() | trevande är en gnällig liten kvinna, men hon är ju så ung.. | |
| Lasse Jarner | 2006-11-20 22:12 | |
![]() | För övrigt anser jag att Söderkällaren är schystare än både Kvarnen och Carmen, både billig öl OCH trevlig personal. Dessutom får jag sejdeln-vibbar där, känns nästan som att vara "hemma" i Göteborg. Nacht på Spy Bar var bra i fredags. | |
| tinaol | 2006-11-21 16:20 | |
![]() | Har man passerat 40 i Stockholm men fortfarande känner sig som 20 och älskar att dansa till HipHop - men avskyr "styrdans".....så är det Kolingen som gäller. Blandade åldrar,stilar,musik...... ..ett av de få ställena i stan som man kan ha kul på vem man än är!! Där man kan dansa häcken av sig i sina gympadojjor och bara vara glad :) Nästan alla andra ställen är så inriktade på en viss sorts publik. Fast Gayställena är juste oxå. | |
| snorklan | 2006-11-21 18:40 | |
![]() | Vad ni än gör.. gå aldrig på Garbo.. | |
| Mick E - Ej medlem längre | 2006-11-21 18:53 | |
![]() | fy fan för garbo, tubsockor och loafers med snöre....tacka vet jag carmen eller kanske lion bar, sveriges bästa uteservering. | |
| snorklan | 2006-11-21 19:19 | |
![]() | Lion bar? Missat den.. Själv är jag väldans förtjust i Ljunggrens | |
| tinaol | 2006-11-21 19:39 | |
![]() | Minns Garbo på den gamla goda tiden, då var det som en särte finlandsfärja både vad det gällde alkoholförtäringen och klientelet.....men som sagt.......längesedan ;) | |
| snorklan | 2006-11-21 20:07 | |
![]() | Finlandsfärja.. Fortfarande rätt träffande beskrivning :) | |
| tinaol | 2006-11-21 20:41 | |
![]() | Får rysningar när jag tänker på Finlandsfärjor *urk* | |
| morgonluft | 2006-11-21 23:50 | |
![]() | Jag är inte den som varken berömmer eller beundrar i vanliga fall, men jag måste bara säga att signaturen Trevandes syrliga inlägg är mycket befriande! Inte bara träffsäkra utan även en frisk fläkt i detta annars ganska pretentiösa/tokroliga forum! | |
| Lasse Jarner | 2006-11-22 00:38 | |
![]() | Jag tycker att en del i storheten med hennes inlägg är just att de ÄR så härligt pretentiösa. | |