Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 18 065 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vildahilda | 2007-01-07 01:20 | |
![]() | va fan... spelar man spel så vill man väl vinna? man lägger vad man vill. man lägger det som är till gagn för en själv!!! sånna är spelets regler! inte att vara schysst mot den andra! | |
| hugokolbaz | 2007-01-07 01:35 | |
![]() | Ivan: Ditt "*NEGER" ska vara bara NEGER. Att skriva en stjärna (*) framför ordet betyder att det inte är godkänt. Typ *TRIX men TRICKS (*TRIX blir dock TRIX med SAOL13!!) | |
| TomasLeonard | 2007-01-07 01:38 | |
![]() | Spelade mot en tjej vi hade ett hårt spel, jag började med fitta och hon svarade med tönt. | |
| Vanvård - Ej medlem längre | 2007-01-07 11:41 | |
![]() | Jag hade en liknande situation som dig Tomas. Motståndaren la ordet "kuk" varpå jag la ordet "mums" | |
| iodine - Ej medlem längre | 2007-01-07 12:17 | |
![]() | håller med vildahilda. man spelar för att vinna, med så mycket som möjligt. om motspelaren inte kan ta ett större underlag så skit i henne/honom. visst är det inte roligt att bli kallad öknamn, men det är roligt att vinna :) men kanske kan man öppna ett chattrum för fegisar som isåfall kan spela på deras villkor. där man kanske kan avslöja till varandra vad man har för bokstäver så det ska bli så "rättvist" som möjligt. kanske kan man i förväg dela upp dom röda rutorna så man får lika många? kul, verkligen. | |
| Fjällfina | 2007-02-21 17:35 | |
![]() | Ibland har man ju heller inga bokstäver som är jättebra,och att fortsätta ett ord som slutar på z eller någon annan omöjlig bokstav är ju inte lätt men vad ska man göra? man vill ju få ut sina bokstäver...... | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2007-02-21 19:40 | |
![]() | Jag undrar hur någon öht kan veta att en person är "skitsur" såtillvida denne inte säger det rakt ut, alternativt slänger sig med svordomar eller personangrepp? | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-02-21 23:58 | |
![]() | Någon som gnäller och säger typ "Nu när du la sådär har du ju stängt, så man inte kan lägga här" och sedan fortsätter med andra kommentarer kan man ju säga att de gnäller. Och gnäller man så är man oftast inte på jättebra humör... | |
| TomasLeonard | 2007-02-22 01:28 | |
![]() | Ähh vissa personer e fruktansvärt fega å förstör spelet. De borde aldrig få sitta framför en dator. | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2007-02-22 02:24 | |
![]() | jag kommer ibland på mig själv med att framstå väldigt ambivalent. antagligen är det för att jag försöker minimera mitt användande av s.k. smajlisar. det i kombination med min fascination för kärvt och träigt språk gör nog att många av mina medspelare inte riktigt vet var de har mig. jag gillar det. | |
| smurvlan | 2007-02-22 11:54 | |
![]() | åsså dessutom får man inte öppna en sån här tråd där an kan lista ut vem du spelade med, det är som att namnge... konstigt och synd, men så är det =) | |
| jssfrk | 2007-02-22 12:01 | |
![]() | Oeronbarn, islänningen. | |
| lelou - Ej medlem längre | 2007-02-22 12:12 | |
![]() | Varför skulle det vara så konstigt och synd Smurvlan? | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2007-02-22 12:21 | |
![]() | tungur knivur | |
| thörn - Ej medlem längre | 2007-02-22 12:21 | |
![]() | Spela i det Engelska rummet istället, chansen att möta någon med humor är garanterat större. | |
| blue_moon | 2007-02-22 13:21 | |
![]() | Det är viss skillnad mellan att direkt namnge en person och att komma med uppgifter som gör att den som vill kan ta reda på vem det gäller. De flesta gör sig nog inte det besväret. | |
| thörn - Ej medlem längre | 2007-02-22 13:37 | |
![]() | Smurvlan, Puss puss på dig. Ett råd i all vänlighet. Stäng av svensktoppsmusiken. Spela Erik Saties Gnossienne, tag några djupa andetag, gå vidare.......... | |
| Optima | 2007-02-22 15:02 | |
![]() | Jag stör mig enormt på folk som skriver "Varsågod" efter att ha öppnat ett ställe åt mig. Lite som att de är så bittra att om de förlorar så kan de intala sig själv att det bara var för att de hade öppnat för mig. Fegt! | |
| Annieel - Ej medlem längre | 2007-04-16 16:44 | |
![]() | Du gjorde inget fel Hick tics . Du möte bara en typ . Det händer alla någon gån . Fast man blir iritterad , så är det inget att hänga kvar vid . Spela bara inte mot personen mer . Kram Annieel . | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2007-04-17 00:30 | |
![]() | Optima! Det skriver man ju för att störa och stressa lite... | |