Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 20 005 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| västgöten - Ej medlem längre | 2007-01-10 21:39 | |
![]() | vad är ER? | |
| Femmy | 2007-01-10 21:42 | |
![]() | Emergency Rescue = "Akut Räddning" (dom använder detta begrepp bla på akutintag i USA) | |
| Sawawa | 2007-01-10 21:43 | |
![]() | Greys Anatomy måste ju vara det bästa som går på TV. Det och CSI. Underbart bra! | |
| emmanent | 2007-01-11 06:21 | |
![]() | Battlestar Galactica är bland det bästa man kan se på TV - som jag ser det. Det har dragit igång en ny serie som heter Heroes (ej svensk TV) som jag tycker är himla bra också. Lost, såklart, och jag har inte bestämt mig för om jag ska fortsätta följa Prison Break - inte lika sugen som den första säsongen. House är en höjdare, såklart! :D Jag följer massor av TV-serier online - ganska skönt att slippa passa tider osv, plus att man kan upptäcka saker som aldrig landar här hemma. Om någon får tillfälle så kan jag varmt rekommendera en TV-serie som blev nerlagd efter två säsonger i USA, som heter "Carnivale". Bland det bästa som någonsin sänts, faktiskt. | |
| Göte Borg - Ej medlem längre | 2007-01-11 06:36 | |
![]() | Sopranos, Rome, South Park, Futurama | |
| Elmis | 2007-01-11 07:34 | |
![]() | Emergency room står väl ER för? | |
| tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2007-01-11 08:04 | |
![]() | Heroes är bäst just nu | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2007-01-11 09:00 | |
![]() | One tree hill, ER, CSI, NCIS, Greys anatomy, Desperate Housewives o Prison break... Olsmon; på fyran på torsdagar går Love my way - en australiensisk kanonserie! Six feet under följde jag slaviskt första två-tre säsongerna, men sen tycker jag den har blivit bara sämre o sämre. Samma med 24 efter de första två omgångarna. Det är trist... | |
| Dyslekso | 2007-01-11 10:07 | |
![]() | Lucky Louie är rätt kul. En HBO-producerad sitcom där alla får svära, säga könsord och visa sig nakna. | |
| hugokolbaz | 2007-01-11 12:11 | |
![]() | Jag skulle vilja påstå att 24 pendlar lite. Bäst i mitt tycke är säsong 5,3,1 i den ordningen. 4:a helt klart sämst. 6:an kan bli bra. | |
| dixunis | 2007-01-11 13:15 | |
![]() | ER betyder just Emergency Room, och serien heter på svenska Cityakuten, om jag vet rätt. | |
| dixunis | 2007-01-11 13:46 | |
![]() | Själv ser jag OC, Prison Break, House, Scrubs, The Office (US).. typ. | |
| Femmy | 2007-01-11 15:03 | |
![]() | Helt riktigt, tv-seriens namn, dvs ER är en förkortning av Emergency Room! | |
| Dyslekso | 2007-01-11 16:52 | |
![]() | Nej, ER är hur en åsna låter på engelska. | |
| Maybach | 2007-01-11 17:00 | |
![]() | Lost, the O.C, Scrubs och Filip&Fredriks program följer jag :) | |
| Dyslekso | 2007-01-12 10:29 | |
![]() | The line of beauty var ju rätt lysande. Med sådana tv-serier behövs inga långfilmer. | |
| KillerCow | 2007-01-12 14:54 | |
![]() | House MD, CSI (Helst LA+Miami), Criminal Minds o Law & Order .. Medium kan slinka ner också ibland .. Lost, har kollat första säsongen, men kom in för sent in till andra, så jag slutade kolla o hoppades att de skulle komma snabbare ut med DVD istället, men ikke :/ När det gäller Law & Order, kan nån berätta om varför de bytte från förra serien till nuvarande om barngruppen? | |
| RedlineRocks - Ej medlem längre | 2007-01-12 15:54 | |
![]() | Med risk för att döda min härliga image här på betapet, O.c äger stenhårt, Riktigt uselt att sista avsnittet sänds 22e februari på FOX sen är det över. Dock är jag en som följer serier ganska rejält(Inte i Nemi stil dock.) Heroes är en elegant serie som bara blir mer spännande efter varje avsnitt. Bör väll komma snart i svensk Tv, Har till och med för mig att 3an(?) visade ett pilot avsnitt av serien, vet intefaktiskt. Dexter, kommer att börja sändas på Canal+ och detta e en jättrebra serie. Prison break, bör göra sin sista säsong nu, lite utdraget men dock spännande :) Parlamenter och "Poker" på 5an, om nu dessa räknas som "serier". Nemi: Vad fan handlar jericho om? Velat fixat den men vet inte om den är bra/dålig, tell me please. Läser man på de engelska tv sidorna är det ju 1400 stycken att läsa igenom, orkar inte :) | |
| Katja F - Ej medlem längre | 2007-01-12 19:25 | |
![]() | Följer inget på just teve, men på datorn följer jag Ugly Betty (snygg serie det), ibland House MD (lite tjatigt i längden), My name is Earl (white trash deluxe!), Lost, Prison Break och inget annat. Just nu. | |
| Mick E - Ej medlem längre | 2007-01-13 00:19 | |
![]() | The Shield, förstås, fullständigt fantastisk serie som dessvärre misshandlas av Viasat å det grövsta. South Park, roligast på tv, nånsin..... | |