Spelrum
Giraffen30
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
18
Inloggade48
Mobilspel
Pågående21 486

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Huzan2007-02-09 15:23
Antal inlägg: 1920

oavsett hur personen i fråga har levt sitt liv fattar du (smurvlan) väl att hon inte har mått bra.. nu är hon död, det ser jag som jävligt tragiskt..
 
Mouche - Administratör2007-02-09 15:25
Antal inlägg: 24193

Och vad i det som skrivits, innan Dina kommentarer Smurvlan, kan anses som "galet" skrivet?

Som Lelou skriver så tydligt här ovan:
VISA RESPEKT och, om någon inte förmår göra det, så vänligen skriv i någon annan tråd som bättre främjar syftet med det ni skriver!

Åsiktsfrihet är för övrigt något som blivit oerhört populärt att, i många men givetvis inte alla fall, åberopa när man skriver/säger/tycker rappakalja!

Mouche
 
Huzan2007-02-09 15:28
Antal inlägg: 1920

ger stående ovationer till Mouche!!
 
kickilickan - Ej medlem längre2007-02-09 17:23
Antal inlägg: 290

Hur mycke ska denna upprorsmakare få hålla på innan hon blir avstängd. Man blir faan på dåligt humör när man läser hennes inlägg.
Nu e jag sååååå trött på dej Smurvlan.....
 
Äta Myror - Ej medlem längre2007-02-09 17:27
Antal inlägg: 35

SMurvlan är en frisk fläkt!
 
kickilickan - Ej medlem längre2007-02-09 17:32
Antal inlägg: 290

yeea right.....
 
mamman - Ej medlem längre2007-02-09 23:24
Antal inlägg: 6379

Hehehe! Gillar dej mouche!!!

Tragiskt att hon dog och tragiskt för hennes dotter, men det var väl inte såååå otroligt att det skedde?
Om ni fattar vad jag menar...

Alla liv som tar slut för tidigt är tragiskt!!! En tanke går till hennes dotter som aldrig får lära känna sin mamma samt till hennes son som nu får ha henne nära!
 
IMO 1punkt2 - Ej medlem längre2007-02-10 00:25
Antal inlägg: 1033

En vila i frid önskar jag Anna Nicole Smith på samma sätt dom jag önskar det till samtliga avlidna människor.
 
två bakelser2007-02-10 01:32
Antal inlägg: 196

Hoppas att det ordnar sig för lilla dottern och att hon får ett så bra liv som bara går.
 
smurvlan2007-02-11 13:55
Antal inlägg: 840

Jag tycker att det är mycket tråkigt att man i vissa fall inte får säga som man tycker ... mycket tråkigt att vissa människor tar åt sig så det ekar i hela betapet.

Lider mycket med Annes barn, mycket jobbigt kan det bli!
 
lelou - Ej medlem längre2007-02-11 14:37
Antal inlägg: 2025

lite önskningar från mig till dig smurvlan:

Läs vad vi skriver. Lär dig innebörden av ordet respekt. Lär dig att du är en av mååånga medlemmar här ute och att inte forumet kretsar enbart kring smurvlan och vad smurvlan tycker om allt. Lär dig tänka i genom dina inlägg, och fundera på det en gång till innan du trycker på "posta inlägg-knappen". Lär dig forum-etikett. Lär dig acceptera regler och lär dig ta tillsägningar.
Uppenbarligen är du helt nybörjare på dessa ovanstående punkter, men jag har ändå en viss tilltro till dig, att du ska kunna greppa detta utan att börja gasta om din yttrandefrihet och rätt att husera här på betapet.
Ingen har nån rättighet till det, se det som en förmån och börja agera efter.

Eftersom privata mail inte duger för dig, så ger jag dig nu offentligt en varning.

 
girly2007-02-11 14:37
Antal inlägg: 5

smurvlan verkar ju inte ha alla sina indianer i kanoten...några har nog drunknat....
 
Tufflan2007-02-11 15:14
Antal inlägg: 1254

Tråden handlar om Anna Nicole Smiths död. De som vill skriva en rad eller skicka en tanke till henne och hennes familj är välkomna att fortsätta skriva i tråden. Övriga kommentarer som inte hör till ämnet kan vi väl lämna därhän! girly, det är inte okej att nedvärdera en medspelares intellekt även om man irriterar sig på henne. Tänk på det i fortsättningen!
 
tildus71 - Ej medlem längre2007-02-11 15:24
Antal inlägg: 1282

personligen blir jag ännumer farcinerad av männskan så här efteråt.

hon verkar ha varit en person som levt livet på sitt eget vis. Kanske inte alltid så lyckat men det verkar då som om hon gjorde mycket som de flesta knappt vågar tänka.

jag tycker alltid det är sorgligt när unga människor dör både för dem och deras anhöriga. stackars barn som nu är utan mamma. och stackars nicoles mamma och syskon som nu är utan nicole.
och stackars nicole som inte fick leva livet tills hon blev gammal eller se sin dotter växa upp.


 
Gariam - Ej medlem längre2007-02-11 15:40
Antal inlägg: 2590

Jag tycker att det är otroligt skönt att få slippa sexistisk moralpanik i denna tråd kring Anna Nicole Smiths liv/död. Jag önskar se denna respekt även kring nu levande kvinnor som också lever i den sk. bimborollen.

Vill gärna citera Annika Bryn: "...Vi har krig, mord, våldtäkter. Vi har vapenfabriker, knarkfabriker, miljöförstörande fabriker i största allmänhet. Men en oproportionerligt liten del av den ilska och det hån som riktas mot s k sexiga kvinnor som lever på sin sexighet (därför att den är efterfrågad) verkar riktas mot dessa företeelser..."
www.blogs.se/index.p...an nikabryn

Vila i frid.

 
Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?