Spelrum
Giraffen28
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
2
Grisen
Böjningslistan
36
Inloggade66
Mobilspel
Pågående18 149

Forumkategorier

Användare Inlägg  
y not2007-04-17 09:17
Antal inlägg: 9014

med en apelsin i munnen :-0
är det häftigt?

Huzan2007-04-17 09:22
Antal inlägg: 1920

haha, ska fråga killen om han går me på att ja "gör upp eld" samtidigt som han har en apelsin i munnen!! hahha!!

KillerCow2007-04-17 12:11
Antal inlägg: 222

Varifrån hämtar TVbolagen sina "Experter" egentligen?
Vad har de för slags utbildning än dålig fantasi själv för att ens berätta o säga till andra hur de ska göra o vad som är rätt eller fel? Iofs misstänker jag att tjej"intruktören" är antingen fortfarande oskuld eller det var riktig längesedan hon har varit med en kille, eftersom hon utgår ifrån att "göra upp eld" med sin lilla trädildo kanske hemma ;P

Men ärlig talat, har folk svårt att prata med varann o använda sig av det lilla vett man har i skallen?

Huzan2007-04-17 13:19
Antal inlägg: 1920

ja det verkar ju inte bättre!
undra å hoppas att det kommer ett uppföljningsprogram, kolla hur det gick för dom där stackarna.. speciellt hon vars kille satt ute å runka till nån bruds sms i köket...

Pottränad - Ej medlem längre2007-04-17 13:51
Antal inlägg: 4315

Apelsiner? Det är gårdagens news. Idag gäller bananer. Ett stycke i vardera örat, samtidigt som en klase vindruvor ska balanseras på huvudet. Det gäller att hålla tungan rätt i mun. I vilkens mun det än månde vara.

y not2007-04-17 15:15
Antal inlägg: 9014

tack skall genast pröva och se om det funkar
tyckte verkligen att apelsiner lät lite gammalmodigt

kreutz2007-04-17 17:10
Antal inlägg: 2

Å allt detta under seriösa ämnen.. hmm :P

krill_master - Ej medlem längre2007-04-18 07:23
Antal inlägg: 1576

porr, sex, nakenhet etc, är ju kanon med den man älskar. men i TV? har folk inga barn, föräldrar eller liknande att ta lite hänsyn till? fan ungarna kan bli mobbade och de gamla skämmas. visa lite respekt och förnuft även om man helt saknar egenvärdet tycker jag. att så gärna vilja vara någon och känna sig så osynlig att man går ut i TV med det? sök hjälp du patetiska människa borde TV producenten sagt.

vulcan2007-04-18 11:07
Antal inlägg: 7666

FORUMADMIN: Jag flyttar denna tråd till Snack eftersom jag tycker att den är aningen för "lättviktig" för att höra hemma i Seriösa ämnen

sakoline2007-04-18 12:58
Antal inlägg: 742

Kanske är jag ung och naiv, men det är väl bra att sexproblem likställs med andra problem i relationer? Varför är sex, nakna kroppar & relationsproblem så tabu? Dessutom skulle jag hellre vilja att ett par visade upp sig i TV med värmekamera än att gå kanske genom ett helt liv utan att få uppleva en orgasm, eller må dåligt i sängen, eftersom sex är så viktigt... Och att sex är viktigt måste väl även ni tycka? Eftersom det är så hemligt?

Annieel - Ej medlem längre2007-04-18 17:50
Antal inlägg: 446

I dag finns det ju ingenting som är hemligt med sex längre .
Media har ju gjort allt för att förstöra denna fina mystik .
Man blir ju matad överallt .
Blir du kär löser det sig naturlig.Övning ger färdighet .
Ungdomar får en skev bild . Det tror att de viktigaste som finns är att synas i tv och ha sex .
Håller mig till mitt förra inlägg och de Gubbi skrev .
Men du kanske lyckas med apelsinen i kristalkronan och gillar det ?????
Lycka till Annieel .

sakoline2007-04-18 21:45
Antal inlägg: 742

Annieel: Vill gärna tro på dig. Men om ett par är gifta sedan några år och haft ett "tråkigt" sexliv utan känsla, då kan man väl sluta tro på att bara kärleken/vänskapen/ömhete n ska lösa allt? Kan man inte fixa en orgasm, eller kör fel teknik, då kanske man är i behov av hjälp.
Och mystik? Vem skulle ha nån aning om vad sex är och allt det kan innebära, om inte media fanns? Förr var det t.ex. självklart att mannen hade ett annat behov än kvinnor, och att det behövdes lite "våld" för att få ut sin manliga rätt... Tror du skolans torra sexualundervisning är tillräcklig?

Annieel - Ej medlem längre2007-04-19 12:29

Nä skolans undervisning är inte tillräcklig .
Men behöver man råd efter ett torftig äktenskap så finns det nog andra som kan hjälpa en med det .Tycker fortfarande det är för mycket i media . Det finns jättemånga sajter och läkare som kan hjälpa till .
Allt är så överdrivet och blir för mycket .
Brukar säga allt går på film ? .
Och det sägs ju att kvinnan vid 40 är som värst .Tror med att det är överdrivet .
Jag har då inte märkt någon skillnad på mig .
Sedan efter en viss ålder kommer en annan kärlek fram till den man är gift eller sambo med .
Brukar säga att det är inte mera en en god pizza . Sedan var de gott en stund sen är man mätt .
Allt har sin tid .
Och kvinnor har lika stort behov som män .
Men det börjar bli sjukt i media allt handlar ju bara om sex . Klart man är nyfiken när man är ung .
Men dessa rubriker och dokusopor är ju bara skräp .
Varför måste man göra detta inför tv .
Så äkta det blir då då ?????
Vafasiken det löser sig ju själv när man är ung har man ju forplanteringen som styr detta .
Kan media avgöra vad som är bäst för ett par ????.
Det är ju ividuellt alla är ju olika .
Det hjälper nog inte alla att hänga i kristallkronan med en apelsin .
Media sporrar bara ungdommar till att göra mera och mera konstiga saker öppet . Tror inte i längden att de funkar så bra och då blir det nog mera bråk i sänkammaren .De kunde ju , varför kan inte vi ???
Jag är lite äldre och ser det på ett annat sätt .
Men jag har klarat mig bra ändå utan media .
Sex är något naturligt och ska inte pressa ungdommar till sådant .
Varför skaffar alla unga silikonbröst för ?
Jo för att behaga killen .
Men ni har fel de flesta killar jag känner det tycker de naturliga är finast .
Tror tjejer har komplex med allt man måste kunna .
Istället för att skaffa sig ett eget själförtroende .
Och inte gå på allt .
Känner en flick som är ung hon sminkar sig 3 timmar innan hon går ut . Sedan frågar hon var 10-e minut hur ser jag ut .????
Det måste vara jobbigt .
För mig går det på 5 och ett nytvättat hår med en ducsh .
Och jag har då inte otur .
Fram med det naturligt vackra .
Och den personliga utstrålningen .
Man behöver inte se ut som en bimbo .
Då blir man ju tagen därefter, och då kommer pressen .
Nu ska vi hem efter krogen och göra allt det där konstiga .
Har råkat ut för så många killar ute som kommit med de mest knäppa jag har hört .
Men kan inte skriva om det eftersom det finns barn på sajten .
Kommer inte svara mera på denna fråga nu .
Var och en väljer vad man tycker .
M.v.h.Annieel .

grönöga - Ej medlem längre2007-04-19 17:27
Antal inlägg: 5570

Jisses! Den dagen jag känner mig mätt på min sambo så som man känner sig "mätt på en pizza" drar jag!

Du skriver - "Vafasiken det löser sig ju själv när man är ung har man ju forplanteringen som styr detta ."
HUVA!!!! Om det är så det varit för dig så tycker jag uppriktigt sagt synd om dig.

Nu gillar jag inte det aktuella programmet, men stimulans "utifrån" är inte alltid fel. Sen behöver man ju inte vara så extrem att man "hänger i en kristallkrona med en apelsin i munnen", men att "leka lite" är inte alltid så dumt... ;)
Sen att du tycker det är fel är helt okej (självklart..) men det finns många som söker mer... Och för den delen behöver och vill ha hjälp för att utveckla sitt sexliv i förhållandet, för att återuppväcka "hettan", ("pizza"....bah...)

/grönis

beaca2007-04-19 17:38
Antal inlägg: 481

Ja, pizza är inget jag skulle använda som metafor. Snarare aptitretare. Man blir liksom aldrig riktigt mätt på det.

Dyslekso2007-04-19 21:57
Antal inlägg: 8945

I nästa programserie kanske paren får lära sig att lägga en pizza när de har sex. Som en...ja, som en överraskning!

krill_master - Ej medlem längre2007-04-19 23:28

sex är kul och bra, nyttigt för livskvaliteen och naket är kanon inget tvivel om det. men som kommenarer kring vissa saker som sägs här måste jag ändå säga att det är väl fan inte för att lösa problem de är med i TV? får man problem av vad som helst för slag så tänker man väl inte: - oj älskling ring TV jag mår dåligt. eller? skitsnack, de vill bara synas. kan man inte lösa sina sexuella problem utan att visa dem i TV vet i fasen om du är frisk nog att ha sex. snacka om lågt underhållningsvärde. vill jag se sex tittar jag hellre på ett par som fungerar.

Annieel - Ej medlem längre2007-04-20 10:29

Till Grönöga . Det med pizan var ju mera som ett skämt .
Har alldrig haft ett dåligt sexliv .
Det är nice . Brukar kallas för gudagåvan till männen .
Ni förstog nog inte riktigt hur jag menade .
Så det är nog mer synd om dig grönöga än mig .
Heja krillmaste . tycker du har mycket bra åsikter om mycket .
Du får min beta ros idag .
Men jag menar så fort det blir lite tråkigt i sexlivet , så uppmanas det genom media att man ska göra så mycket o.s.v. .
Genom detta tror jag att visa får komplex och vill göra allt då och tror på allt som står .
Därav blir flera otrogna .
För var det ju mest män som var det .
Men idag är det ju lika många tjejer som är det .
Ingen bra sätt att bygga på .
Funkar det självklart så ska man ju inte vara ihop .
Överhuvudtaget .
Men när man varit gift ett tag som jag skrev kommer en annan kärlek fram och då gör man det inte längre 10 gånger om dagen .
Det finns ju mera som är vackert med .
Sex är viktigt , men dock inte allt .
Visst får folk göra som dom vill .
det är väl skoj .
Men det var min åsikt .
Menar bara att det blir för mycket av detta och det står jag för att jag tycker .
M.v.h. Annieel .

grönöga - Ej medlem längre2007-04-20 11:25
Antal inlägg: 5570

"Kommer inte svara mera på denna fråga nu .
Var och en väljer vad man tycker .
M.v.h.Annieel ."

Men det var trevligt att du "kom tillbaka" Annieel. ;)

krill_master - Ej medlem längre2007-04-20 18:20

tack

Visar sida: 1 2 3 4
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?