Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 927 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| västgöten - Ej medlem längre | 2007-03-29 23:26 | |
![]() | dart och snooker på eurosport föredrar jag framför balrog-storvreta på svt 24..l | |
| Elmis | 2007-03-29 23:38 | |
![]() | Jag är ett gravt fan av snooker och tennis. Och jag tror jag blir lycklig av det. :) | |
| levakdörB | 2007-03-29 23:53 | |
![]() | Jag tittar på Snooker o backhoppning. Kim hartman o Marit Nybelius=) Golf är tråkigt, Tennis hm(dam tennis?) Jag är glad att China open pågår just nu! Behöver jag nämna att jag diggar Curling o Bowls också? Landhockey? Eurosport nörd jag kanske.. hmm Men det är solklart att Eurosport har sveriges bästa kommentatorer! | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2007-03-30 02:45 | |
![]() | Bowls är en underlig sport. Trodde inte att de kunde bli mer brittiskt än Snooker och Cricket, men oj så fel man har. :) Eurosport har även en massa cykel. Inget för mig men det verkar populärt. Sveriges bästa kommentatorer har SR Radiosporten. Men det är förstås radio, kanske inte går att jämföra... | |
| BigBow - Ej medlem längre | 2007-03-30 14:37 | |
![]() | Tennis kan man titta hur mycket som helst på, speciellt damtennis. | |
| levakdörB | 2007-03-30 15:15 | |
![]() | Cykel är roligt! Nu när alal vårklassiker kommer på löpande band! Ronde van vlanderen Amstel gold race Paris. robauix Liege - Bastonge liege, vallonska pilen milano san remo som var i helgen som var det händer saker nu! Så är velodrom cyklingen i sin avslutning=) Bamsefar, jag bråkar ltie där emellan. Radiosporten kör sin grej o är ganska smala medan eurosport har större bredd. Mena tt SVT har katastrofala kommentatorer är ingen nyhet, snrare ett konstanterande! Cykel är stort i central o syd europa. Flandern huvudområdet för cykling i världen! Plus att de har världens bästa cyklist Tom Boonen! | |
| BigBow - Ej medlem längre | 2007-03-30 15:25 | |
![]() | Stig Strand är väl helt okey, för att va svt-komment? Annars om man diskuterar sämsta kommentatorerna, så finner man dom på sportexpressen. Problemet med cyklingen är att den alltid kolliderar med tennis, framförallt då franska öppna är, giro de italia eller va de heter. Annars är cykling kul, de 10 sista minutrarna. | |
| Kompassen - Ej medlem längre | 2007-03-30 17:51 | |
![]() | ORIENTERING ÄR EN ÄDEL SPORT | |
| lundeholm | 2007-03-30 17:59 | |
![]() | Jag har själv tränat simning på hög nationell nivå i många år (har flera SM-guld i bagaget) och jag tror att det finns flera anledningar till att det slås så mycket världsrekord nu på sim-VM: 1. Året innan OS. Detta år är magiskt. Här slås alltid massor med rekord för att simmarna vill smaka på OS-formen. 2. USA är med. VM lockar många stora sim-nationer och amerikanarna har alltid varit bra på att slå världsrekord. Dom tävlar väldigt sällan, men när dom väl har stora tävlingar brukar det alltid slås rekord. 3. Det finns 44 grenar (om jag inte räknat fel) att slå världsrekord i. Detta ökar naturligtvis chanserna. 4. Man tränar bättre och bättre hela tiden. Träningen utvecklas hela tiden och allt fler simmare får möjligheten att satsa heltid på sin sim-karriär. Detta har tidigare bara varit möjligt för en mycket liten skara simmare som varit del av yppersta världseliten. | |
| levakdörB | 2007-03-31 12:36 | |
![]() | Prince Stig Strand är för bra för björn fagerlind(som jag avskyr, det kan ha något med att han försökte kommentera cyklingen i OS) Vår klassikerna på cykel är allt annat än tråkiga=) 44 grenar, deflation? | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2007-03-31 20:17 | |
![]() | Eurosport hade också usla (svenska) kommentatorer i början. De har bättrat sig nu dock. Chris Härenstam var lite monoton där men gick vidare till andra kanaler och blev också bättre... | |
| levakdörB | 2007-04-01 02:44 | |
![]() | Japp, till SVT det verkar som Stefan Klemetz är på väg till SVT också. det jag saknar lite är bättre kommentatorer på den alpina sidan.. iofs mina krav, karismatiska, kan allt. | |
| BigBow - Ej medlem längre | 2007-04-01 17:19 | |
![]() | Vad hette den där gamla gubben som kommenterade wiberg o stenmark o co.? han va helt okey, om vi är inne på alpint. Annars är Zachrisson fenomenal på golf, och Birger Folke funkar på tennis, även Strandlund. Förövrigt, Alshammar glänser i australien, ( där vm hålls på rod laver arena, tennisstadion) Allt kretsar kring tennis. | |
| Imaginos - Ej medlem längre | 2007-04-01 18:25 | |
![]() | Sven "Plex" Pettersson. Men Bengt Grive var min favorit. Hans referat från Björn Borgs segrar i Wimbledon är legendariska. Ibland var han tyst så länge att man trodde att han gått för att inmundiga jordgubbar och champagne. | |
| Imaginos - Ej medlem längre | 2007-04-01 19:28 | |
![]() | När det gäller tennis är radions Mats Strandberg med sidekicken Björn Hellberg förbenat bra. | |
| levakdörB | 2007-04-02 00:38 | |
![]() | -prince du stal min post nu, såjag kan inte skriva något lustigt med tennis och hawk eye... Inget ont de var ganska väntat den skulle komma. Roger pettersson? (boxning kommentatorn) och hans sdiekick gör ett bra jobb. även om de kommenterar sporter som jag tittar på. Vad heter han som kommenterar Bowls? Hade inte eurosport bättre curling kommentatorer för någr aår sedan (medan en kanadensare? som sidekick)? | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2007-04-02 04:09 | |
![]() | Kim Hartman har iaf en fan-sajt. fly.to/kimhartman | |
| snucke16 | 2007-04-02 04:48 | |
![]() | Inte för och vara dyg eller så men en sport som får mig och somna...rytmisk sportgymnastik... God natt | |
| BigBow - Ej medlem längre | 2007-04-02 22:12 | |
![]() | Hawk-eye, vad tycker man om det? tycker det förstör tennisen, linjedomarna känns så överflödiga hela tiden då, plus att det blir mindre raseriutbrott mot domarna, tänk om mcenroe hade haft tillgång till hawk-eye, vilken ickepersonlighet han hade vart då. | |
| levakdörB | 2007-04-02 22:32 | |
![]() | Jag tycker det är bra, det minskar det direkta tjaffset med dommaren, spelaren har nöjlighet att syna ett domslut. Haawk eye tiillför tenisen en ny dimension. linjedommarna tror jagitne kommer försvinna. det skulle kännas liak absurbt som att ta bort linjedommarnai fotboll. Frågan är mer skulle han existera som tennisspelare då? | |