Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 18 131 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| auranita | 2007-04-24 23:05 | |
![]() | Nu har jag dessvärre fått den här tråden att halka så mycket åt sidan, att jag öppnar en ny! | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-04-24 23:46 | |
![]() | Har också råkat ut för detta fenomen. Bara för att jag är ung (eller var vid tidpunkten) var det helt ok för några i min närhet att berätta hur man gör eller hur det är... i den verkliga världen.. Och hur det är ( i den verkliga världen) var alltså helt fel... Barn börjar inte stamma om de blir arga och hysteriska! tex.... Dessutom kommer dom och kräver att jag SKA respektera dom för att dom är äldre, men de behöve ritne respektera mig... ??? QUE??? | |
| Annieel - Ej medlem längre | 2007-04-25 07:28 | |
![]() | Tycker unga ofta är aktiva i sådana frågor . Och det är bra . Jag själv intresserar mig mycket och håller mig informerad . Visst ser jag skillnad på mig när jag var ung . Då var jag mera rebelisk . Visst kan man när man bli äldre få en anna åsikt om saker och thing . Men att alla äldre skulle ha mer rätt än andra i längden tror jag inte på . För en del gammla hundar går ju inte att lära . De kan vara lite inskränkta , medans vissa inte är det . Barn har mycket att lära , och det håller en ung . Behövs båda sorter . | |