Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 18 121 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Pekkis | 2007-05-09 12:46 | |
![]() | Tror inte heller det var elakt menat. Fö är det synd att Anieel känner att hon inte passar in på forumet. Folk är taskjävlar som inte kan hålla fingrarna i styr. | |
| Petragiraff | 2007-05-09 12:48 | |
![]() | Jo det tyckte nog vi andra också...blev mest förundrad över miss_jk,s inlägg. | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2007-05-09 12:50 | |
![]() | Jo, fast jag gjorde också en felplacerad punkt på slutet i mitt första inlägg bara för att liksom. :o) Kanske IMO gjorde det också. | |
| Lillråttan | 2007-05-09 12:54 | |
![]() | Där ser man så lätt det är att feltolkas och feltolka! IRL så ser man i alla fall miner och kroppsspråk, och ändå missuppfattar man varann ibland! Själv uppfattade jag absolut inte formen på IMOs inlägg som elakt, utan som stödjande. Ungefär som om kompisarna till någon som blir retad för sina kläder, kommer med likadana kläder nästa dag, för att visa sin solidaritet. | |
| Miss_jk | 2007-05-09 12:59 | |
![]() | Okej, jag har ingen aning, men jag tolkade det som att hon drev med henne. Var det fel så ber jag så hemskt mycket om ursäkt. | |
| Mousse - Ej medlem längre | 2007-05-09 13:03 | |
![]() | *kramar Annieel* Och jag kommer sakna dina inlägg *ler* Särskilt den om systembolaget som tyvärr försvann väldigt fort. Vad hände med det. Hade varit spännande att läsa fortsättningen! Mousse P.S De som påstår att du skriver det här för att få lite uppmärksamhet ska du STRUNTA i! D.S | |
| Kia | 2007-05-09 14:55 | |
![]() | Får en annan fråga ,vad det va mot Annieel som har blivit så taskigt att hon lägger av o skriva här i förumet? vad va det för inlägg hon hade?? | |
| -G- - Ej medlem längre | 2007-05-09 15:09 | |
![]() | En "vild" gisssning, kolla tråden "Moderna myter" | |
| AnnikaP - Ej medlem längre | 2007-05-09 15:17 | |
![]() | Om man på drygt tre månader hinner med ca 350 foruminlägg (och 20 spelade matcher) verkar det vara en person som hellre diskuterar i forum än betapetar. Då får man kanske räkna med att en del inte har samma åsikt och att man då får en del mothugg. Speciellt om man själv svarar på inlägg på en ganska låg nivå....typ: "vilken planet kommer ni ifrån" och "hoppas ni har högre IQ när ni spelar". Döp om tråden till "Martyrtråden". | |
| lelou - Ej medlem längre | 2007-05-09 15:40 | |
![]() | håller med Miss_jk, det är onödigt att driva med henne på det sättet. Vi vet inte vem hon är, och vi vet aldrig vad en människa har i bagaget, vi kan visa lite respekt i alla fall. Hej då Anniel, ha det bra. | |
| snorklan | 2007-05-09 16:11 | |
![]() | Väl talat AnnikaP! | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-05-09 16:37 | |
![]() | Vaffan folks, vi borde va glada att vårt forum berikas av sådana som Anniel! Och Anniel, du borde vara glad att dina åsikter väger så mycket att någon orkar reagera på dem :D Ingen är elak, kulturen på nätet är nog något annorlunda från verkligheten. Anniel, hejdå och welcome back när som helst. | |
| Förföljt Får - Ej medlem längre | 2007-05-09 16:45 | |
![]() | kan bara hålla med Annica. Sök dig till ett annat forum då, du är icke saknad av mig. | |
| Rockasilly | 2007-05-09 16:48 | |
![]() | Hela denna tråden känns helskum!.../ ...fast det gör ju alla trådar på de flesta forum. | |
| Rockasilly | 2007-05-09 16:49 | |
![]() | eller de flesta forum på alla trådar menar jag | |
| Rockasilly | 2007-05-09 16:49 | |
![]() | haha nu blev det fel igen. Hjälp! | |
| BigBow - Ej medlem längre | 2007-05-09 16:50 | |
![]() | Håller också med Annika, (som nästan alltid :P) | |
| blankafaen - Ej medlem längre | 2007-05-09 16:54 | |
![]() | rockasilly, ibland är man helt enkelt fel. sök hjälp. Övervåld, med alla avskrivna och kommande avatarer, är inte heller nån man saknar på forum. men nu har jag visst gjort personliga påhopp, fy på mig (men det satt bra...). | |
| Dyslekso | 2007-05-09 16:56 | |
![]() | På ett sätt som kanske verkar smått perverst (inte i ordets sexuella betydelse, då) vill jag hävda att man visar mer respekt mot en person om man skojar/driver lite med den personen om han/hon skriver konstiga saker, som t ex att "platt" = "rak", istället för att dalta med personen och skriva "å vad bra att du också uttrycker din egen speciella åsikt" medan man egentligen undrar: "vafan är det här?". Man behandlar liksom personen mer jämlikt på det förstnämnda sättet. Som Annika var inne på så får man också vara beredd att ta ett par smällar om man själv ger dem. | |
| IMO 1punkt2 - Ej medlem längre | 2007-05-09 17:09 | |
![]() | Ledsen om mitt inlägg tolkades som ironi. Jag tycker verkligen Annieel varit en frisk fläkt här på forumet och är uppriktigt ledsen för att hon nu beslutat sig för att dra sig tillbaka. Jag är också djupt imponerad av Annieels matchstatistik. Att vinna de första fem matcherna så stort och dessutom välja slumpat bräde skulle jag inte ha "grejat". Till Annieel vill jag säga att jag ska svara på ditt sista mejl så snart jag hinner. Hoppas dock att du också hade en riktigt fin Valborg. Kram från din "Betavän" (som du kallar mig!) | |