Spelrum
Giraffen6
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade6
Mobilspel
Pågående18 190

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Millenium - Ej medlem längre2007-05-21 19:57
Antal inlägg: 48

Tycker det är bra med personbilder och inte en massa tecknade figurer, djur pryttlar etc. Ett foto är personligt och jag tycker det passar betapets koncept bäst. Vill man inte skylta med sin nuna, av vilken orsak det än må vara, så får man som jag stå ut med en söt rävflicka eller en proper giraffherre.

Vem som har rätt i upphovsrättsdiskusionerna vet inte jag men tror också att det kan finnas andra problem med att ha "fria bildval" t ex symboler och bilder på mer eller mindre suspekta saker. Hur än betapetgänget gör så kommer det alltid att vara folk som är missnöjda. Det viktigaste måste vara på vilket sätt sajten vill framstå.

Summan av kardemumman - jag tycker det är bra som det är idag!

andraideal - Spelvärd/Forumvärd2007-05-21 20:05
Antal inlägg: 3298

Som redan tidigare skrivit så är detta ett sätt att göra betapet personligare. Det är något som diskuterats länge och som tillslut trädde i kraft. De som hade bilder innan nya reglerna togs i bruk har sina bilder kvar tills de väljer att byta. De bilderna syns inte på framsidan. Vill man ha en bild uppladdad nu får man följa reglerna. Dom gäller för alla.

Apropå kändisar. Det är jättesvårt att veta alla kändisar men om ni anser att det är en kändis på frontisdan och vet vem det är är ni välkomna att meddela detta till en Forumadmin.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?