Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 3 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 34 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 19 717 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mamman - Ej medlem längre | 2007-05-29 22:25 | |
![]() | Dessutom tycker jag du kan börja äta snören.... ;-) | |
| Lillråttan | 2007-05-29 22:42 | |
![]() | Vi leker alltid bokstavslek: Man bestämmer en bokstav, t ex M. Sen gäller det att upptäcka saker som börjar på M längs vägen. Motorcykel, Mossa, Morotsland, Minkfarm, Motorväg, Mittsträng, Möbelvaruhus... ja du fattar. När det börjar tryta så byter man bokstav. Man kan göra detsamma med låtar om man gillar att sjúnga. | |
| MissTuss | 2007-05-29 23:05 | |
![]() | Vi brukar köra sifferleken. Man väljer en siffra från 1-9. Sen kollar man mötande bilars reg-skyltar. Är sista siffran en 1:a (det är självklart den du valt så) så får du ett poäng, är det dubbel 1:a, alltså 11 i slutet får du fem poäng och är det trippel 1:a får du 10 poäng. Man bestämmer antingen hur lång tid man vill leka leken, eller hur lång sträcka man vill leka. Endast svensk-reggade bilar gäller, och endast mötande bilar i rörelse. Flest poäng vinner. Rätt skoj lek faktiskt. Är man bara två som är med så kan man ju välja två siffror var. Hoppas ni får en trevlig resa! | |
| HärligaHanna | 2007-05-29 23:06 | |
![]() | Eller så kan ni ju leta nummerskyltar. Börja med att leta efter 001, sen 002 och så vidare. Kan ta ett tag och man kanske inte hittar så många men ändå :) Jag leker det varenda gång jag åker bil, ligger på 022. Måste dock påpeka att det är en ganska farlig lek för den som kör... hög okoncentrationsvarning :) | |
| Dille - Ej medlem längre | 2007-05-30 09:30 | |
![]() | Köp en dvd | |
| Sockerdricka - Ej medlem längre | 2007-05-30 17:59 | |
![]() | Mjaaa, möjligtvis billaddare till bärbar dator. Då är jag sysselsatt hela resan *yay* *end of tråd* | |