Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 68 |
Mobilspel
| Pågående | 18 554 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Fia-Mia | 2007-06-13 00:09 | |
![]() | Mina ungar heter Tim och Meja, jag kan inte tänka mig finare namn=) Fia-Mia | |
| JaguIaren | 2007-06-13 01:51 | |
![]() | Üve är fint | |
| yrlis | 2007-06-13 07:23 | |
![]() | Mina barns namn är Elin, Maja och Yrla. Vackra namn allihop tycker jag. Yrla har sin egen lilla historia och vi fick många konstiga kommentarer itill en början men nu bara är hon en Yrla. Även om hon på dagis heter Ulla då inga barn kan säga Yrla.... | |
| weroger | 2007-06-13 09:05 | |
![]() | Mina barn heter Isak, Alice & Alvin, så det är så klart de finaste namnen :-) | |
| sarlina | 2007-06-13 09:37 | |
![]() | "Flickorna på Rydö" min mormorsmor och hennes fem systrar födda 1842-52 Hilma Georgina Sophia Ida Paulina Vilhelmina Tecla Emerentia Josephina Hulda Aurora Cicilia Selma Gabriella Amalia (mormorsmor) Emeli Augusta Eugenea | |
| Nemi | 2007-06-13 09:39 | |
![]() | Det finns redan en tråd om detta www.betapet.com/inde...am p;page=0 Men nu har det skrivits så mkt i den nya att jag väljer att inte stänga den. Jag vill även här uppmana att gå till sök-funktionen längst till höger i forumet och söka efter det ämne ni vill prata om och se om det finns en tråd i samma ämne redan och då skriva i denna. Allt för att försöka hålla lite ordning i forumet :) /Nemi | |
| falafelibröd | 2007-06-13 11:52 | |
![]() | algon | |
| sutina | 2007-06-13 12:08 | |
![]() | Molly | |
| Josefin15 | 2007-06-13 12:27 | |
![]() | Jag tycker väldigt mycket om Anthony och Ella. | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2007-06-13 12:45 | |
![]() | håller med sarlina om tecla. det heter min dotter, fast vi stavar det; tekla. blir det en till dotter nån gång så är jag också förtjust i ester. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-06-13 13:52 | |
![]() | Av någon underlig anledning har min far alltid kallat min mor Tekla.... vet ej varför, hon heter Astrid. Hade inte hon hetat det så hade min dotter hetat det, jag gillar Astrid. Jonathan, Matilda och Elise heter mina barn och det är jättefina namn. Annars gillar jag Siri och Inez också. Vår katt heter Kitty och nu har hon fått kattungar, så vi måste hitta ett till namn som är kattigt... | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2007-06-13 14:28 | |
![]() | det är tydligen många som kallar sin fru för tekla. speciellt i sthlm enligt min far. slang för kärring : ) hehe. | |
| Hick ticks | 2007-06-13 14:39 | |
![]() | Theodora och Naomi är väl fina namn? | |
| Seven Death | 2007-06-13 23:37 | |
![]() | Håller med om Theodora, hon är min favoritkejsarinna! I övrigt gillar jag Kanako, Malik, Ahmed och Kiya. | |
| Lagårdsjänta | 2007-06-14 03:44 | |
![]() | Signe och Erling är väl mysiga namn...? | |
| två bakelser | 2007-06-14 10:46 | |
![]() | Jag hade en äldre lärare på gymnasiet som hette Tekla. Hon hade en pappa som så gärna ville att någon av hans kommande döttrar skulle få heta Tekla efter hans mor. Teklas mamma däremot tyckte namnet var vedervärdigt och ville ogärna att någon av döttrarna skulle få detta namn. Men så föddes Tekla klen och dan och skulle förmodligen inte överleva. Då tänkte Teklas mamma att det var ju ett gyllene tillfälle att ge denna dotter namnet Tekla då hon förmodligen ändå inte skulle överleva. Mot alla odds överlevde Tekla och blev tillslut min lärare på gymnasiet. | |
| åsa-nisse 4U | 2007-06-14 10:58 | |
![]() | Liz, Iris och Zeke är inte så dumma namn.och så Hanna, så klart, för det heter ju jag=). | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2007-06-14 11:01 | |
![]() | jag får bara höra mer och mer historier om namnet tekla! och för varje gång så tänker jag hur passande det är på min dotter. jag tänker på att namnet kommer prägla hennes sinnen. hon höll också på att stryka med då hon kom...det var riktigt nära. men bevisligen så är "teklor" krigarprinsessor som inget kan sätta sig över. envisa verkar dom också vara, check! | |
| Imsevimsan | 2007-06-14 12:41 | |
![]() | Mina barn heter Sebastian och Linn. Inga ovanliga namn, men jag gillar dem ändå! Skulle jag ngngång få en pojke till ska han heta Neo!!! Flicknamn skulle kanske bli... tja... Ängla-Li gillar jag skarpt. | |
| två bakelser | 2007-06-14 13:23 | |
![]() | Om jag hade blivit en pojk, hade min Pappa önskat att jag skulle hetat Hannibal. Med tanke på en viss Hannibal Lector som senare blev i ropet, känns det ganska skönt att jag blev en tjej. yayassout, jag tycker Tekla är ett jättefint namn, glömde skriva det i tidigare inlägg. Vill man vara lite unik i dag så är det allt från 40-60talistnamn som gäller. Henrik Schyffert har ju en son som heter Janne. Förmodligen inte helt vanligt i den generationen. | |