Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 18 717 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Sockerdricka - Ej medlem längre | 2007-06-21 17:58 | |
![]() | 2 st xider - kactus+lime (mina) 2 st bacardi breezer - vattenmelon (pojkvännens) 1 st kahlúa 50 cl kom precis hem från systemet. kahlúan är till white russian men vi glömde köpa vodka, haha ... lyckat. | |
| Sockerdricka - Ej medlem längre | 2007-06-21 17:58 | |
![]() | kaktus stavas det givetvis... | |
| skogstorparn | 2007-06-21 18:05 | |
![]() | hoppas det blir ösregn hela midsommar som dom sagt, så fyllesvinen håller sig inomhus alt nyktrar till.vill inte uppleva samma som på valborg då jag var tvungen att ta hand om(tolka det hur ni vill..) två ligistungar som började vandalisera min bil mitt framför ögonen på mig.hursomhelst.. det hela slutade med att dom fick tillbringa ca 5 timmar inlåsta i mitt soprum med diverse fysiska men och trasiga jeans,mobiltelefoner och mp3spelare,och jag blev anmäld men de var det värt! | |
| Imaginos - Ej medlem längre | 2007-06-21 18:59 | |
![]() | Mycket elände följer sannerligen i alkoholens spår. | |
| andraideal - Spelvärd/Forumvärd | 2007-06-21 19:31 | |
![]() | Jag fick 7 flaskor vin i lördags... så det återstår att se på lördag hur många av dom som är kvar. | |
| roggi | 2007-06-21 19:36 | |
![]() | Jobbar hela midsommar så det blir lugnt men några öl blir det nog i alla fall. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-06-24 02:36 | |
![]() | Jobbade till 15.30 och sedan firade med familjen. Jag drack ca noll alkohol och det gick så bra så! Är f.ö väldigt dålig på alkohol, så jag hade inga som helst problem att hålla mej nykter... | |
| Syrenflickan - Ej medlem längre | 2007-06-24 07:25 | |
![]() | Det här är så typiskt svenskt det kan bli... -Titta hur mycket jag ska/kan dricka, visst är jag BRA!! Helt sanslöst.... | |
| Huzan | 2007-06-24 07:39 | |
![]() | det handlar väl inte om d?? ja, om du inte e 16.. vi hade trevligt, slutade i misär men det var inte alkoholens fel.. dessutom fanns det en del kvar av inhandlandet dagen efter! hoppas ni andra me hade kuligt! | |
| MrsFlash | 2007-06-24 08:46 | |
![]() | 2 glas vin... släktträff. | |
| REDLINEROOKZ - Ej medlem längre | 2007-06-24 14:31 | |
![]() | 2 liter vodka o 3 shwepps | |
| två bakelser | 2007-06-24 14:37 | |
![]() | Några öl, ett par glas vin och lite goa drinkar. | |
| två bakelser | 2007-06-24 14:41 | |
![]() | Men absolut inga snapsar. | |
| Sturgis | 2007-06-24 17:23 | |
![]() | Tears_of_god2007-06-21 17:40... Nice att du pratar för sveriges befolkning, nog för att det är olagligt men folk får ändå vara för "det" om dem vill. Och jag är nog en riktig klenis när det gäller alkohol, tror jag lyckades klämma i mig en 30cl tequila, 3-4snaps och lite folköl till det. för att hålla igång så länge dvs, och känna sig onykter som få. | |
| Tears_of_god - Ej medlem längre | 2007-06-24 21:14 | |
![]() | Pundare ligger det svenska folket varmt om hjärtat. Och det är tack vare etablissemanget och massmedia. Idag har folket en helt annan syn på droger och det är ett problem som måste få ett slut. Går man in i en skivaffär idag så skivställen fyllda med artister som glorifierar droger och dylikt. Det krävs hårdare tag från etablissemanget för att få ett stopp på det här. | |
| Måns_E | 2007-06-24 21:48 | |
![]() | Jämför man med länder på kontinenten så ligger nog inte punderiet så väldigt bra till i Sverige, men det är klart jämför man med arabstater så har såväl pundare som alkoholister det "bra" i detta land. Sen är väl en inbyggd svårighet i begreppet knarkare att det är allt från nån som vid enstaka tillfällen röker lite cannabis och en som begår inbrott för att hen måste ha heroin varje dag. Att klumpa ihop alla och slå ihjäl brukar dock sällan vara en bra lösning. | |
| LasseBjörn | 2007-06-24 21:55 | |
![]() | Men det blir lite enklare då. Sen att följden blir att de åtgärder man då kan vidta är såkallade trubbiga verktyg får ju följder, men det är ofrånkomligt. Det går ju inte att se till varje enskild knarkares situation, det fungerar inte så. Ska man nå någon som helst framgång så förenklar man och går på den gamla beprövade, genomgående restriktiva linjen. | |
| sushifish | 2007-06-24 21:59 | |
![]() | jag drack jättemycket men fick ändå inte hångla. | |
| Qårn | 2007-06-24 22:11 | |
![]() | Alkoholhalten hos betaspelarna verkar generellt varit på tok för hög. Bot och bättring till nästa år! | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-06-24 23:01 | |
![]() | men Qårn, jag (och vad jag kan se även imaginos) har gjort vårt bästa för att hålla medelkonsumtionen nere.... Kan vi få en liten stjärna i kanten för det?;-) | |