Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 66 |
Mobilspel
| Pågående | 19 408 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lillråttan | 2007-06-28 11:45 | |
![]() | Försök inte hugokolbaz, så lätt blir du inte av med oss. | |
| OneW | 2007-06-28 11:46 | |
![]() | jag lovar att vi kan hitta andra sidor för alla andra trådar oxå så min fråga är.. varför förstöra!? Finns en del som tycker denna tråd är intressant. Ni andra som bara postar struntinlägg kan väl lägga ner! eller är det förbjudet att skriva om katter på betapet? Finns ju till och med ett rum som heter katten! | |
| Zmul | 2007-06-28 12:12 | |
![]() | Min katt är fet, rapar, snarkar, dreglar ,som en riktig karl..=) | |
| hugokolbaz | 2007-06-28 12:21 | |
![]() | Håll till godo! www.betapet.com/inde...mp ;page=-0 www.betapet.com/inde...am p;page=0 www.betapet.com/inde...am p;page=0 www.betapet.com/inde...mp ;page=-0 www.betapet.com/inde...mp ;page=-0 www.betapet.com/inde...am p;page=0 www.betapet.com/inde...mp ;page=-0 www.betapet.com/inde...mp ;page=-0 www.betapet.com/inde...mp ;page=-0 www.betapet.com/inde...mp ;page=-0 www.betapet.com/inde...mp ;page=-0 www.betapet.com/inde...mp ;page=-0 www.betapet.com/inde...mp ;page=-0 www.betapet.com/inde...mp ;page=-0 www.betapet.com/inde...mp ;page=-0 www.betapet.com/inde...mp ;page=-0 | |
| Dyslekso | 2007-06-28 12:24 | |
![]() | Oj...det var en hel del trådar det. Känns skönt att veta att det ändå finns tio gånger fler trådar som avhandlar EU. | |
| Lillråttan | 2007-06-28 12:35 | |
![]() | Som fria Betapetare bör vi värna om yttrandefriheten. | |
| LasseBjörn | 2007-06-28 12:43 | |
![]() | Av 25 inlägg (26 med detta) är 18 mer eller mindre att betrakta som vad som tidigare i tråden benämndes som struntinlägg. Med tanke på den oerhört orginella rubriken samt det sätt på vilket hela diskussionen inleddes bedömer jag möjligheterna för denna tråd att bli en saklig tråd för utbyte av kattrelaterad information, vilket jag uppfattat att det finns önskemål om, som mycket små eller kanske till och med obefintliga. | |
| Rikku | 2007-06-28 12:47 | |
![]() | Jag har fem katter. Vill ni veta mer eller? Typ finns det nån som är intresserad av att veta mer om mina fem katter? | |
| LasseBjörn | 2007-06-28 13:00 | |
![]() | Observera att jag inte klagat utan bara gjort en bedömning av trådens framtid. | |
| Rikku | 2007-06-28 13:05 | |
![]() | Notera att jag endast ställde ett par enkla frågor. | |
| LasseBjörn | 2007-06-28 13:07 | |
![]() | Jag såg detta, men har inte för avsikt att besvara dem. | |
| Makhpyia - Ej medlem längre | 2007-06-28 13:29 | |
![]() | Hur kommer det sej att om man skapar en tråd som heter till exempel "Filmsnack" så länkas det till gamla trådar och tråden stängs, Men om man skapar en tråd som heter "Min katt är gul" så får den vara kvar?. Tacksam för svar av någon forumadmin. | |
| coupland | 2007-06-28 13:49 | |
![]() | Rikku. Ja jag vill veta. Vad heter dina katter? osv | |
| Jarmis | 2007-06-28 14:08 | |
![]() | Stäng alla j-a katt-trådar utom en så slipper vi skiten! Vissa verkar tycka att det är sjukt kul att starta nya trådar. Oavsett om de har ett vettigt ämne eller inte så hittar de alltid på något bara för att få starta en ny tråd, och så slutar det med att det är trådskaparen själv plus kanske en eller två till som är de enda som skriver i den. Använd PM snälla!! | |
| IMO 1punkt2 - Ej medlem längre | 2007-06-28 14:13 | |
![]() | Jag undrar om inte Lillråttan borde passa sig för att yttra sig i just DENNA tråd? ;-) | |
| Dyslekso | 2007-06-28 14:15 | |
![]() | Jarmis: starta "Stora kattråden" då! | |
| Nunnan Green - Ej medlem längre | 2007-06-28 14:17 | |
![]() | Annars startar jag "Stora katt-oliktråden" | |
| Rikku | 2007-06-28 14:24 | |
![]() | Coupland: Min äldsta katt som är 2 år heter Misty. Hon fick det namnet för att hon är dimgrå. Min andra katt som är 1 år heter Maya. Hon är inte dimgrå. Bruntabby tror jag att det heter när en katt har de färgerna som hon har. Maya har fått ungar för ca 2 veckor sen, 3 stycken. Och då kan till och med jag räkna ut att det blir 5 katter. Vill du veta hur ungarna ser ut oxå? | |
| coupland | 2007-06-28 14:26 | |
![]() | Ja tack. | |
| Rikku | 2007-06-28 14:49 | |
![]() | Den äldsta av de tre, den jag kallar för ettan, är en liten tös som är sin mor upp i dagen. Jättesöt. Tvåan, mellanbarnet i kullen, är en gullig liten vit pojke med svarta fläckar. Sin far upp i dagen... Och sist och även minst har vi lilla trean, hon har fått från både mor och far sin. Mestadels vit men med brunrandiga fläckar och en brunrandig liten svans. Kan man vara mer bedårande? =) | |