Spelrum
| Giraffen | 9 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 14 |
Mobilspel
| Pågående | 18 750 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Rikku | 2007-06-29 13:49 | |
![]() | Mja, det kanske inte är så lämpligt att skoja med könsord och andra vulgära ord. Jag tycker att jag kan vara mig själv här iaf, sen kanske det inte är alla som gillar min öh, skumma humor men det skiter jag fullständigt i! Jaha, blev det nån svart tröja av det där nu då? | |
| Tufflan | 2007-06-29 13:51 | |
![]() | Aspelut, jag är helt säker på att odin sitter och stickar en just nu. | |
| Rikku | 2007-06-29 15:20 | |
![]() | Åh, va najs. Då ska jag köpa den sen :D *bokar den odin-stickade tröjan* | |
| Sturgis | 2007-06-29 18:35 | |
![]() | har betapet några forums regler? Kan någon guida mig till dem? | |
| Sturgis | 2007-06-29 18:39 | |
![]() | Jag hittade nu tråden "regler" Och jag må säga att jag inte bröt emot någon av "reglerna" där när jag fick min varning... men för att vara på säkra sidan så frågar jag om det finns fler regler? Och denna regel var ju nice: * Motivera dig och skapa inte meningslösa trådar eller inlägg. | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-06-29 18:39 | |
![]() | Tråden längst upp. Den låsta som Odin har författat. | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-06-29 18:46 | |
![]() | Vad hade du skrivit när du fick din varning då? "Meningslösa trådar och inlägg.." Well, allt ligger ju i betraktarens öga... Men på alla forum är det ju så att moderatorerna/administrat örerna avgör vad som är "meningslöst" osv. Och det är väl så det måste vara, antar jag. | |
| Sturgis | 2007-06-29 18:54 | |
![]() | jag hade skämtsamt skojat om att beställa en fru ifrån ryssland. som jag har förstått det så är dom ordentliga sidorna gällande det ämnet i all ordning och kvinnorna är med på det fullt ut för att söka ett bättre liv någon annan stanns. det går väll ut på att dem skall gifta sig och få stanna i landet, vilket kan vara en god gärning. ahh, det kanske var lite brutalt att skämta om det... Jag lägger ner... | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-06-29 18:54 | |
![]() | Men jag måste säga att om man har en kategori som heter "Snack" får man nog förvänta sig att där kommer det att förekomma en hel del... snack. Ja, sedan är det då upp till "admin" att avgöra om snacket är "meningslöst" eller ej. Observera att det finns en kategori som avhandlar endast "seriösa" ämnen. Där skulle det aldrig falla mig in att gå in och "snickilisnacka". Faktum är att jag håller mig därifrån i möjligaste mån. ;-) | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-06-29 18:57 | |
![]() | Oops! Det här var oroväckande! Nu kanske jag blir nästa person som försvinner i en dimma. :S Jag har ju faktiskt t o m startat en tråd med titeln "En meningslös tråd". *skäms* | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-06-29 19:02 | |
![]() | Lägg inte ner, Sturgis! Skicka mig istället mer information om hur jag går till väga för att få kontakt med en ryska som vill uppleva en het sommar i Sverige. *SKOJA´* :-D | |
| femtio - Ej medlem längre | 2007-06-30 07:40 | |
![]() | Sturgis jag minns ditt inlägg om ryskor och tycker fortfarande det var cyniskt och inte alls roligt. Men smaken är ju som bekant delad. Faktum är däremot att en dålig tråd kan göra att hela tröjan förvandlas till en hög trassel. | |
| Särad - Ej medlem längre | 2007-06-30 07:45 | |
![]() | Tog man bort illirates alla så "underfundiga" inlägg så försvinner en del av problemet trådskaparen pratar om. Inte den slutgiltiga trådfrågan - dock ett steg i rätt riktning. | |
| femtio - Ej medlem längre | 2007-06-30 08:15 | |
![]() | Jag älskar illiterates humor! Den sätter guldkant på de fleste trådar. Fortsätt så! | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-06-30 08:32 | |
![]() | Ja, jag fattar inte poängen med att reta upp sig på "ovidkommande" trådinlägg. Alla får skriva vad de vill, så länge de inte är oförskämda förstås. *Gillar oxå "Illiterate"* :o) | |
| Sturgis | 2007-06-30 16:11 | |
![]() | Femtio: Jag var nog lite brutal... Vet inte om jag vågar skriva om det jag skrev, tror inte administratörerna vill ha texten i forumet. Däremot är det spännande om jag hade kommit undan varningen om jag lagt till * SKOJA * efter texten. | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-06-30 18:09 | |
![]() | Vad innebär en varning? Kan man få flera? Hur många varningar kan man få innan man skickas ut i kylan för gott? | |
| femtio - Ej medlem längre | 2007-07-03 08:10 | |
![]() | Sturgis: Jag tillhör dem som stod på barrikaderna med Grupp 8 och Halva himlen, brände BH:ar och sjöng Åååh tjejer så jag är väl lite extra känslig för sådana skämt. För övrigt verkar du vara en trevlig ung man, behöver du en extramormor ställer jag gärna upp :) | |