Spelrum
| Giraffen | 9 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 18 |
Mobilspel
| Pågående | 18 762 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Angeloflove | 2007-07-25 18:29 | |
![]() | Mitt inlägg var på inget sätt otrevligt. | |
| leather-face - Ej medlem längre | 2007-07-25 18:32 | |
![]() | Detta är en helt onödig tråd och den borde stängas omedelbart. | |
| ReHoChPe - Ej medlem längre | 2007-07-25 18:33 | |
![]() | Precis av min åsikt, ursäkta ordvalet, men fattar inte vad problemet är..:/ | |
| blankafaen - Ej medlem längre | 2007-07-25 18:58 | |
![]() | lite kontamination där, reho, men den var nog avsiktlig, gissar jag ^^ | |
| IckeSacka - Ej medlem längre | 2007-07-25 19:22 | |
![]() | OM du kände dig idiotförklarad av att jag skrev att "Hon är nog i full gång med att spela" när du började prata med Krösamaja i chatten så är det beklagligt. Men det var som sagt en vänlig upplysning. Jag kunde ju inte på något sätt veta att 1) Du visste vad det innebar när spelarens namn stod i kursivt (det kunde ju jag omöjligen veta att du visste, däremot var det av vänlighet för att du inte skulle skriva något som hon i värsta fall inte skulle läsa i och med att det ju försvinner från chattrutan efter ett tag) 2) Att du skulle känna dig idiotförklarad av en vänlig upplysning. Att damen_ i nästan samma veva som du kom in skrev "låst" var ett meddelande/ord som för de som varit i rummet var väldigt logiskt eftersom vi just då pratade om vilka och hur många som skulle vara med i turneringen samt om vi skulle vänta på att eventuellt flera skulle komma eller börja turneringen. När damen_ skrev "låst" så var det alltså ett slutgiltigt besked från honom att "låst för fler anmälningar till turneringen". Att du tolkade det som "låst" för samtal är synd, men du kan väl samtidigt inte mena att varje gång någon ny skriver något så bör de som redan samtalar förklara för dem också? Och som damen_ så riktigt påpekat i den här tråden så var det inte så att du blev illa bemött. När det spelas turneringar är det inte ovanligt att en eller flera deltagare kopierar hela chattrutan. Så skedde i det här fallet och det framgår tydligt att damen_ på din fråga vad låst innebär skrev ett svar, och han skrev också att du visst fick konversera med follk i rummet. Så vitt jag minns stannade du väl också i rummet en stund och växlade några ord med Krösamaja och då bad ju ingen dig att vara tyst eller något? Angående att ha särskilda turneringsrum så tycker jag också att det vore bra, men jag tror att det också skulle innebära vissa nackdelar. En sådan är att jag tror att många som är nyfikna på vad turneringsspel är inte lika lätt skulle "våga" sig in och kolla eftersom det kanske skulle kännas som ett "slutet rum/sällskap". Ett rum för enbart nybörjare tror jag skulle bli tråkigt i längden, även för nybörjare som säkert också vill se på när bättre spelare möts eller rentav själva spela mot någon bättre. Redan nu är ju vissa rum klent befolkade vissa tider. | |
| ReHoChPe - Ej medlem längre | 2007-07-25 19:36 | |
![]() | Grejt inlägg Icke! | |
| femtio - Ej medlem längre | 2007-07-25 19:37 | |
![]() | Instämmer! | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-07-25 19:51 | |
![]() | Grejt inlägg... ICKE!! He he, jorå, det var det. :-) | |
| NyaTeddy - Ej medlem längre | 2007-07-26 16:50 | |
![]() | Hej där!! Nu har jag mailat mina ändringsförslag till mailto:sales@betapet.com Så nu är det upp till dom om vad som händer. Har hört att det redan pratats om specilela spelrum för turneringar. Krösamaja26 har nu förklarat en hel del för mej efter att hon pratat med någon övervakare hon känner. Till dom som tagit illa upp: JAG BER OM URSÄKT!!! Tack för mej!! Ps menar inte att det skall vara en inforuta med övervakares namn och så, men att övervakare finns och att dom har ett plus framför sitt namn och att dessa lan man kontakta om det är något. | |
| femtio - Ej medlem längre | 2007-07-26 18:29 | |
![]() | NyaTeddy, hoppas du kommer tillbaka. Synd om du skulle missa ett så kul spel och ett så bra forum. Skaffa ett nytt konto och kör! | |
| TomasLeonard | 2007-07-27 00:05 | |
![]() | Jag tror jag ska åka till Mecka och spela lite riktig musik för dem, om de inte förstår vad jag snackar om ska jag skicka ett brev till Påven och be honom om hjälp. | |
| Rikku | 2007-07-28 00:33 | |
![]() | Jag vill också! | |
| y not | 2007-07-28 09:02 | |
![]() | Tomas Leonard :) | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2