Spelrum
| Giraffen | 11 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 21 |
Mobilspel
| Pågående | 18 775 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Forky - Ej medlem längre | 2007-07-28 21:31 | |
![]() | Men själv hade jag bättre mått om jag på middagsbjudning hade fått gått. ;-P | |
| HannaSofia | 2007-07-29 01:08 | |
![]() | Jag tycker det är ett oskick det här med presentöppning på bröllopsfester, dessutom är det dödstråkigt. Varför kan inte folk ha lysning så att man kan överlämna sina presenter då. Jag har bara varit på det en gång men det var hur bra och trevligt som helst. Då har också dom som inte är bjudna på bröllopsfesten möjlighet att komma och uppvakta med en present om dom vill. Eller som i Spanien, jag har en kompis som är gift med en spanjor. Där överlämnar man prestenterna när som helst innan bröllopet. På bröllopsfesten ska man festa och inget annat. | |
| Candee | 2007-07-29 01:24 | |
![]() | Du har ju inga förpliktelser att köpa något och visst kan brudparet få dåligt samvete om du kommer med en present när du inte är bjuden. Nu vet jag ju inte varför du är bjuden men är det nära vänner så skulle ju jag iaf vilja ge en bröllopsgåva. Det är ju inte varje dag man gifter sig..;o) Men det behöver ju inte vara något jättestort. Försök ge något personligt som inte kanske har värde i kronor men mer värde i tanken. Inte det lättaste men brukar vara uppskattat en sån här speciell dag. Hoppas du kommer fram till något du själv känner är rätt..=o) | |
| Candee | 2007-07-29 01:25 | |
![]() | inte är bjuden skulle det stå...*harkel* | |
| hon | 2007-07-29 13:12 | |
![]() | Köp ett kort och skriv nån dikt i o lyckoönskningar så räcker det gott och väl. | |
| Sylva | 2007-07-29 15:00 | |
![]() | Kanske lite sent med råd nu om bröllopet var i går ;-) | |
| Candee | 2007-07-29 15:10 | |
![]() | Haha..kollade inte datumet..men kan ju va ett tips för nån annan i framtiden...;o) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-07-29 23:47 | |
![]() | Vill också poängtera att den fina vers jag skrev är jättevanlig på bröllop av de som skickar en hälsning och helt uppenbart inte vart bjudna. | |
| IckeSacka - Ej medlem längre | 2007-07-30 11:15 | |
![]() | Hur gjorde du Nemi? | |