Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 18 879 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| poänglös - Ej medlem längre | 2007-08-06 23:12 | |
![]() | Fråga cikliden ifråga om hon har blinkhinnor. Om hon svarar nej - sälj henne och köp en alligator - de har av evolutionen utrustats med ett par extra semitransparanta ögonlock som de fäller ner när de ska till att dyka i starkt klorerat poolvatten. Du får garanterat gott om plats på gräsmattan och din nya lekkamrat får en lätt middag. Genom årmiljonerna har ju de stora kräldjuren utvecklat en preferens för klorerade pooler som jaktvatten under varma sommardagar. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2007-08-06 23:13 | |
![]() | Floaty var ju ett klämmigt namn på en firre, om än lite olycksbådande. Se upp när hon vill lägga sig på rygg och vila en stund ;) | |
| Lillråttan | 2007-08-07 10:53 | |
![]() | Hur stor är Floaty? Man kunde kanske ta ett par begagnade linser (i männniskostorlek alltså) och sätta ihop dem med en elastisk tråd som sedan kan knytas runt fiskens kropp på något lämpligt ställe mellan fenorna så att det hela inte glider av? Linserna ska då förstås placeras så att de täcker hennes ögon. | |
| betaguld | 2007-08-07 10:58 | |
![]() | Snart bär det av till simhallen! Vi är så förväntansfulla att min blåsa och Floatys nästan spricker. Allt är ordnat och det kommer gå jättebra. Tar med en håv istället för koppel. Se till så inget utsug slurpar i sig min kära vän. :) SheDeVille: Håå, men inte hänga läpp nu. Låter som om du kastar en förbannelse på mig. :P Jodå min lilla vän är försäkrad tack och lov, och JAG täcks av den allmänna sjukförsäkringen. ;) Forticert: Frågade och hon gillade idén med trampolin. Gäller att få till svikten rätt bara. De ordinarie är lite för stumma för hennes smak. poänglös: Alligatorer i den publika simhallen kanske vore nästa marketing event? "Du kan simma du kan kråla, lär dig "Death Rolla" tillsammans med vår Gator." Skulle funka? Pottränad: Precis. :) | |
| Elmis | 2007-08-07 11:01 | |
![]() | www.personal.psu.edu...an cake.jpg | |
| sarlina | 2007-08-07 16:25 | |
![]() | Aha - det är bassängbad som ger mörten så röda ögon! | |
| ÖverPräktig | 2007-08-07 18:03 | |
![]() | betaguld, du verkar ha samma förhållande till din fisk som Homer Simpson har till sin gris. :-) | |
| betaguld | 2007-08-07 19:50 | |
![]() | Elmis: Kul bild där! :D Kanske behöver tråden läsas med Homer Simpsons ögon som ÖverPräktig lyfter fram. Och ja - grisen i Simpsons The Movie ÄR bäst! :D Sarlina: Du har kommit något på spåret där. :) | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-08-07 20:20 | |
![]() | Jag fattar inte ett dugg. | |
| kickilickan - Ej medlem längre | 2007-08-07 20:31 | |
![]() | Jag fattar inte ett dugg heller å e det humor det här så delar jag den inte. Helt sjukt tråkigt, det ända roliga e att det e vuxna människor som tycker det här e kul,,,boring,,, | |
| Mick E - Ej medlem längre | 2007-08-07 21:04 | |
![]() | Är ni 14år elleeeeeeeh?? Håller med föregående talare, fattar tamigfan inte ett jävla något, är väl en mognadsfråga helt enkelt, antar jag.... | |
| ÖverPräktig | 2007-08-07 21:57 | |
![]() | Det blir ju så mycket bättre och gladare stämning när ni tre ovanstående förklarar att ni inte fattar. Om humorgenen somnat in av ålder eller annat behöver vi övriga inte veta. Snälla skriv inte sådant utan tänk detta högt i fortsättningen. | |
| Mick E - Ej medlem längre | 2007-08-07 22:06 | |
![]() | Men det här är ju inte roligt, kanske passar ditt lilla sinne bättre, men för en vuxen människa ter det sig lika kul som en tråd om "My little pony". Vi har rätt till en åsikt och att dessutom uttrycka den, det är väl det som är meningen i ett sånt här forum? Har du något mer att säga så tänk det högt, föreslår jag... | |
| kickilickan - Ej medlem längre | 2007-08-07 22:12 | |
![]() | E det nån som kan tipsa mej om bergsklättrarkläder till min dansmus,,,vi ska ut å klättra i berg i morgon så det e bråttom!! Hon gillar militärfärgade kläder bäst. Men huvudsaken e att de e bekväma å inte för dyra?? | |
| ÖverPräktig | 2007-08-07 22:18 | |
![]() | Ja, du har rätt till din åsikt Mick E, men bidrog du till något positivt? Om du inte gillar en tråd lämna den isf. Det är inte ett krav att du måste skriva något negativt. | |
| kickilickan - Ej medlem längre | 2007-08-07 22:23 | |
![]() | Så alla som skriver i de här trådarna ska va positiva?? Annars så får man inte skriva har du bestämt? Förstår ditt nick som du valt... E det meningen att vi alla ska sjunga, dansa å hålla varann i händerna som en stor familj?? | |
| sushifish | 2007-08-07 22:26 | |
![]() | nej men nu får ni va snälla annars blir lilla floaty lessen i ögat. | |
| kickilickan - Ej medlem längre | 2007-08-07 22:28 | |
![]() | Hur gick det med min dansmus då?? E det ingen som vet var jag ska vända mej,,,det e bråttom!! | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2007-08-07 22:33 | |
![]() | Stoppa den i trosorna med den andra musen, så kan du vara rädd om båda samtidigt vetja!!! | |
| ordsvall - Ej medlem längre | 2007-08-07 22:44 | |
![]() | ajaj, myran_64, ajaj... =D | |