Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 425 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Sylva | 2007-08-26 23:19 | |
![]() | Min pojkvän har erkänt att han ofta plockade upp tuggade tuggummin som såg hyfsat fräscha ut och glatt stoppade dem i munnen när han var liten. Dock inte pytteliten, utan det inträffade säkert uppe i lågstadieåldern i alla fall. Det är först på senare år han insett att alla vi andra tyckte något sånt var helt otänkbart redan då! | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-08-28 00:03 | |
![]() | Apropå gatan som slog tjejen på knät. Min dotter kom in och var jättelessen och hon berättade då hulkande att hennes storebror hade slagit henne på pannan med vägen!!! (hon var liten och till slut fattade jag att han puttat henne så hon slog pannan i gatan) | |
| emmanent | 2007-08-28 09:21 | |
![]() | Själv kan jag inte skylla på barn när jag sprayade hårspray under armarna. | |
| yrlis | 2007-08-28 18:25 | |
![]() | Min vänninas son satte i sig en halv flaska comfort sköljmedel. Hans bajs luktade viol i flera dagar. Det var precis innan jul så vi skojade om att han tagit det där med julstädning lite för långt. | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2007-08-29 10:48 | |
![]() | När jag var mindre än idag fick jag en liten flaska med något som luktade gott av en tant som mamma kände. Jag var ju inte så vuxen, fast jag nog ville det, så jag tog in den i badrummet och läste på bifogad instruktion att det var något undermedel mot trasigt hår, vilket jag hade gott om! Jag smetar in det i håret och väntar den stund det står på instruktionen men när jag väl sköljer ut håret så är det alldeles strävt och konstigt, står nästan rakt ut från huvudet!!! Jag sätter mig och läser ORDENTLIGT (vilken 15 åring gör det från början??)och upptäcker att det som jag trodde var slutet på instruktionen egentligen var en lista över övriga produkter som samma företag tillhandahöll. VAd var det då jag smetat i håret??? Började läsa från början och förstog att jag hade fått undermedel mot förhårdnader på fötterna (vilket jag också hade då) och smetat i mitt blonda (hmmm) hår!!! Lite pinsamt att gå till mamma och fråga vad jag skulle göra sen! Så går det när man tror man vet och kan allt!! | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2007-08-29 11:05 | |
![]() | Stackars ... =( *skrattar* | |