Spelrum
Giraffen31
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
11
Inloggade42
Mobilspel
Pågående19 392

Forumkategorier

Användare Inlägg  
LadyZara2008-10-23 11:47
Antal inlägg: 1057

Fy vad läskigt Benny!

bennyboll - Ej medlem längre2008-10-23 12:01
Antal inlägg: 8806

visst var det läskigt, men det fanns ju en förklaring till det hela..

Funderar ofta över säkerheten på sonens och min mans jobb( de jobbar på samma ställe men olika skift)
Det har hänt allvarliga olyckor där innan..
Sedan håller jag på med föreläsningar i ett projekt nu så det var väl därför jag drömde det, men att vi alla "struntade" i att pojken fastnade..Det skrämmer mej lite grann!

bennyboll - Ej medlem längre2008-10-23 12:02

Sedan att telefonen ringde, det har jag ingen förklaring till alls..En tillfällighet kanske?

angie_hell2008-10-23 12:04
Antal inlägg: 494

Drömde att min moster och mormor fick varsina tvillingpar och ungarna såg ut som apor och mormor köpte varsin platttv till varoch ett av barnen för att det skulle vara rättvist. har ingen aning om vad mitt undermedvetna vill säg till mig med detta.

oeronbarn - Ej medlem längre2008-10-23 12:29
Antal inlägg: 2288

enkelt. tv-tittande förvandlar dig till en apa. undvik.

belugavis - Ej medlem längre2008-10-23 13:26
Antal inlägg: 1600

Jag drömde en dröm som var så hemsk. Jag drömde att jag var hemma hos en som jag känner flyktigt, en som känenr en annan via jobb och att jag låg i hans säng och VI PRATADE. Jag kände mig kär i honom och jag kände nej nej jag borde verkligen inte vara här. Då ser jag en skugga utanför fönstret och inser att hans fru/tjej som han har 2 barn med.. kommer hem fast hon inte ska. Ångest! Jag springer upp och tänker hur hon chockad hon kommer bli,hon kommer hoppa på mig..Jag kan aldrig mer gå till jobbet. Jag springer och springer jag och hör henne bakom skrika på honom. Otroligt hemsk dröm som sitter i nu. Sov inte mer på hela natten. (Ett originellt upplägg för tv-serie kanske?) Nästan så att när jag träffar honom kommer jag ta upp det..Du, jag har tänkt på en grej.. jag ska nog inte komma hem till er och hälsa på nån gång.
"Va?"
Ja du vet...
"Nej.."
Visst är det ändå coolt att när man drömmer ÄR man där...jag tycker det är coolt!!! Lika trist är det ändå att höra i ord varje gång, nån berätta om sina drömmar eller om en film man inte sett. "Jaha...det låter ju jaha"
Ibland kan man man drömma om nån så det känns som att man känner den personen jättebra. Jag har även drömt om Henrik schyffert så. Jag var på Gotland, råkade på Henrik Schyffert hela tiden. Han sa jaha..o du är OCKSÅ på stranden..jaha har du ett hus...här också, konstigt..vilken tillfällighet....Ungefär som at tjag följde efter honom fast jag gjorde inte det, det bara blev så. Sen lärde vi känna varann och satt i en bil, åkte runt på hela Gotland och hade jättekul, garvade hela tiden. När jag vaknade saknade jag Henrik Schyffert hela dan.

Piaree2008-10-23 15:07
Antal inlägg: 1325

Ååååh. Härom natten hade jag den mest irriterande drömmen!

Åkte buss, men den var fullpackad med folk, så jag fick stå upp & jag hade min väska på golvet. Plötsligt smyger en okänd kille sina armar runt min midja & kramar om mej bak ifrån. Jag tyckte väl det var mysigt, så jag accepterade det & vi står kvar så. Efter ett tag blev det mindre folk på bussen så vi kunde sätta oss ned & då blev det automatiskt att jag hamnade i hans knä... Då fick vi chansen att se varann i ögonen & han blev minst sagt JÄTTEBESVIKEN & sa typ: " Näää, du som såg så söt ut bakifrån." Jag blev väl lite ledsen, men sa: "Det gör inget, du kan hoppa av om du vill." Han svarade: "Säkert? Då gör jag nog det." Nästa stopp var min hållplats, så vi gick av på samma ställe. Killen gick åt andra hållet. Jävlar vad arg jag var när jag vaknade. Idioten hade fått mej att glömma min väska på bussen!

NightRanger - Ej medlem längre2008-10-23 15:25
Antal inlägg: 1630

jag brukar drömma att jag simmar runt i kloakerna som i en labyrínt som inte slutar och varje gång så börjar labyrinten deär den sluta och jag vet inte varför jag simmar och simmar me simglasögon och fula badbyxor

Piaree2008-10-23 15:34
Antal inlägg: 1325

Jag har definitivt sett för mycket film.

Drömde att jag var kvinnlig kriminalare a la Hollywood & jagade en förrymd psykopat. Psykopaten gömde sig i en gammal nerlagd fabrik & hans krav för att komma fram var att vi tog dit hans husdjur, som var en tiger. Vi hämtade tigern & väntade på att han skulle komma fram. Dagen gick & det blev mörkt & ingen psykopat kom fram. Vi stormar fabriken & han är naturligtvis försvunnen. Jag åker hem & somnar gott i soffan. Nu ska man veta att det är min riktiga soffa i mitt riktiga vardagsrum jag drömmer om. I drömmen vaknar jag med ett ryck & ser den förrymda psykopaten långsamt kommer gående mot mej (För er som sett The Village, var han klädd typ som monstren i skogen). Sen vaknade jag på riktigt. I soffan.

bennyboll - Ej medlem längre2008-10-23 16:23

Belugavis: Jag har drömt något liknade om en manlig vikarie vi har på jobbet ( hoppas inga av mina jobbarkompisar läser detta nu!:)
En mycket trevlig man, något år yngre än mej. Känner mej inte alls attraherad av honom utan han är bara trevlig och lätt att prata med..
Honom drömde jag om en natt. Vi drogs till varann men det blev inget mer, för hans barn var i närheten och frun kom i trädgården..
Jag har inte träffat honom IRL på länge och jag undrar hur jag kommer att se på honom nu..

belugavis - Ej medlem längre2008-10-23 22:17

haha vad många filmer det kan bli. Vi får starta en serie

belugavis - Ej medlem längre2008-10-23 22:19

Han jag drömde om känner jag lite så i verkligheten så när han dyker upp håller jag mig på avstånd. Henrik schyffert är också bra haha

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?