Spelrum
Giraffen22
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
7
Inloggade29
Mobilspel
Pågående18 554

Forumkategorier

Användare Inlägg  
raringen2007-09-05 15:43
Antal inlägg: 323

Jag har aldrig kontaktat nån övervakare eller admin/eller känner nån men jag gillar er skarpt ändå! Tillhör alltså ingen inre krets på nåt vis. Men oj vad jag älskar er för den här sidan. Om man inte gillar den så är det väl som med dom som gnäller på allt som visas i TV. Varför stänger man bara inte av den/alternativt slutar spela här då? Blir less på allt gnäll ( tack o lov finns det massor av positiva människor här). Jag tror säkert ni utvecklar sidan precis så mycket ni hinner och där det finns möjligheter. Keep up the good work!

oeronbarn - Ej medlem längre2007-09-05 16:10
Antal inlägg: 2288

att stänga av TV:n hjälper dessvärre inte särskilt mycket, eftersom den fortsätter att fördumma mina medmänniskor och jag tvingas lyssna till deras banala "idol"-diskussioner på vagnen. för övrigt kan ditt argument lätt vändas mot dig själv. varför ignorerar man inte bara dem som gnäller?

Nunnan Green - Ej medlem längre2007-09-05 16:14
Antal inlägg: 337

för att i så fall skulle inte forumadministratörerna ha något att göra, såklart!

malman2011-03-02 19:58
Antal inlägg: 1457

i stället för att starta en ny tråd så fortsätter jag på denna.

Jag vill ge alla som driver och tar hand om denna sajt ett stort tack och en stor kram. ni är underbara som lägger ner all denna tid på någe som vi nyttjar helt fritt

ttiittii - Ej medlem längre2011-03-02 20:10
Antal inlägg: 37631

det är en del elakheter,men det är mycket bra också,jag brukar skicka ett pm om någon skriver någonting som jag tycker är specielt bra,det är bara en gång som jag skrivit till en person och bett denne tänka annorlunda,bra att Beta finns och tack till alla som jobbar med Beta

paene - Ej medlem längre2011-03-02 21:18
Antal inlägg: 74

Visst kanske en eloge till de hårt arbetande spelvärdarna. ...
...men helt ärligt är det ju godtyckligt vad som är ok att skriva här eller inte.
På denna sajt ryms bara rumsrena åsikter och vit humor, och jag har aldrig varit på ett forum med sådan kontroll från moderatorerna som sker här, det kan man ju inte komma ifrån.

Klart man måste gnälla, om folk inte hade gnällt hade världen inte sett ut som den var idag.

mrperfect2011-03-02 21:59
Antal inlägg: 11437

Vilken medlöpartråd detta är :P

Fat jag håller nog med TS i grunden , tala inte om det för någon bara!!

blue_moon2011-03-03 00:12
Antal inlägg: 9713

Bra med kontroll från moderatorerna. Betapet ska fortsätta hålla hög klass!

Gizza Vem - Ej medlem längre2011-03-03 01:07
Antal inlägg: 243

Instämmer med föregående talare

Gautama2011-03-03 01:20
Antal inlägg: 6854

Paene- Klart man måste gnälla, om folk inte hade gnällt hade världen inte sett ut som den var idag.

Hehe, man väljer kanske sina fighter. Världen förändras nog inte mycket för att man får lov att gnälla och ha ett lägre tak på detta forum.

Gillar att det är så pass kontrollerat som det är. Det gör det trivsamt för alla.
Ser många forum där ren mobbning förekommer och väldigt fult språk till alla. Är verkligen glad att slippa det här.

Codex - Ej medlem längre2011-03-03 10:52
Antal inlägg: 3137

Gautama:
Blir det verkligen trivsamt för alla? Alla har ju inte samma smak som du och spelvärdarna.
Mycket av det som ses som mobbning är oftast inte det utan det tolkas som det av den som läser.
Jag tycker stämningen ofta blir tryckt när spelvärdarna kommer in och utför vetorätt.

Visst finns det folk som beter sig obehagligt, men i detta forum får man ju ofta uppfattningen att det finns ett större antal bråkstakar än andra forum -med tanke på hur ofta det ska ingripas, stängas ned och rättas till.
Jag skriver inte så ofta i snacktrådarna, men jag läser gärna och får nog en annan uppfattning än de som är inne i diskussionen. Många missar att det andra skriver ofta är genomtänkt och inte något de bara hasplat ur sig så jag blir ofta förvånad när Spelvärdana lägger sig i.

Välja sina fighter gör man och vissa kanske tycker detta är viktigt.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?