Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 1 |
Mobilspel
| Pågående | 19 657 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Minta | 2007-09-18 18:18 | |
![]() | gummorna. | |
| två bakelser | 2007-09-18 19:59 | |
![]() | Jag kan nog bo i princip var som helst bara jag har nära till familj och vänner, samt jobbet. Skulle inte gilla att pendla. Sundsvall som Bror Mu nämnde har ju tydligen fått sitt kranvatten klassat som källvatten. Det låter ju ganska trevligt det. Här i Götet får vi hålla till godo med Göta analvatten i kranarna. | |
| sarlina | 2007-09-18 20:49 | |
![]() | Å andra sidan har luften i Sundsvall då och då en uppenbart anal anstrykning.... | |
| Charleymar | 2007-09-19 21:24 | |
![]() | Tycker inte om städer varken små eller stora. I´ve been there and done that. Nu är jag snart 40 och vill andas ren havsluft...Allvarlogt talat lugn, ro och ren luft är totalt underskattat!!! | |
| Lilla T | 2007-09-20 08:12 | |
![]() | stockolm, stockholmc stad är världen, stockholm, stockholm världens stad! | |
| systerrebell | 2007-09-21 20:44 | |
![]() | Jag tycker det varierar med årstiderna. Höst och vinter bor jag gärna på landet, medan våren och sommaren helst tillbringas mitt i stan. | |
| salix - Ej medlem längre | 2007-09-21 22:51 | |
![]() | Åh, landet...Nu bor jag i en stad pga familjeförhållanden men det hägrar ett hus på landet om några år. Skog, kanske en sjö, ren luft och space, det är vad jag längtar till. | |
| monkan56 | 2007-09-22 09:53 | |
![]() | Å härligt med asfalt under fötterna. 12 minuter promenad till centrum.. kanon | |
| Daniellaa - Ej medlem längre | 2007-09-22 13:26 | |
![]() | Både ok . Har bott på båda . Mycket svårt val . Det skiftar . Jobbigt .Båda har sin tjusning . Stress eller lugn och ro ??? | |
| monkan56 | 2007-09-22 14:41 | |
![]() | kan detta även bero på vari livet man är? Det tror jag..hade små barn.. lantlivet lockade.. lugn och ro, sedan skulle barnen skjutsas hit och dit.. då var stadsnära bra. och nu.. kanon med staden | |
| yrlis | 2007-09-22 18:46 | |
![]() | Jag älskar att bo på en liten ort med lagom pendlingsavstånd till Göteborg. Är där nästan varje dag och det är lika skönt varje dag att åka därifrån. Hade dock blivit knas och fått lappsjuka om jag bara hade gått här i vår lilla "håla". | |
| -Knevert- - Ej medlem längre | 2007-09-24 12:20 | |
![]() | Jag hade aldrig kunnat bo någon annanstans än i Majorna. Jag glider gärna upp till mitt sommarstället i Bohuslän på sommaren under ett par veckor men sen så börjar man sakna stadens larm och närheten till allt. | |
| kattenfluffy | 2007-09-24 15:24 | |
![]() | landet för min del.. född och uppväxt i gbg men hittat in i skogen inte långt till sjö, blommor, och bin. finns det något som är så mysigt som när snön kommer och får stanna lite extra länge. tittar ut genom fönstret och kanske kan se få rådjur och älgen bara ett par meter där i från.. ut i skogen på sköna promenader med vovven och självklart hänger det några katter med. landet har sin fördel precis som staden har sin.. men landet för mej | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-09-24 22:05 | |
![]() | ALDRIG ALDRIG ALDRIG Stockholm! Fy fan!!! Har pga vissa sjukhusvistelser varit i Göteborg och inser att OM jag tvingas till en större stad blir det Gbg... Stockholm innehåller bara stress och trängsel, i Göteborg finns åtminstone ett par träd. Att bo centralt i en mindre stad är optimalt, om man inte vill bo helt på landet. Vi bor så bra nu i en mindre stad och relativt centralt... Känner att efter studierna kanske vi hamnar ännu längre ut i skogen... Såååå skönt!!! Till Stockholm far vi på shopping... | |