Spelrum
| Giraffen | 0 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 0 |
Mobilspel
| Pågående | 19 657 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mollee - Ej medlem längre | 2007-09-20 21:49 | |
![]() | När syrran var 5 år gick hon iaf in i duschkabinen i sömnen. Morsan vaknade av att hon hörde oljud, å när hon kom in i badrummet stod syrran där och pekade på flaskorna i dushen å sade : "Den där vill jag ha i julklapp, å den osv" Och När jag sov över hos en kompis, för ungefär 8 år sedan. Så sov jag och min polare var vaken. Tydligen hade jag ställt mig upp i sängen i 6 sek, och sjungt "mmbop", med hanssons, och sedan somnat om igen :D. | |
| China Doll | 2007-09-20 21:51 | |
![]() | Skrabban, det där verkar handla om mig nästan . . . Jag vaknade en gång mitt i natten rätt omtöcknad. Och då fann jag att jag satt och kissade i en sån därna blå ikea-kasse där jag hade nytvättade underkläder och strumpor. :( | |
| mollee - Ej medlem längre | 2007-09-20 22:14 | |
![]() | Hehe, trots att det är pinsamt.. När jag var cirka 3 år gick jag å kissade i min garderob, drömde att jag satt på toan.. å presis när jag hade kissat vaknade jag. (morsan fick måla om hela skiten :D) Tror att det är rätt vanligt när man är liten. | |
| grumpa - Ej medlem längre | 2007-09-20 22:30 | |
![]() | jag vaknade och ner jag kollade på mobilen så såg jag ett kort på när jag själv sovde.. lite spooky eller ?? | |
| systerrebell | 2007-09-20 22:32 | |
![]() | Min syster gick som liten upp och satte sig i fåtöljen och kissade i den. I natt vaknade jag för övrigt av att min pojkvän skrek "kissnödig! kissnödig!". Det var lite tröttande i längden så jag ruskade på honom och bad honom gå på toa. Fast tydligen drömde han bara att det var Michael Moore som låg i ett badkar och var kissnödig. Det här med kiss och sömn... dålig kombination. | |
| systerrebell | 2007-09-20 22:35 | |
![]() | Själv brukar jag bli anklagad för att heila i sömnen. :C Det värsta är att jag faktiskt vaknat några gånger och inte hunnit sluta med armrörelsen, så jag har kommit på mig själv med det. Jag hävdar dock bestämt att det handlar om att sträcka ut musklerna i högerarmen eller nåt. | |
| MissTuss | 2007-09-20 23:10 | |
![]() | när vi var på utlandssemester för några år sen delade jag rum med en kompis. plötsligt vaknar jag av att hon står och gallskriker i en garderob. hon tokvrålade. jag gick upp och ledde henne tillbaka till sängen, varpå hon börjar vråla: "Jag fick en resväska i huvudet!! jag fick en resväska i huvudet" MIn mamma kom då inspringande i rummet och undrade vad sjutton hon höll på med, men fick då till svar att det faktiskt ´kommit en resväska och landat i huvudet. Hon var skitarg och vrålade att vi skulle tända och kolla,för hon visste minsann att den låg där på golvet. Vi tände för att få henne lugn. ingen resväska låg på golvet. och när hon sett det kröp hon ner i sängen igen och sov vidare som om inget hade hänt. Vi andra var rätt så omskakade och det tog lång tid att somna om. Dagen efter mindes ho0n inte ett smack av incidenten, men jag kommer aldrig att glömma den =) | |
| diz_ | 2007-09-20 23:16 | |
![]() | Vilken skojjig tråd. Min lille bror har gått in till päronens sovrum (kanske 3-4år) och pissat på pappa. (Väldigt nära ansiktet) Min sambo som är från korea har ofta väldiga långa diskusioner på koreanska (Fattar tyvärr ingenting). Jag har fått X atal slag i ansiktet (aldrg så det gjort ont) Han har däremot satt sig väldigt fort upp oh skakat i mig och skrikit att det brinner. Han minns inget av detta men det var obehagligt. Jag hann tänka ut vars alla våra värdesaker ligger så vi får ut som fort. Min kompis är expert på att hitta på saker i sömnen, Hon mublerar om sitt sovrum, kokar te, ställer kostiga saker i kylskåpet os.v. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2007-09-21 04:33 | |
![]() | hihi, börjar tänka på min pojkväns mor. Hon och hennes tvilling syster hade haft tjejkväll, å svärmor var på pickalurven så hon somnade rätt tidigt. Helt plötsligt spärrade hon upp ögonen "i sömnen" och ropade förtvivlat till hennes syster - "Har du nånsin sett ångesten i en kanins ögon??!" Sen somnade hon om igen. Har hört denna historia ett antal gånger och min svärmor berättar alltid med inlevelse, vilket gör det rätt skojjigt varje gång . | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-09-21 11:23 | |
![]() | Sockerdricka: Kommentaren tidigare om att det var så trovärdigt.... Lagomt ironsikt eller? Var det min berättelse eller?? | |
| Sockerdricka - Ej medlem längre | 2007-09-21 11:27 | |
![]() | Nej, det var en som skrev ett opassande inlägg som blev borttaget, därför det ser lite konstigt ut :P | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-09-21 11:29 | |
![]() | Ok... läste mitt inlägg och insåg att det kan se något konstigt ut... Vi var fyra i sängen, men två var ganska små barn... tex... | |
| Sockerdricka - Ej medlem längre | 2007-09-21 11:30 | |
![]() | Hehe, okej .. Nej, det var ingenting riktat mot dig. Ska se om jag kanske kan få mitt inlägg borttaget också :S | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-09-21 11:32 | |
![]() | Nej då, det är ok.... :-) | |
| erniebabe | 2007-09-21 12:20 | |
![]() | min 3-årige son har rätt så livlig sömn, och pratar gärna i sömnen. Härom veckan låg han och skrek: Ta inte min sjörövare! (hade fått en i plast samma dag!) han låg och sov med den i handen...... Andra gånger har han sagt: jag är INTE kissnödig! å sen kissade han... Rart med barn! | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-09-21 12:32 | |
![]() | Vår son skrek för några år sedan: "Men Matilda, jag SÅG att du slog Elise!!!" Då var Elise kanske ett par månader och Matilda hade INTE slagit henne.... Jag frågade sonen och Matilda om detta var sant, men dom fattade ingenting... Hon hade ju inte gjort det.... | |
| MissTuss | 2007-09-21 17:09 | |
![]() | Vaknade häromnatten av att min sambo grabbade tag i håret på mig och skakade rejält.. sen sa han "Vi lägger den i ett platt paket, så tror dom det kommer från ikea" Frågade honom vad han hade drömt sen, morgonen efter, men han mindes inte. | |
| systerrebell | 2007-09-21 20:37 | |
![]() | Jag brukar alltid klä av mig i sömnen (hemskt opraktiskt om jag sover över hos någon etc). Ett tag brukade jag vakna med mina trosor som huvudkudde. Tack och lov upphörde det beteendet ganska omgående. :) | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-09-21 21:48 | |
![]() | systerrebell, om du behöver någonstans att sova någon gång har jag nog plats över ;) | |
| åsa-nisse 4U | 2007-09-21 22:00 | |
![]() | min bror och min pappa brukar tala i sömnen. En sak jag kommer ihåg är att min bror sa: "ZZZZZFÖR FAAAN ZZZZZZZz". Det var konstigt. Undrar vad han drömde =)! | |