Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 591 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| femtio - Ej medlem längre | 2007-09-23 13:48 | |
![]() | Om det nu finns liv på andra planeter, varför skulle de då fara omkring och skrämma/hetsa upp jordbor? Om man utgår från att de är så intelligenta och tekniskt avancerade borde de då inte ha bättre saker att göra? Ta kontakt kanske? | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-09-24 12:10 | |
![]() | Dom kanske inte ser oss som intelligenta....? Vi kanske är Lägre stående och de ser oss som vi ser på ev. små fläckar vatten som ev. kan innehålla encelliga djur... | |
| mollee - Ej medlem längre | 2007-09-24 23:20 | |
![]() | eller så kanske dem är presis som oss ..... | |
| badabong - Ej medlem längre | 2007-09-24 23:36 | |
![]() | Ändå märkligt att ufo-rapporteringen har minskat nu när varenda jävel har en kamera med sig - eller inte kanske. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-09-25 00:54 | |
![]() | Har du de senaste siffrorna på ufo-rapportering, eller är det bara en gissning? | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-09-25 01:02 | |
![]() | Vem är det som säger att de skulle vara intresserade av intelligenta livsformer, bara för att vi råkar föredra att leta efter sådana? De kanske bara väntar tills vi når den rätta dumhetsnivån innan de vågar uppenbara sig till fullo, för att det blir lättare att regera då. | |
| femtio - Ej medlem längre | 2007-09-25 15:58 | |
![]() | Illiterate, som vanligt slår du huvudet på spiken och kommer med den ultimata lösningen! | |
| Frk Fårticka - Ej medlem längre | 2007-09-25 16:09 | |
![]() | nej | |
| brava | 2007-09-25 16:15 | |
![]() | Nån här som känner till någon allmänt accepterad förklaring till de kilometerlånga raka strecken och det andra på Andinska högplatån? | |
| haha | 2007-09-25 19:23 | |
![]() | Om jag sett en utomjording, tja jag har kollat i spegeln ibland så att... | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-09-27 05:41 | |
![]() | Ett nytt UFO> www.newlaunches.com/...no mers.php | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-10-30 02:13 | |
![]() | www.nyteknik.se/art/53145 | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-12-22 19:28 | |
![]() | “There are no grounds to deny that there are unidentified flying objects and some life forms that control them,” Mr. Ishiba said, smiling at first, but then delivering a straight-faced explanation. “If Godzilla attacked, that would probably be a natural disaster relief operation,” making military action legally permissible, he said. The comments came days after Japan’s chief cabinet secretary, Nobutaka Machimura, who is the government’s top spokesman, professed belief in U.F.O.’s. www.nytimes.com/2007...mp ;emc=rss | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-12-22 22:00 | |
![]() | Den här texten är också spännande, den är så djup att man inte kan låta bli att läsa den helt enkelt. :) www.terrybisson.com/meat. html | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-03-02 15:20 | |
![]() | Intressant dokumentär på 8:an (TV) nu. | |
| TomasLeonard | 2008-03-02 15:57 | |
![]() | När jag var liten å gick i skolan, hade vi en kille i klassen som var ett UFO. | |
| Kumicho | 2008-03-02 16:04 | |
![]() | När jag var liten så trodde jag att jag såg ett rymdskepp ifrån star wars, fast det visade sig bara att de spelade in en scen till kurt olsson filmen. Det var den scenen då de ser sateliten åka förbi. De flög runt i Majorna, Göteborg, med en stor blinkande sak hängandes från en helikopter. | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2008-03-02 16:07 | |
![]() | Jag bor med ett. . | |
| Minta | 2008-03-02 16:23 | |
![]() | Inte ett ufo, men kanske ett "spöke" med sin spökhäst. Jag gick med en hund i Sjöbergen majorna. På långt håll får jag se en tjej med ett jättestort djur som jag först tyckte såg ut som ett stort rådjur men sedan tänkte jag att det var en gul häst. Jag kopplade hunden och gick in till sidan av stigen. Kvinnan och djuret hade ett ljussken runt sig. De kom aldrig närmare och plötsligt var de borta och inte en skymt fanns att se av dem. Hade de varit verkliga hade de inte kunnat försvinna så snabbt, jag hade åtminstone sett dem på håll. Jag har ännu inte hittat en förklaring på detta. Folk säger att det hänt mycket i Sjöbergen, där fanns smugglare och allsköns människor, och man har hittat en mördad kvinna med rött hår där. Hon hade legat där länge. | |
| Imaginos II - Ej medlem längre | 2008-03-02 17:26 | |
![]() | E Solu: Vad anser du om "Hangar 18-incidenten"? | |