Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 249 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-09-29 01:11 | |
![]() | Jag tycker nog trådskaparen är närmast sanningen. Sökarna 2 är en av världshistoriens sämsta filmer. Dock finns det en svensk gangsterfilm som är ännu sämre - 9 millimeter med Pablo Roberto. Ifall inte något annat dyker upp tror jag att jag tar och ägnar morgondagen åt att skriva en essä om hur dålig 9 millimeter är. | |
| sarlina | 2007-09-29 07:19 | |
![]() | Utbildningsfilmen om smittkoppsepidemin i Stockholm 1963 med och av Expressens medicinjounalist Bernt Bernholm. Bland annat spelar professor Justus Ström sig själv så ohyggligt dåligt att bara det gör den sevärd. En kalkonrulle av världsklass!! | |
| Huzan | 2007-09-29 08:48 | |
![]() | håller me knevert om sagan om ringen.. tre gånger har ja försökt se ettan.. somnar bara.. full har ja lyckats se dom, men d minns ja ju inte.. | |
| Elmis | 2007-09-29 09:13 | |
![]() | Nu hade le-lou fel igen. ID är ju en glimt i ögat-film. Fast Maverick e rätt larvig ja... För övrigt är Match point av Woody nåt av det sämsta jag sett på senare år. Maken till dumt manus. | |
| le-lou | 2007-09-29 09:23 | |
![]() | nääääää.....I-day är den vidrigaste av filmer, huttande amerikansk packfilm där de går in och ska rädda världen såklart. Kom på en till : I huvudet på John Malkovic. WTF? | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2007-09-29 09:44 | |
![]() | Nej nu måste jag protestera - I huvudet på John Malkovic är kung!! | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-09-29 10:01 | |
![]() | *Instämmer* IHPJM är en suverän rulle. | |
| Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-09-29 10:22 | |
![]() | backa bandet - "Utbildningsfilmen om smittkoppsepidemin i Stockholm 1963". Man behöver bara säga det högt för sig själv så blir man sugen på att titta. Vet du vad filmen heter Sarlina? | |
| Mick E - Ej medlem längre | 2007-09-29 10:52 | |
![]() | Såg en så urbota dum film på trean inatt, "diary of a sex addict", dåligt filmad, billigt producerat, konstiga klipp och hack i filmen som väl skulle vara konstärligt på nåt sätt. Dessutom "spelades" huvudrollen av en gammal obskyr hårdrockssångare som inte skulle kunna agera trovärdigt för att rädda livet... | |
| Hickory | 2007-09-29 10:54 | |
![]() | Filmälskare som jag är har jag tragglat mig igenom vissa riktiga kalkoner. Men den enda film jag i protest stängt av utan att se klart var den outstanding värdelösa Mr & Mrs Smith. Vilket crap! | |
| Elmis | 2007-09-29 11:41 | |
![]() | Den är ju en parodi på det ju, le-lou. Jag tror vi måste sätta dig i elmis filmskola. :) | |
| _Knevert_ - Ej medlem längre | 2007-09-29 11:44 | |
![]() | Jag säger bara "Rymdinvasion i Lappland" någon som sett den? | |
| Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-09-29 11:46 | |
![]() | Independence Day är en postmodernistisk film Elmis. Den är och är inte samtidigt i en snårig väv av ironi, självbespegling, dubbla perspektiv och byte av positioner, så utmärkande för den moderna kulturen! Amen. | |
| Dyslekso | 2007-09-29 11:47 | |
![]() | Andy Warhol gjorde en film som hette "Sleep". Den var nio timmar lång och visade en kille som sov. Har inte sett den, men om vi pratar dåliga filmer i form av tråkiga filmer så måste den stå i särklass. | |
| Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-09-29 11:47 | |
![]() | Alltså - man kan hävda att elmis och lelou har rätt båda två, my point liksom. | |
| Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-09-29 11:49 | |
![]() | gjorde inte warhol en film där han filmade empire state building under ett dygn oxå? eller minns jag fel? kanske mer action i den dock, där får man se dygnets skiftningar på himlen. | |
| Dyslekso | 2007-09-29 11:52 | |
![]() | Sen tycker jag att ni kanske ger ID mer cred än den förtjänar. Har svårt att se att det cinamatografi-industriell a komplexet bakom filmen var mer intresserade av att ironisera än att baka en patriotisk jättetårta till film. | |
| Dyslekso | 2007-09-29 11:53 | |
![]() | Bror Mu: ja, det stämmer nog att han gjorde en film om esb. Fantastisk konstnär...snarrrrrk. | |
| sarlina | 2007-09-29 11:58 | |
![]() | Bror Mu - Jag såg den under en utbildning i tropikmedicin 1971 - den började oerhört tjusigt med en telefilmad evighetslandning av ett passagerarplan rakt framifrån medan en speaker med allvarsmättad röst meddelar ungefär så här: "Den femte februari 1963 - ett flygplan landar på Arlanda - ombord finns en nittonårig svensk sjöman. Vi kan kalla honom..(konstpaus).. Kjell!!" Ödesmusik, planet tar mark etc etc. Jag vet inte hur mycket minnet bedrar mig men jag vet att jag bröt ihop av skratt. Jag har inte en aning om vad den hette men det var på Roslagstulls sjukhus som jag såg den. | |
| Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-09-29 11:58 | |
![]() | Ja, personligen tycker jag jättetårtan är rätt sunkigt bakad. | |