Spelrum
| Giraffen | 46 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 41 |
| Inloggade | 89 |
Mobilspel
| Pågående | 19 887 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| tepåsen - Ej medlem längre | 2005-11-29 05:11 | |
![]() | Min drömtjej är söt,kommer fårn lund och är född i början av 80talet, hon har intressen (spelar ingen roll vilka) Och gillar att prata om allt mellan himmel och jord.Hon har humor och älskar mig mest av allt. Finns det nån sån här=) Att man gillar betapet är ett plus givetvis! Tyvärr kommer jag ju aldrig kunna ge dig min fulla uppmärksamhet eftersom att min kärlek tillhör mannen med skägget på bilden ovanför (eyrythmechanic) Men du kan få vara den eviga tvåan om du finns här nånstans och det är väl iaf lite snällt av mig. | |
| eurythmech - Ej medlem längre | 2005-11-29 05:14 | |
![]() | Det här börjar låta väldigt mycket trekant | |
| tepåsen - Ej medlem längre | 2005-11-29 05:16 | |
![]() | En trekant fylld av kärlek *ler lyckligt och kärleksfullt* | |
| eurythmech - Ej medlem längre | 2005-11-29 05:17 | |
![]() | En bisarr kärlekstriangel? | |
| IMO - Ej medlem längre | 2005-11-29 12:12 | |
![]() | nu när du säger det tycker jag mig höra ljudet av en kärlekstriangel i refrängen till: flickor talar om kärleken. men det kanske beror på att jag är en sån god lyssnare`? | |
| eurythmech - Ej medlem längre | 2005-11-29 19:00 | |
![]() | Din tolkning antyder en nyordning i populärmusiklyssnandet | |
| frökenIsberg | 2005-12-04 18:42 | |
![]() | Okej.. just nu skulle jag vilja ha massor med kärlek men drömmanen för mig finns som sakt inte.....men o m han läser detta så får han gärna komma å rädda mig Drömmanen: Gärna runt 1.80 blond eller hasselnötsbrunt hår....... gärna fina stora blåa alt gröna ögon med långa fransar runt modemedveten mellan 20-30 år han skall ha hjärtat på rätt ställe och få absolut inte vara nån matchoman eller en mansgris romantisk,humor och att vara spontan är ett måste (låter detta som en kontaktannons???) han få inte vara svartsjuk,elak,varit otrogen,mjukisbyxtypen eller sportdåre! Finns han där ute tros! | |
| eurythmech - Ej medlem längre | 2005-12-04 18:52 | |
![]() | Är en matchoman detsamma som en tvångsmässig tävlingsmänniska? | |
| tepåsen - Ej medlem längre | 2005-12-06 19:45 | |
![]() | Det är lite väl lite fart i den här tråden!!! Är det inte fler här som längtar efter kärleken? Eller måste man logga in i krokodilen och ragga där? | |
| IMO - Ej medlem längre | 2005-12-06 19:53 | |
![]() | åh, hej, tepåse! längtar du också efter skogspromenader och mysiga hemmakvällar? svar till: tant imo. | |
| tepåsen - Ej medlem längre | 2005-12-06 19:57 | |
![]() | Med risk för att synen av mig som den obotlige romantikern ska bli förstörd så måste jag säga att jag just nu längtar mest efter en påse polly och en kopp kaffe! Man kan bara vara kärleksgud 364 dagar på året,idag har jag en välförtjänt rast. | |
| IMO - Ej medlem längre | 2005-12-06 20:06 | |
![]() | Polly? var inte det papergojan i en sketch? | |
| vulcan | 2005-12-06 23:32 | |
![]() | Jag kommer osökt att tänka på Povel Ramels lilla epos: Du passar inte in i bilden den bild jag skapat i fantasin - Du gör den så diffus, så skuggrik, Inte ett dugg lik Steve McQueen Jag hade aldrig tänkt mig så pass mycket mage den prins jag drömde om bar knappast slips och krage Han var den starka typen, om nu du din svage, känner till den Du passar inte in i bilden på nåt sätt saboteras symmetrin Du rubbar mina snygga cirklar uti de världar där drömmar spinns. Du är så långtifrån James Bondig som en förståndig gammal stins. Alltsen den första lilla prästkrage du skänkt mig, har jag - vad anspråk anbelangar - sänkt mig Fick byta ut den tuffa killen som jag tänkt mig mot en mild en Du passar inte in i bilden men har någonting som bräcker den. Du finns. | |
| Nattflyg | 2005-12-07 01:23 | |
![]() | Oj dröm kille var det de? hm...har en liten filosofi... en liten sak jag lärt mej av livet...utseendet e bara ett skal i klass med villket ägg skal som hällst...det är när man väl skalat av skalet...o sett människan där innanför som man upptäcker hur vida man hittat en ros eller en tistel... | |
| eurythmech - Ej medlem längre | 2005-12-07 01:23 | |
![]() | tepåsen, kära kära vän, jag tror att jag utan att helt vara ute och cykla kan rekommendera IMO. Jag har förvisso inget romantiskt förflutet att skryta om med den mystiska ordvrängerskan från norr - men jag har ett bra sjätte sinne för såna saker. I övrigt så är jag full | |
| foxey | 2005-12-07 01:26 | |
![]() | min drömman är betapetare, mörkhårig, 183 cm lång, har mindre fötter än jag, har ett morgonhumör from hell, står ut med att jag sällan är hemma och heter Oscar. | |
| IMO - Ej medlem längre | 2005-12-07 01:31 | |
![]() | Ah, vad trevligt Eurythmech! Vad är du full av? Berätta, berrätta! | |
| IMO - Ej medlem längre | 2005-12-07 01:32 | |
![]() | Har du tillgång till Krokodilen? | |
| eurythmech - Ej medlem längre | 2005-12-07 14:03 | |
![]() | Asch! Jag lyckades inte slira in i krokis igår. | |
| tepåsen - Ej medlem längre | 2005-12-07 23:24 | |
![]() | idag är jag romantiker igen *rodnar* Jag har bestämt mig nu att jag kan tänka mig lite av ett bigami förhållande nu när jag förstått att så många på den här sajten suktar efter mig. Gränsen går dock ändå vid 5 personer! Vill du bli en av sötisarna som har en alldeles egen tepåse som du träffade via betapet? Är du redo för romantik? Skicka då en ansökan till mig? Jag kommer läsa igenom alla nogrannt och sen meddela vem som är den lycklige! | |