Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 56 |
Mobilspel
| Pågående | 19 499 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mamman - Ej medlem längre | 2007-10-17 17:49 | |
![]() | pluttisen: Jag tror att garantin räcker längre än 3 månader..... | |
| Pluttisen | 2007-10-18 11:19 | |
![]() | Ja, jag har inte sagt att den inte gjorde det... | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-10-19 20:40 | |
![]() | Forky...nyfiken som jag är-hur går det med lillen? | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-10-19 21:04 | |
![]() | Åh, det går alla tajders! Lillen är såååå snäll och ringer upp alla som jag vill ha kontakt med. Med andra ord: mobilaset funkar perfa nu. :-) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-10-19 21:06 | |
![]() | Så bra, då sparade du lite slantar : | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-10-19 21:11 | |
![]() | Yäpps! : | |
| emmylicious | 2007-10-20 08:55 | |
![]() | Min mobil är inte trasig. Bara råkade glömma bort PIN-koden 3 ggr och kan faan inte hitta min PUK-kod. Försöker fixa det via halebop.se men då måste man kunna LOGGA IN, och jag har glömt bort lösenordet dit också. Lösenordspåminnelser skickas via SMS och jag kommer ju inte in i mobilen... Man måste logga in för att beställa nya koder och även för att få snabbare svar i kundtjänsten... Taskigt läge. | |
| emmylicious | 2007-10-20 08:58 | |
![]() | Haha, när man talar om trollen. Dök upp en sån där mail-ruta på MSN och det visade sig att Halebop svarat på mitt meddelande och dom har skickat ut koder till min adress! Underbart! Fast jag måste vara utan mobilen i iaf 3 dagar till och jag är bortrest. Fortfarande taskigt läge. | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-10-20 12:53 | |
![]() | *mutter mutter* | |
| emmylicious | 2007-10-21 09:58 | |
![]() | hehe, hur länge tänker du påminna mig? ;) | |
| Basta - Ej medlem längre | 2007-10-21 16:26 | |
![]() | Tills det är dags för sommardäcken förmodligen. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-10-21 17:57 | |
![]() | Jag säger bara: ET- "phone home" :) | |
| betapetdåren | 2007-10-22 12:40 | |
![]() | Är det någon som vet vad det kan vara för fel när det plötsligt står simkort inaktivt utan att man gjort ngt med mobilen? | |
| emmylicious | 2007-10-22 13:37 | |
![]() | inaktivt? då har det väl gått ut.. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-05-07 10:06 | |
![]() | Hur kan det komma sig att mobiltelefoner har så förbannat kort livslängd? Jag har en sonyericsson k550i som återigen har pajat, den jag har nu är en helt ny telefon sedan i somras. Jag hade en innan som jag hade på reparation fyra gånger inom ett år och till slut så bråkade jag till mig en helt ny telefon ur låda, men även denna har nu pajat. Vad gör man? kör man upp Konsumentverkets regler i mumindalen på försäljarna? som allt som oftast håller en katastrofalt dålig attityd då man har problem. Jag har köpt min på The Phonehouse i Sthlm och fått ett ruttet bemötande i alla butiker jag har gått till. Jag är trött på att med jämna mellanrum vara utan mobil, kan inte förstå att det ska få produceras så dålig kvallitet på prylar utan att det uppmärksammas mera. | |
| mrperfect | 2009-05-07 10:13 | |
![]() | Jag har tre stycken gamla som jag sparat i reserv, de funkar fortfarande, kanske för att jag inte: Ringer då det regnar glömmer den i tvättmaskinen tappar den på betonggolv låter den ligga oskyddad spelar spel så att knapparna slits ut köper billigare modeller som håller sämre laddar den så ofta det bara går så att batteriet blir sönderladdat jonglerar med den går till Phonehouse i Stockholm då jag behöver hjälp vet att konsumentprodukter rent kvalitetsmässigt är uselt oavsett om det är mobiler, hemstereo etc | |
| wildcard | 2009-05-07 10:39 | |
![]() | Jag blir så trött på denna nya teknik och alla finesser... Nu har jag skaffat en billig Nokia där jag kan sms:a, ringa och spela snake. Jag är nöjd, för den har bra mottagning överallt, jag hör vad min samtalspartner säger, den låser sig inte så att handsfreefunktionen är på hela tiden. Jag har en kamera, jag har musikmaskiner av alla sorter. Denna fungerar BARA som en telefon skall. Jag är bara glad... =D | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-05-07 15:54 | |
![]() | Håller med Wildcard! Varför i helvete ska det vara så mycket "skit" i luren så den inte håller för det den är till för, att ringa/sms:a??? Dator har jag hemma, musik har jag också hemma och i bilen. Inte behöver jag anteckningsbok i mobilen. Har aldrig använt internet på den. Knappast miniräknare/valutaomvandl are osv heller. Men ska man ha en utan allt det det så måste man ju köpa en Pro-mobil, typ.. | |
| Måns_E | 2009-05-07 15:56 | |
![]() | Jag tycker att såväl anteckningsbok, miniräknare, musikspelare, radio och kamera är ganska bekvämt att ha i mobilen. Ordkollsprogram är inte så dumt att ha vid Scrabbleträningar. Och min brukar inte krångla för det. | |
| emmylicious | 2009-05-07 16:11 | |
![]() | Jag tycker också dom flesta funktioner i min mobil är väldigt praktiska. Jag har WLAN, kan läsa pdf- och worddokument, skriva anteckningar, fotografera, miniräkna och spela musik m.m. | |