Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 46 |
Mobilspel
| Pågående | 19 767 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| zacco | 2007-10-21 19:58 | |
![]() | misfits kan väl tänkas passa bra på en halloween-fest? | |
| Sturgis | 2007-10-22 10:16 | |
![]() | Vi kör en halloween fest / inflyttnings fest nu, och vi kmr bland annat köra på: Pumpor med ljus i, maskerad så alla får vara utklädda, stort bål så folk blir lulliga och glada, och sen lite tända ljus! man kan ju tex INTE spela amasing grace när man har halloween partaj :| nu verkar ditt partaj vara aningen vuxnare och tråkigare om du frågar mig :P Men jag önskar er lycka till ;) | |
| Zizzi | 2007-10-22 12:30 | |
![]() | När mina döttrar var små så ville de att jag skulle hitta på något för att skrämma deras kompisar på Halloweenaftonen. Vi bodde då på landet och hade tillgång till en ladugård. Jag förberedde med kedjor uppe på ladugårdsvinden och på kvällen smög jag upp dit och gömde mig. Det var faktiskt inte alls så trivsamt att sitta där uppe i mörkret (säkert tillsammans med råttor, för jag hörde liknande ljud där uppe) och vänta på att alla ungar skulle masa sig ut till bottenplan på ladugården. När de så äntligen kom ut så var jag rätt så skraj själv efter att ha suttit där uppe en evighet, så när jag började hasa mig fram över golvet med kedjorna släpandes efter mig och ungarna skrikande sprang ut så sprang jag ut lika fort ;-). | |
| HannaSofia | 2007-10-22 19:34 | |
![]() | Förslag på låtar : Adams Family - theme song Michael Jackson - Thriller Iron Maiden - 666 The number of the beast Ozzy - Bark at the moon Johnny Casch - Ghostrider in the sky The Eagles - Witchy women Redbone - Witch Queen of New Orleans | |
| LL Cool Gay - Ej medlem längre | 2007-10-22 19:53 | |
![]() | Här hittar du all musik du behöver www.obscene.cz/ENG/i...de x_e.html | |
| Huzan | 2007-10-23 18:06 | |
![]() | sturgis.. inte alls vuxet... ska me köra pumpa, bål.. givetvis ska alla komma utklädda.. ja har tamejfasiken tom köpt peruk.. hihi!! ska tom fixa gravsten å grejs.. men vill iaf ha mer tips, speciellt på rolig mat man kan servera.. typ tilltugg å annat... tack för alla ideer so far!! | |
| HannaSofia | 2007-10-23 18:14 | |
![]() | Här finns massa tips : www.tasteline.com/de...te mID=2505 | |
| Smulan31 | 2007-10-25 16:00 | |
![]() | Fler låt tips Lost boys theme Ramones - Pet sematary The doors? | |