Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 46 |
Mobilspel
| Pågående | 19 767 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Forticert | 2007-10-27 01:20 | |
![]() | Ett Spa besök. | |
| Jesper M | 2007-10-27 01:46 | |
![]() | blev plötsligt nyfiken. va driver du för slags företag? | |
| Kasta_Sten - Ej medlem längre | 2007-10-27 03:31 | |
![]() | ja tycker man ska ge julklappar tll alla man könneroch bet | |
| vulcan | 2007-10-27 09:41 | |
![]() | Vi har vid ett par tillfällen senaste åren fått en slags presentcheck till ett internetföretag där man kan välja bland olika julgåvor; allt från handdukar till rökt lax. Företaget levererar sen via posten eller till dörren. Trevligt! En tidigare julklapp - en kabinväska - gjorde mig i helgen 1500 spänn fattigare. Jag hade haft den utlånad och inte orkat ta upp den ur bilen efter att ha fått tillbaks den. Urbota dumt - det triggade naturligtvis en tjuv att slå in bakrutan på kombin för att nappa åt sig den tomma väskan. Så ge inte era anställda några väskor! :) | |
| blue_moon | 2007-10-27 10:47 | |
![]() | Badlakan, grillförkläde, paraply, bag, toalettväska (2 ggr), miniräknare, väckarklocka (!), ljusstakar, salt- och pepparströare, gaständare och ljussläckare, tårtspade, sillgafflar och en del annat som jag inte kommer på just nu har jag fått av Landstinget under årens lopp, jämte en almanacka. Paraplyet har jag haft mest nytta av, det håller ännu efter tio år. | |
| Jobbar | 2007-10-27 12:20 | |
![]() | Presentcheckar är jättebra. Det finns t.ex. Noblecard, som är det enda jag kommer på just nu. Min fru fick en sådan. så nu har vi ett rejält nytt knivset, med bryne och ett par specialsaxar dessutom. Det är trevligt att man kan väla själv. | |
| IMO 1punkt2 - Ej medlem längre | 2007-10-27 14:51 | |
![]() | Haha! OK, Vulkan, blir inga väskor... Lovar! Är en mindre revisionsbyrå med otroligt fin personal som vi verkligen vill visa vår uppskattning... | |
| annapee | 2007-10-27 15:03 | |
![]() | av mitt förra jobb fick vi en helkväll med middag, discobowling och fest, vi var i och för sig ett riktigt stort gäng, men mkt uppskattat..! | |