Spelrum
| Giraffen | 49 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 75 |
Mobilspel
| Pågående | 19 888 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| HannaSofia | 2007-11-11 13:15 | |
![]() | Jag är på väg till min Papps nu, svänger väl in och köper en blomma på vägen. Annars brukar det bli strumpor. | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2007-11-11 13:37 | |
![]() | Wikipedia påstår att Fars Dag inte är ett kommersiellt jippo i sig, däremot datumets placering. Trots det ändå lite mer kommersiellt än Mors Dag. | |
| emmylicious | 2007-11-11 15:16 | |
![]() | Jag köpte ett gulligt kort och 2 TIA-lotter och skickade iväg med Posten. Han vann 20 kr! :P ...och så ringde jag också. | |
| Ruatha | 2007-11-11 22:22 | |
![]() | ringde nu... han hade just gått o lagt sig.. :) Men han blev glad, han bor ju 100 mil bort så jag skyllde på tidszonerna, borde finans sådana i nord-sydlig riktning med tycker jag.. Borde ha kommit ihåg det, mina barn kom ju med choklad och mugg "Världens bästa pappa".. Roligt att ha fått en sån utmärkelse, ska kika i tidningarna imorrn vad det står om det, borde ju uppmärksammas även i internationell press tycker jag att världens bästa pappa har hittats i Linghem! | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-11-12 14:41 | |
![]() | Min far fick en STOOOR hög pengar... i form av två Bingo-Lotter och en sån där kalender man ska skrapa... Vet ej hur stor högen vart, måste ringa och kolla. Ett par miljoner förväntar jag mig att det blev!!! | |