Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 64 |
Mobilspel
| Pågående | 19 364 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| myran_64 - Ej medlem längre | 2005-12-06 22:19 | |
![]() | till pojkvännen ?? Beror ju på intressen... min får en sticksåg, en cirkelsåg och en ny stöttålig mobil.... Annars kan jag hålla med om att böcker går bra till de flesta, man kan ju hitta böcker om allt... Odin: till syrran finns det massor av häftiga saker i sci/fi/fantasy butiker som finns lite varstans... bl a i gamla stan i Stockholm.. till min son som är intresserad av samma sak köpte jag grejor där. | |
| Blue Ztar | 2005-12-06 22:21 | |
![]() | Ricky93: Ja, den är spännande. | |
| Koola | 2005-12-07 03:44 | |
![]() | Varför inte ge en tidscheck som gåvomottagaren kan lösa in när den vill? | |
| Bim1964 | 2005-12-07 11:33 | |
![]() | Är säkert jättetråkig men vi har slutat med att köpa till andra och varandra. Bara på födelsedagarna uppvaktar vi varandra. Fast vi vuxna brukar inte köpa något längre till varandra, bara till barnen. I år ska våra barn inte få några julklappar på julafton möjligtvis någonting litet. Dels har dom redan allt dom kan önska sig (nästan). Och dels för att vi ska gå ut i mellandagarna och handla på rean i stället, om man nu hittar någonting. Vi ska köpa nya vitvaror hade vi tänkt och det finns ju en del saker inne i Siba som hägrar för tonåringar. Och samtidigt tycker jag att det är sådan hysteri det här med julklappar, blir faktiskt lite anti mot allt vad jul och julklappar heter. Man kan faktiskt umgås med släkt och vänner utan en massa paket som ska öppnas. | |
| Ricky93 - Ej medlem längre | 2005-12-07 20:40 | |
![]() | vad handlar den om blueztar? | |
| Ricky93 - Ej medlem längre | 2005-12-07 20:42 | |
![]() | jag skulle inte tyckt det var något bra utan jul klappar . är det någon som håller med? | |
| Blue Ztar | 2005-12-07 21:52 | |
![]() | Ricky93: Här kan du läsa lite om "Den Trägne Odlaren" www.nsd.se/artikel.a...rk iv=False | |
| Vigdir | 2005-12-08 15:20 | |
![]() | Jodå, Blueztar, det var precis den jag tänkte på! Hörde den felaktiga översättningen på radio ungefär samtidigt som jag skrev, så det blev litet knas. | |
| Ricky93 - Ej medlem längre | 2005-12-08 15:22 | |
![]() | tack för att du visa sidan blueztar | |
| Skippy - Ej medlem längre | 2005-12-08 15:40 | |
![]() | Här finns det rätt fräcka grejer: www.coolstuff.se/ Kanske specialgjorda kryddblandningar kan vara nåt för den kräsne..? www.krusmynta.se/butik/ Läckra smycken hittar man här: www.pandorashop.se/ www.leshop.se/ Lite av allt möjligt hittar man här: www.designcollage.se/ inreda.com/ | |
| NylleRobin - Ej medlem längre | 2005-12-08 16:38 | |
![]() | En sådan har jag: www.coolstuff.se/p15...ko nst.html | |
| Lisaa | 2005-12-08 18:37 | |
![]() | Jag ska ge roliga reflexer till varenda människa i släkten. Jag hittade dem i bokhandlen för 19:- styck. Bild finns här: www.busigt.se/ , välj reflexer. Det är roligt att få julklappar... :-) | |
| Vigdir | 2005-12-09 09:12 | |
![]() | Lisaa - vi bilförare älskar dig!!! Reflexer är det bästa som finns, det märker man när man kommer körande en decemberkväll och en blådåre plötsligt korsar vägen iklädd mörka kläder. Och nej, ni syns inte lättare i stan! Så tack och bock för att du underlättar våra liv genom dina julklappar (och förmodligen räddar andras!) Alla: Följ Lisaas uppmaning - ge bort reflexer!!! | |
| adam93 | 2005-12-10 14:44 | |
![]() | xbox 360 är ett hett tips =) . vad tycker ni? | |
| Ricky93 - Ej medlem längre | 2005-12-10 22:39 | |
![]() | ja det var en bra julklapp | |
| Ricky93 - Ej medlem längre | 2005-12-14 22:06 | |
![]() | xbox360 kanske är en lite dyr jul klapp ialla fall vad tycker ni här på betapet? =) | |
| AlliC73 | 2005-12-15 18:24 | |
![]() | Ett presentkort på massage brukar alltid vara uppskattat... Jag köpte smycken till min lillasyster när jag inte kunde koma på något annat,brukar funka till de flesta.. | |
| Kängan | 2005-12-15 19:56 | |
![]() | mitt problem är att jag inte vet vad jag ska önska mig. Jag har allt jag behöver och det jag inte behöver, men som jag vill ha vill jag köpa själv. Nu börjar nära och kära ansätta mig och jag vet inte vad jag ska hitta på... | |
| Kängan | 2005-12-15 20:01 | |
![]() | Oj... det där jag skrev är ju verkligen "dagens I-landsproblem" | |
| Acrobaticue - Ej medlem längre | 2005-12-16 20:11 | |
![]() | Den bästa julklapp jag fått i mitt liv är från min då 4-åriga dotter.. =) "jaakk äkslarr min papa mäst" stod det på ett A4-ark. Under var en bild på mig...tror jag...sa hon att det var...? Såg rund ut med lila kanter... Jepp =)...Det måste ha varit jag! Med andra ord...varför inte skriva något riktigt snällt så att personen ifråga blir lika glad som jag blev den gången? =) | |