Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 15 |
Mobilspel
| Pågående | 20 000 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| massamark | 2007-11-17 20:04 | |
![]() | Kjolen är fantastiskt plagg. sedan att kvinnliga träningskläder (träningskläder allmänt) framhäver det bästa kroppen har att erbjuda). | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-11-17 20:08 | |
![]() | Jeans, skjorta,kavaj och väldoft är aldrig fel-lite lagom så där- men personligheten är viktig för mig och ser han dessutom bra ut då är det....gött ;) | |
| Dr Imago - Ej medlem längre | 2007-11-17 20:19 | |
![]() | Fan, att man aldrig kan bli tagen på allvar. *blä* | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2007-11-17 20:22 | |
![]() | håller med _vita syrener, men det mest klädsamma på pojkarna är HUMOR!!! | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-11-17 20:23 | |
![]() | Här sitter man och skriver på fullaste allvar och sen säger du *blä* har jag missuppfattat allting? :) | |
| Dr Imago - Ej medlem längre | 2007-11-17 21:02 | |
![]() | Du vet ju att det är häggen jag vill ha. Sug på den, du! | |
| skåldå - Ej medlem längre | 2007-11-17 21:02 | |
![]() | dr imago menar nog *gissar jag hejvilt* att jag mfl garvar åt viss utstyrsel som han vill ha själv... och att det därför är blä.... han hoppades nog på att vi skulle skriva att vi tänder på solglasögon med... menmen smaken är som baken å det är inte alltid som man får som man vill.... Puss på dig doktorn..... | |
| Dr Imago - Ej medlem längre | 2007-11-17 21:04 | |
![]() | Schkål då | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-11-17 21:39 | |
![]() | Bråkstake :) | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2007-11-17 22:09 | |
![]() | En icke enkelspårig grabb i välhängd .... slips | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-11-17 23:06 | |
![]() | Menar doktor´n så här tro? Här kommer jag uppklädd till tänderna, iförd negligé och snygga stilettskor, gärna stay ups och förförisk blick- utan solglasögon- då kan det faktiskt kanske vara så att jag känner mig så himla snygg och då slår man två flugor i en smäll :D | |
| emmylicious | 2007-11-17 23:23 | |
![]() | Min sambo har "a thing" för svart så jag har nyligen införskaffat lite svarta underkläder som överraskning ;) det uppskattades! | |
| emmylicious | 2007-11-17 23:24 | |
![]() | Helt otroligt egentligen att jag inte ägde ett enda par svarta trosor, eller BH för den delen. Haha. | |
| TomasLeonard | 2007-11-17 23:50 | |
![]() | Det är väl bra när man blir lite äldre å slappare...fartränderna syns ju inte. | |
| stefanf | 2007-11-17 23:56 | |
![]() | Jag är troligen för gammal för att begripa så jag frågar här. Bakdelar tror jag ganska många tänder lite på, som sagt, gärna förpackat i något snyggt.. MEN, då frågar jag mig såsom född på fel sida -70; - Hur snyggt är det på en skala när denna bakdel presenteras som sparbössa, dvs. med en springa som man vill proppa full med 25-öringar..? Jag gillar både nakna och påklädda rumpor men de ska helst vara antingen eller, inte "hälfta av vart.." För övrigt är det mest klädsamma självförtroende hållning och humor/glimt.. :) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-11-18 00:13 | |
![]() | Tomas Leonard-alla äldre blir inte slappa :) | |
| Basta - Ej medlem längre | 2007-11-18 00:20 | |
![]() | Jag tror att grundregeln för trådskaparen är. Ju mer tyg du hänger på din kropp desto bättre! Satsa på glasögon och charm. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-11-18 00:38 | |
![]() | Blir mycket famlande då? | |
| Zizzi | 2007-11-18 00:57 | |
![]() | För mig är det väldigt svårt att svara på vad jag "går igång på" när det gäller kläder på en man. Jag har nu suttit och funderat men kommer inte på något speciellt. Det är ju helhetsintrycket som jag reagerar på. Om han luktar gott, har strumpor som är hela (hur kan någon överhuvudtaget gå i trasiga strumpor?), naglarna får inte vara nedbitna, för då är det en nervös man och det är inget för mig, håret ska vara rent, han bör inte lukta svett, han bör titta mig i ögonen och inte flacka med blicken, helst inte använda svordomar, han bör gå manligt (inte med korta, trippande steg), för korta byxor kan jag stirra mig tokig på, gula tänder är avtändande, dålig andedräkt likaså, inte vara en skrävlig besserwisser, att han har humor är jätteviktigt, och sist, men inte minst så ska han vara helt galen i mig :-). | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2007-11-18 01:50 | |
![]() | Zizzi... när o OM du hittar ett endaste exemplar av det du kallar en man, se till att få det klonat på direkten! Bara att hitta en enda av dessa borde utmärka sig för Nobelpriset i någon typ av forskning... | |