Spelrum
| Giraffen | 17 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 19 |
Mobilspel
| Pågående | 20 000 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| le-lou | 2007-11-21 22:45 | |
![]() | otrevliga typer som inte klarar av att förlora finns överallt. De finns dessutom i två grupper: De som skriver könsord, kallar en för idiot eller fuskare osv. Sen har vi de som skriver att man "spelar fel", man "låser spelet" och att det är "trist att spela på det viset, att det inte är sportmannamässigt och blaha blaha". I bägge fallen handlar det om dåliga förlorare och jag vet ärligt talat inte vilken som är värst. | |
| Moet - Ej medlem längre | 2007-11-21 22:51 | |
![]() | Sen har vi en tredje grupp också, gruppen som gillar att beklaga sig över dåliga förlorare. | |
| Zizzi | 2007-11-21 22:54 | |
![]() | Moet, nu förstår jag inte hur du menar... Finns det en tredje grupp av dåliga förlorare som gillar att beklaga sig över dåliga förlorare?? | |
| Moet - Ej medlem längre | 2007-11-21 22:59 | |
![]() | Sen har vi en annan grupp också, gruppen som gillar att beklaga sig över dåliga förlorare. Nöjd? | |
| Nemi | 2007-11-21 22:59 | |
![]() | Det beror ju på om man väljer att klassa "gnällspikar"som några slags "losers" i form av...uhm.. losers. (kommer inte på svensk översättning) Men som förlorare = icke segrare av matchen är det inte. | |
| Moet - Ej medlem längre | 2007-11-21 23:05 | |
![]() | Du får tolka mitt inlägg precis hur du vill Nemi. Vassego. | |
| Nemi | 2007-11-21 23:09 | |
![]() | Tack :) (glömde att lägga till "imo". ) | |
| GreatSerbia - Ej medlem längre | 2007-11-21 23:54 | |
![]() | Jag är lika otrevlig när jag vinner som när jag förlorar, haft en bra uppväxt och uppfostran och har garanterat mycket mindre hat inom mig än Zizzi.. So Zizzi, what went wrong? | |
| Zizzi | 2007-11-22 00:11 | |
![]() | Ehh...va? | |
| -JK- | 2007-11-22 00:33 | |
![]() | Här är det visst nån som är mer än lovligt förvirrad. | |
| GreatSerbia - Ej medlem längre | 2007-11-22 01:11 | |
![]() | Jag kanske inte borde skrivit på engelska i slutet... | |
| -JK- | 2007-11-22 01:15 | |
![]() | Jag som förväntade mig att bli tillplattad som en höna (eller var det gam?), vad besviken jag blir. www.nisseklubben.se/...up load.php | |
| -JK- | 2007-11-22 01:16 | |
![]() | www.nisseklubben.se/...hp ?img=240 | |
| vulcan | 2007-11-22 09:58 | |
![]() | Vi kommenterar normalt inte avstängningsbeslut offentligt, men jag gör ett undantag här eftersom jag tycker att det har ett allmänt intresse. Det som spelaren Moet ägnade sig åt i chatten enligt länken ovan är FULLSTÄNDIGT OACCEPTABELT. Det är trakasserier med hänsyftning till en annan spelares kön som sedan slår över i rena förtäckta hot. Det framgår tydligt av våra regler att trakassier och hot inte är tillåtna. Att det görs i nån slags mc-klubbstil genom en lite "humoristisk" inledning - kanske med baktanken att det ska kunna slås bort som "bara ett skämt" gör inte saken bättre. Den som ägnar sig åt sånt här i chatt eller forum kan räkna kallt med att vi stänger ner konton - dessutom utan någon föregående varning precis som det står i forumreglerna. Ingen som spelar här och själv följer de regler som satts upp ska behöva tolerera saker i den här stilen. Punkt. | |
| Rasko84 - Ej medlem längre | 2007-11-22 23:19 | |
![]() | Ni har tid att kommentera offentligt varför folk blir kickade (vilket ni INTE SKA göra) enligt era egna regler. Men ni har inte tid att svara på mail när man frågar VARFÖR man har blivit utkastad. Min användare = GreatSerbia. Jag kommer fortsätta att göra användare (har runt 20 st oanvända) tills jag får en förklaring. Och MC klubb grejen? Ha ha ha, tack för ett gott skratt men snälla jämnför inte Moet som sa "plocka en höna" som ett skämt, med en maffiaklubb som mördar människor, den kommentaren är lika patetisk som du och detta inlägg i forumet. JK, om du inte ville blanda dig i behövde du aldrig kommentera mitt inlägg och förklara mig som dum och förvirrad. Tack för mig! | |
| BowBoow - Ej medlem längre | 2007-11-22 23:30 | |
![]() | 1. Jag hängde inte ut nån när jag skojade angående plocka en höna. Inte ett namn fanns med. 2. Den enda som hänger ut här är Vulcan, vilket är jävligt illa, trodde du hade mer stil än så. 3. Lär dig läsa hela konversationen och inte ett litet utdrag, konversationen handlade just om hönor, och hade du läst de innan så hade du nog inte överreagerat som du gjorde nu. 4. Nu ska jag återgå till mitt Mc-gäng och begå fler grova brott. | |
| BowBoow - Ej medlem längre | 2007-11-22 23:31 | |
![]() | /Moet | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-11-22 23:35 | |
![]() | Det enklaste är väl ändå att uppträda hyfsat. Så slipper man både varningar och avstängningar. Det finns de som i en tråd gör sitt bästa att "hoppa på" en speciell person eller grupp (typ övervakare...) Inte genom att säga/skriva hotfulla saker utan mer genom att kommentera allt denne person skrivit... Och finns inget i själva texten så har h*n alltid glömt ett komma eller en punkt... Detta är en gratis spelsajt där vi ska träffas och ha kul, diskutera SKITVIKTIGA saker (som tex hur Vulcan ser ut i tomte-string ;-P) och spela betapet. Det sitter alltså några nissan (tomte-nisssar?) och arbetar för att vi ska kunna göra detta. Jag går inte omkring på affären, när jag handlar, och svär åt de som inte går åt det håll jag vill eller handlar det jag tycker de ska handla. Inte heller skriker jag fula ord åt de jag jobbar med om de inte tycker som jag.... Varför ska jag då ta mig friheten att göra det här???? ... men det kanske är mej det är fel på? -) Har man inget snällt att säga kan man hålla tyst! | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-11-22 23:37 | |
![]() | OBS! Det jag skrivit är inte riktat åt någon speciell utan mer som ett inlägg i debatten. | |
| Nemi | 2007-11-22 23:40 | |
![]() | GreatSerbia: De som har hand om supportmailen jobbar för fullt, du kommer få svar så fort de mailen som kom inna ditt/dina är besvarade. | |