Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 4 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 40 |
Mobilspel
| Pågående | 19 936 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Silverin - Ej medlem längre | 2007-12-22 23:13 | |
![]() | Försökte med PMS... men inte va det godkänt. Finns det inga kärringar som e med o bestämmer? ;-) | |
| ciaobabe - Ej medlem längre | 2007-12-22 23:14 | |
![]() | Jag har ju full förståelse att man vill spela taktiskt å stänga vissa lägen å absolut inte lägga upp för guldläge till sina motståndare. Så spelar ju jag också. Men det jag syfta på var när man måste öppna upp på ofarliga ställen för att komma vidare i spelet å en del fortsätter ändå att stänga så spelet tar slut, det drabbar ju båda parter!! | |
| ciaobabe - Ej medlem längre | 2007-12-22 23:16 | |
![]() | Hoppas även att alla förstod att mitt förslag till egna rum till "stängare" vad sagt med ironi!!!;-) | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2007-12-22 23:16 | |
![]() | Blev så perplex att jag passade... o hon med... well well. Nu tycker jag det va en rolig grej att ha vart med om. Alltid händer det något nytt. Men inte hade jag direkt lust att spela mot en rullare efter det. | |
| Q-tile - Ej medlem längre | 2007-12-22 23:26 | |
![]() | Ja, det är frustrerande. Ändå är det väl generellt så att potentiellt mest står att förlora för den som kan minst ord/har minst spelerfarenhet, om brädet öppnas. Ännu mer irriterande tycker jag det är att spela de gånger man möter någon som gödslar med exempelvis A:n och aldrig straffas, såtillvida att de kontinuerligt får nya som de obekymrat spelar ut, utan att vara minsta sparsamma. Frustrande för den som hushåller med sina A:n och aldrig har något för det. | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2007-12-22 23:36 | |
![]() | Fattar inte att jag har såpass många motståndare som återvänder för nya spel mot mig. Jag måste va sämst på allt vad strategi o upplägg e. Rullningar ska vi inte prata om... ligger dom inte framför nosen på mig så ser jag dom inte. E det inte lite jobbigt att hela tiden stressa efter bättre, bättre? | |
| Q-tile - Ej medlem längre | 2007-12-22 23:38 | |
![]() | "Jag måste va sämst på allt vad strategi o upplägg e." Kanske är det därför så många återvänder för spel mot dig. ;-) | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2007-12-22 23:43 | |
![]() | Ja precis.. o lika glad e jag för det. :-) Shit, jag känner en brud som känner sig förföljd. Läser in anagram om allt o tolkar det dagarna i ända - jag menar: ett spel e spel. Vem bryr sig om hundra år. | |
| brava | 2007-12-23 01:11 | |
![]() | Nä Silverin du är en typiskt utstuderad låsningsspelare vilket som tidigare nämnts i denna diskussion gör att du inte blir bättre bättre och det är väl upp till dig vilken typ av spel du vill ha. Jag för min del spelar uruselt när motståndaren går in för att låsa allt man lägger, mest för att jag blir frustrerad. Dock kan jag själv hemfalla åt extremt snålspel om jag på ett tidigt stadium inser vilken strategi motståndaren kör, men fy va trist med HÖ DÖ SM PM BH ÅH i all oändlighet när det finns så många roliga otippade ord att lägga. | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2007-12-23 09:28 | |
![]() | Alldeles korrekt brava. Det finns såna lir i min spelhistoria. Som vårt sista... Förmodar att du inte tillhör skaran som återvänder. ;-) Det finns gånger när man bara får konsonanter eller vokaler i all oändlighet. Man har inte en chans att skriva något vettig eller få poäng. Det finns andra när man öppnar upp flera gånger om... Men i det stora hela, jag e en skittrist motspelare. Ba så ni vet! | |
| Lyle | 2007-12-23 16:08 | |
![]() | Om man har en stabil ledning när det är 20 brickor kvar är det för mig en taktisk korrekt manöver att stänga spelbrädet. Beror också på vem man möter och vilka brickor det är kvar i påsen, förstås. | |
| brava | 2007-12-23 16:41 | |
![]() | Silverin man kan ju spela ändå fast motspelaren kanske inte har världens skojjigaste spelstil, ja för gammal vänskaps skull eller whatever | |
| Maya_06 | 2007-12-24 05:53 | |
![]() | Hej om jag har låst någon så är det ej min mening. Kan bero på att jag är ny och har ej fått klämm på detta än Kram Maya_06 | |
| Maya_06 | 2007-12-24 05:54 | |
![]() | <Om så är fallet ber jag om ursäkt Maya_06 igen | |
| Maya_06 | 2007-12-24 05:55 | |
![]() | Jag ställer gärna upp på ett ÄRLIGT spel | |
| Maya_06 | 2007-12-24 06:08 | |
![]() | Här får ni chansen att spöa skiten ur en ren nybörjare | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2007-12-24 11:17 | |
![]() | Maya hi, Maya ho, Maya ha, Maya haha... | |
| Van Kantig | 2007-12-24 13:12 | |
![]() | det är tråååkigt och lönlöst att spela mot stängare... förstör ju tjusningen med spelet | |
| monkan56 | 2007-12-25 22:27 | |
![]() | måste hålla med Van Kantig.. roligare när det är jämt och frågan är vem vinner? | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-12-25 22:57 | |
![]() | Roligare kanske, men det är ju helt enligt reglerna att stänga... man ska inte bli sur för att någon gör det. Jag försöker att inte göra det, men det händer ibland... ibland medvetet och ibland för att jag endast kan lägga det ordet just där.... | |