Spelrum
Giraffen31
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
24
Inloggade56
Mobilspel
Pågående19 882

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Gaffelman - Ej medlem längre2008-01-12 15:51
Antal inlägg: 385

Min erfarenhet(främst från andra communitys) är att väldigt många tjejer/kvinnor inte alls är obenägna att vilja "snacka" vitt och brett om diverse ekivoka saker. Det handlar naturligtvis att man ska göra det med glimten i ögat och en stor portion humor. Jag tycker det är roligt med sexuella anspelningar; det är förmodligen någon störning jag har. Men som sagt, det är inte alls svårt att hitta likasinnade damer både "här" och "där". Dock krävs det viss finess i skrivande för att de ska "nappa" *hehe*.
Det är väl grabbarna utan denna finess som Acron vill sätta tummen i ögat på, och det ställer jag mig bakom. Trakasserier ska icke förkomma.

acron - Ej medlem längre2008-01-12 16:00
Antal inlägg: 125

Känns bra att få det bekräftat, Gaffelman :)

myran_64 - Ej medlem längre2008-01-12 16:45
Antal inlägg: 3157

Min inbox är inte full men jag får en del mail med kommentarer om mitt utseende, vilket i och för sig inte gör något, fast ibland blir det för mycket. =)
Visst ska man kunna skämta om "en del ekivoka saker" som Gaffelmannen så fint uttrycker det, men som sagt, det får inte bli trakasserier.

E Solu - Ej medlem längre2008-01-12 16:55
Antal inlägg: 4715

En gång skrev en tant på 50+ till mig i spelchatten "grymt kort, du ser ut som om du precis blivit våldtagen eller nåt!". Det var nog det närmaste sexuella trakasserier jag varit med om här i alla fall. Men hon log på sitt kort, så jag tog det som ett skämt.

myran_64 - Ej medlem längre2008-01-12 16:59
Antal inlägg: 3157

*s* Helt rätt inställning E solu!!

En gång fick jag 13 likadana mail i min inbox och när jag frågade personen varför så sa han att det inte var meningen, men det tror jag att det var. Han ville nog bara skilja sig från mängden! ;o)

bennyboll - Ej medlem längre2008-01-12 17:04
Antal inlägg: 8806

Håller med många av er.. Har man glimten i ögat o inte tar det speciellt allvarligt så är det bara lite småroligt.. Men blir det trakasserier så är det klart att man ska anmäla..
Carpe Diem.. Livet ska vara roligt och ta vara på alla minuter, för du vet inte vad som händer i framtiden!

brava2008-01-13 01:57
Antal inlägg: 1636

alltså när man är en sån enstöring som jag så kanske man vill ha lite köttmarknad sådär på distans - tyvärr så kommer det inga snuskiga mail till mig, Men som gaffelmannen så vackert uttrycker saken så vill man ju ha snusket lite snyggt paketerat och gärna kryddat med lite humor,,, Fast det är klart att en rockande kyckling alternativt en nymfparakit kanske inte gör att potentiella snuskhummrar tänker sig att man är lovligt byte,

nä, jag borde kanske hålla mig till att skriva i den seriösa tråden - är väl lugnast d trots allt

Banned - Ej medlem längre2008-01-13 09:27
Antal inlägg: 82

Jag brukar sextrakassera Gaffelman, men han verkar inte fatta, han tror att jag bara vill gå och ta en öl killar emellan.

y not2008-01-13 12:54
Antal inlägg: 9014

Var killar du emellan?

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?