Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 973 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| tifina | 2008-02-01 18:56 | |
![]() | Halsbandet med fjädrar är väldigt, väldigt fint. | |
| brava | 2008-02-01 19:11 | |
![]() | Miss jk löven (boklöv) är instoppade i plastfodral och i isärklippta plastfickor avsedda för diabilder. sen har jag gjort länkar av mässingstråd som förbinder "påsarna". men om man har en sån där lamineringsmaskin borde det ju funka alldeles utmärkt. Vilken korp Gaffelman? Svarta hägringen eller? (ska va en häger) | |
| Miss_jk | 2008-02-01 19:13 | |
![]() | Okej, tack! Men jag måste säga att allt var riktigt riktigt fint! Vad duktig du är!! Själv gör jag "ljushållare" av massa skräp från jobbet. Kanske ska lägga upp dom vid något tillfälle... | |
| Gaffelman - Ej medlem längre | 2008-02-01 19:14 | |
![]() | Det är en korp för mig. :-) | |
| brava | 2008-02-01 20:23 | |
![]() | Ljushållare av skräp låter spännande! Förstås gaffel betraktaren har alltid rätt att se det den vill, jag bara undrade om det va den svarta skulpturen du menade, eller vilken av alla fåglar jag har som är en korp för dig.... Kanske skulle ta och göra en korp btw - eller 2 hugin och munin, odens allseende ögon | |
| Miss_jk | 2008-02-01 20:56 | |
![]() | Lyckades göra en ny ljushållare nu av ståltråd, men tar jag kort med ljuset tänt så syns bara ljuset. Har jag ljuset släckt så syns typ ingenting... Återkommer! *Vill ha en bra kamera* | |