Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 4 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 20 062 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| snorklan | 2008-01-30 11:24 | |
![]() | Skäms barbi, skäms! :p | |
| Gaffelman - Ej medlem längre | 2008-01-30 19:39 | |
![]() | What about this guy? www.youtube.com/watc...re =related | |
| Miss_jk | 2008-01-30 20:05 | |
![]() | Metallicas gitarrist Kirk Hammett har kallat Herman Li och Sam Totman "De snabbaste gitarristerna jag någonsin har sett" www.youtube.com/watc...jg rCKhxE1s | |
| Vikage | 2008-01-30 20:21 | |
![]() | Michael Amott är grym uk.youtube.com/watch...re =related Sen har vi alltid Slash uk.youtube.com/watch...Cp lsXu1HRk | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2008-01-30 20:23 | |
![]() | Haha Miss_jk - du snodde min! Grym! | |
| Miss_jk | 2008-01-30 21:32 | |
![]() | Ja, visst är den! =) Kan för övrigt tipsa om de flesta av deras andra låtar också... | |
| tattarfinkel | 2008-01-30 21:51 | |
![]() | Slash! Fan va grym han är, kanske inte den bästa gitarspelaren men han är lätt den coolaste | |
| Gaffelman - Ej medlem längre | 2008-01-31 18:22 | |
![]() | Dragonforce... fan, dom hade jag aldrig hört talas om... men fy för helvitte vad bra dom är! Trodde inte att det gjordes sådan högkvalitativ metal längre. Och jaoo, dom är hyfsat snabba, dom där strängbändarna *garvar*. | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2008-01-31 20:23 | |
![]() | Som sagt - de är apbra! Och när det gäller tempot - detta säger väl allt :D (Det räcker att läsa de första 16 sekunderna - resten står man inte ut med). www.youtube.com/watc...re =related | |
| zacco | 2008-01-31 20:54 | |
![]() | ingen som tyckte mitt skämt om ace frehley var roligt? | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-01-31 21:02 | |
![]() | skämt? | |
| Jesper M | 2008-01-31 21:14 | |
![]() | Hendrix är kungen på gitarr tycker jag! Det är få andra som har sån känsla i spelet som han hade. Nämn en gitarist som kan spela med tändera och få det att låta bra :D! youtube.com/watch?v=...nb hZEi2uNg Sen måste man ju även nämna Mark Knopfler, Santana och Eric Clapton i en sån här tråd! | |
| Miss_jk | 2008-01-31 21:18 | |
![]() | Jag kan nästan: Herman Li spelar med tungan. =) Signature Stage Moves: Guitar lifting whammy bar slam. Playing with his tongue! | |
| Gaffelman - Ej medlem längre | 2008-02-01 15:02 | |
![]() | Ace Frehley är ICKE ett skämt. Han är en hjälte från min barndom. | |
| Gaffelman - Ej medlem längre | 2008-02-01 16:46 | |
![]() | Den här snubben är ganska hyfsad också: www.youtube.com/watc...re =related | |
| van halen - Ej medlem längre | 2008-02-01 22:57 | |
![]() | Hm... Har nu tittat igenom tråden, vad som skrivits och länkats. några kommentarer.... Sunset Biker: Tommy Emmanuel - Briljant... på akustisk gitarr. Letade men fann inget på elgitarr. Miss_jk/Gunilla N: Dragon Force - Gitarronani på högsta nivå. Suveränt bra dessutom en riktigt bra sångare för den genren. Gaffelman: (eller vad du nu hädanefter kommer att heta) Ganska kul att se början av det sista inlägget. Trots hädningen (eddie van halen for eggheads) kan det ju bara betyda att han är kungen =) | |
| Bosse Ko Jr - Ej medlem längre | 2008-02-02 08:29 | |
![]() | Hehe :-) Jaoo, Edward van Halen är naturligtvis en av alla gitarrhjältar med konungastatus. Speciellt debutalbumet är ju en monumental klassiker. Eruption, You really got me (Kinkscover visserligen), Aint talking ´bout love... tja, hela plattan är fantastisk. Men jag gillar i stort sett allt som Van Halen har gjort. Om jag finge välja en favoritplatta jämte debutalstret blev det nog "5150" med gamle fine Sammy Hagar på sång. Sammy är för övrigt inte en helt oäven gitarrist. Annars är favoriterna Ritchie, Yngwie, Satriani, John Norum. Ja, det finns hur många bra som helst egentligen. Mike Oldfield hyser jag en lite pinsam kärlek till också. :-) www.youtube.com/watc...s9 ev7iPRPQ | |
| Bosse Ko Jr - Ej medlem längre | 2008-02-02 08:30 | |
![]() | / Bo Ko van der Gaaahffelman | |
| Säd - Ej medlem längre | 2008-02-02 08:56 | |
![]() | zzz sluta förespråka för rutten pubelfrisyrmetall. Kerry King är bästa gitarristen, punkt slut:) www.youtube.com/watc...re =related www.youtube.com/watc...wL tTa2trRs | |
| Bosse Ko Jr - Ej medlem längre | 2008-02-02 09:00 | |
![]() | Pöbelfrisyr, hur ser den ut? :-D Jao, den där Kerry King verkar ju vara en "riffare" av rang. :-) | |