Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 973 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Futharken | 2008-01-29 20:57 | |
![]() | www.berlinermauer.se...v_ trag.htm vet inte vad som är värst...delfiner eller ja se efter själva | |
| delfinus | 2008-01-29 22:39 | |
![]() | Näe FAN VET... | |
| Vigdir | 2008-01-29 22:45 | |
![]() | Berlinermauer är dessutom "på riktigt", jag vet... | |
| brava | 2008-01-29 23:15 | |
![]() | Anledningen till att jag postade länken var att de på sidan påstod att de gjorde experiment med att skapa en hybrid och då ville jag kolla om det skulle vara biologiskt möjligt, men det verkar inte så nej. första reaktionen var väl att man ska höra mycket innan örona ramlar av, | |
| Dyslekso | 2008-01-30 11:34 | |
![]() | Den där Berlinmur-kvinnan verkar ju rätt...speciell. Som Vidgir skrev är hon ju tydligen äkta vara, vilket jag annars skulle ha svårt att tro, även om den tid hennes sida varit uppe är för lång för att ung, manlig bluffare skulle ha orkat. Men hennes läggning låter mer som en absurdistisk litterär idé än något man skulle kunna tro faktiskt existerade. Kan förstå att man kan älska och dyrka objekt ("prylbög" är ju ett vedertaget uttryck, och Apple-älskare finns det gott om), men det här romantiska och sexuella...att gå till sängs med Berlinmuren kan man väl inte föreställa sig vara så skönt. De har ju tydligen varit gifta ett tag också. Hur behåller man spänningen? Vänstrar man med Vietnam-monument?:) | |
| le-lou | 2008-01-30 12:17 | |
![]() | Dysleko, det är ingen kvinna heller..det är en man som är gift med berlinmuren. Gör väl knappast nån skillnad i wierdness dock. | |
| Jo-na-tan - Ej medlem längre | 2008-01-30 12:26 | |
![]() | Nä, det är en kvinna. Hon var ju med i 100 höjdare också, här har vi en bild på henne: www.berlinermauer.se...b_ mur9.jpg | |
| le-lou | 2008-01-30 12:35 | |
![]() | www.algonet.se/~gilj.../e ija.html du menar att detta är en kvinna???? shit. | |
| Jo-na-tan - Ej medlem längre | 2008-01-30 12:44 | |
![]() | Hon är inte så feminin nej | |
| Dyslekso | 2008-01-30 19:07 | |
![]() | Haha...sluta förtrycka de mursexuella. Va fan...jag har svårt att få in i mitt huvud att hon är tänd på en gammal mur. Är det någon slags yttring av ett uppmärksamhetsbehov, månne, kopplat till traumatiska sexuella upplevelser som yngre? Jag spekulerar vilt. Om hon föreställer sig att muren är levande på något vis, vad är då murens intressen och tankar, tänker hon? Vansinnigast på länge. | |
| y not | 2008-01-30 19:17 | |
![]() | oroa dig inte, det är fullt normalt | |
| Vigdir | 2008-01-30 20:15 | |
![]() | Hon var förlovad med en giljotin förut, de hade visst samma filmsmak. | |
| Nemi | 2008-01-30 20:35 | |
![]() | Alltså, det finns ju de som är sexuellt attraherade av ting (dendrofiler t ex), kan känna kärlek och samhörighet med dom.Enligt vad de säger och berättar. Det är troligen inte särskilt vanligt men det finns. Det finns folk som verkligen tror att det finns något osynligt utomstående väsen som styr deras liv och död eller på att vi definitivt återföds i andra kroppar när vi dör, så varför skulle det inte kunna finnas de som verkligen tror att de är delfiner i fel kroppar eller att det existerar personer som är attraherade av delfiner? Dvs, det finns oerhört mycket som för många verkar osannolikt och konstigt men för en del (även om de är vädligt få) kan vara oerhört påtagligt och verkligt. Troligen inser/vet personerna att de är rätt avvikande och de flesta är nog det "i det tysta",men genom internet har nog många "ploppat fram" och börjat leta likasinnade eller bara vill berätta sin historia. Jag kan tycka att det är oerhört knasigt att tro att man är en delfin i en människas kropp, men samtidigt får väl folk tro det om de vill. Bara inget djur eller människa kommer till skada. Det finns en uppsjö av forskning och information om avvikande sexualiteter och känsloförhållanden, jag finner det mkt intressant. T ex finns boken "Pervers? Om sex utöver det vanliga" som förklarar och berättar om personer som har en "udda" sexualitet och alla fördomar och historik och liknande. Rekommenderas att läsas. /Nemi | |
| le-lou | 2008-01-30 22:40 | |
![]() | Nemi, på sajten där de skriver om delfinerna så uppmanar de till tidelag. Det är iaf inget jag vill stödja, sen må de ha rätt att känna och tro vad de nu kan tänkas vilja. | |
| skogstorparn | 2008-01-30 22:45 | |
![]() | delfiner..nä..jag och tjejen knullar helt vanligt medans du läser detta.. | |
| Salon - Ej medlem längre | 2008-01-30 22:47 | |
![]() | Sjukt sjukt sjukt | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-01-30 22:48 | |
![]() | skogstorparn fantiserar kanske om en liten söt delfintjej medans han har sex med tjejen...? *f'låt, kunde inte låta bli* | |
| lutherhuvve - Ej medlem längre | 2008-01-30 22:52 | |
![]() | Vars är sajten för oss människor som befinner sig i en delfinkropp då? Eller än värre - i en vals...? | |
| veggie_d | 2008-01-31 12:10 | |
![]() | enligt de som har sajten lutherhuvve, så finns det såklart såna människor med ! Som är fångade i en delfinkropp men det sura är att de inte kan kommunicera med omvärlden och förklara för oss människor. Lika lite som de här kan förklara för delfinerna att "hey, im one of you guys". Istället låter de oss veta att de kämpar för att få gifta sig, ha sex med delfiner och operera in fenor i kroppen. Jag undrar hur de kan veta att de känner sig som en delfin. Hur känner sig en delfin? Har en delfin förklarat för de hur det är att vara en delfin? "Jag känner mig som ett hönsägg" "Jag känner mig mer som en Volvo v40 än som en människa" "Jag känner mig som en anakonda". Jag menar...?? | |
| Pim_ | 2008-01-31 12:13 | |
![]() | Southpark Säsong 9 Episode 1 Mr. Garrison's Fancy New Vagina First Aired: Wednesday March 9, 2005 www.southparkzone.co...ag ina.html | |