Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 20 |
Mobilspel
| Pågående | 19 596 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| fundersam | 2005-12-15 15:58 | |
![]() | Det senaste var Börje Salming, han sålde jag sten till. Jag har nästan kört över Runar Sögaard vid stureplan! | |
| Vigdir | 2005-12-15 17:39 | |
![]() | Hmmm.... jag har framför allt träffat massor av längdskidåkare av den litet äldre skolan. Sportintresserade kanske minns namn som Hans-Erik Larsson, som tappade skidorna i VM-stafetten -74, Thomas Eriksson (VM-guld -82) och Anna-Lena Fritzon. Otroligt trevliga personer!!! Vilket de allra flesta längdskidåkare är - även om det finns vissa kända undantag... I övrigt... Sålde pepparkakor till Ewa Roos en gång, det är en go kvinna det! | |
| Beapet | 2005-12-15 18:23 | |
![]() | Firat nyår i thailand efter tsunamin med Ica reklam stig och hans familj :) trevliga! | |
| Alexizen - Ej medlem längre | 2005-12-15 23:46 | |
![]() | Min lilla syster är kompis med Natacha peyre, och dom har varit kompisar sedan dom var små, Natacha är inte så dum som hon vill vi ska tro hon är, Hon gör det mest för tjäna pengar och föresten så har hon opererat näsan med;) | |
| Alexizen - Ej medlem längre | 2005-12-15 23:47 | |
![]() | Hahha e släkt med sten nilsson i sten och standly;) *PINSAMT* | |
| Bror Mu - Ej medlem längre | 2005-12-16 08:18 | |
![]() | Jag har blivit osams med Lillen Eklund i baren. Han svor åt mig och kallade mig slusk. Jag förstår inte varför? Just då kommer min kompis fram och han börjar genast skälla på Lillen och säger att han inte ska vara otrevlig bara för att han är tungviktare. Lillen blir ännu surare och säger "er gårente å snacka me ju" och går därifrån. Så man kan nog säga att jag vann matchen. | |
| Rosis | 2005-12-16 16:57 | |
![]() | patrik julin peter "poppe" popvic johan Tornberg Bäckman som tränar i VIK | |
| Neonbeam | 2005-12-16 17:25 | |
![]() | STog och tippade i en spel butik i vällingby för ett par år sedan, helt plötslig säger killen jämnte mig att jag skall spela X2 på Southampton - Everton. Jag vänder mig åter vänster och frågar utan att titta "varför". När jag slår upp ögonen ser jag att det är självaste Tommy "Baloo" Söderberg som står där. Stog och snackade lite fotboll med honom, det var precis som att snacka med grabbarna i spelbutiken där hemma. En helskön snubbe helt enkelt. För övrigt fick jag bruk för halv garderingen. | |
| Jonna_P | 2006-01-03 19:16 | |
![]() | Har haft Henrik Larsson som fritidsledare... | |
| Leoella | 2006-01-03 19:22 | |
![]() | Jag såg Hasse Aro på något inneställe vid Stureplan för flera år sen. Han såg jääääää-ligt sliten ut. Min mamma gick i samma skola som Janne Schaffer. Hon har berättat att han var väldigt blyg och tystlåten. | |
| Leoella | 2006-01-03 19:25 | |
![]() | Jag har ju förresten en sen natt på Hummelstabaren sett Kapten Zoom komma in i baren (någon mer än jag som kommer ihåg?). Anders Linder heter han väl på riktigt. Han var SKITfull och vinglade fram till disken och hojtade och gapade. Men glad var han! | |
| TURBONY | 2006-01-03 21:20 | |
![]() | BlondaAlexiz: Och så vet du inte hur dom stavar sin orkester? *pinsamt* Jag har knytit Jarl Borse´ns vänstra skosnöre... | |
| louisen | 2006-01-04 00:14 | |
![]() | orlando bloom kom fram till mig i somras när jag sålde räkkryssningar i en liten kur vid hamnen och frågade vad jag sålde. han var trevlig (och lika snygg i verkligheten) men inte så intresserad utav "a shrimp-cruise in the archipelago". skrattade mycket åt min nervösa uppsyn och hembyggda engelska. hade sånadär scoutsandaler med kardborreband!!! | |
| Fibbels Fru | 2006-01-04 02:38 | |
![]() | Jarl Borssen var den jag åxå tänkte på.....Har åkt samma flyg som honom mellan Ängelholm o sthlm....för väldigt många år sen....20 kanske..... Jag var imponerad av hans mobiltelefon....som han gick o slet på! | |
| Kungalv_83 | 2006-02-03 20:32 | |
![]() | Har gått förbi Oscar Dronjak (Hammerfall medlem) på Sahlgrenska sjukhuset,bara nån meter emellan.....var lite nervös...men men. Han hade skadat sig eller blivit slagen eller vad det var. Detta var nog 2002 nångång. | |
| GM Flash - Ej medlem längre | 2006-02-03 20:39 | |
![]() | Såg Magnus Härenstam på Centralen en gång för ca 10 år sedan. Hade värsta grymma bootsen. | |
| fen0mena | 2006-02-03 20:39 | |
![]() | har sålt kaffe till bl.a Petter Fame-Factory Anders Ingemar Stenmark Ellinor Persson Mi Ridell Han den där i hjärnkontoret.. mm mm | |
| IMO - Ej medlem längre | 2006-02-03 20:46 | |
![]() | Jag har fått två lotter av Jokkmokksjokke! Såg rätt fräsh ut då... Ho, ho sa han. (Porjus 73...) Sen brukar min bror alltid skryta om när han körde om paret Truxa på "motorvägen" till Arvidsjaur... ;-) | |
| Freds | 2006-02-03 23:40 | |
![]() | Gick 18 hål med Ralf Edström. Han var ingen vidare på golf. Var på efterfest med Hurriganes någon gång på 70-talet. | |
| Viet Cong | 2006-02-04 09:32 | |
![]() | Jag mötte Mike Tyson. Och är fortfarande oskadad. Tur för honom att det var tio meter mellan oss i köerna där på flygplatsen i New Orleans... | |