Spelrum
| Giraffen | 50 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 84 |
Mobilspel
| Pågående | 19 807 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| tilduskan - Ej medlem längre | 2008-02-09 21:27 | |
![]() | haha jag hade rätt asg det lär bli kul i globen med! om inte annat får man garva hehehe | |
| le-lou | 2008-02-09 21:30 | |
![]() | dessutom noterade min sambo att karln heter sjögren inte berg...inga fans i denna tråden mao. . | |
| Sombatic | 2008-02-09 21:45 | |
![]() | nu kan det ju bara bli bättre...eller!? | |
| tilduskan - Ej medlem längre | 2008-02-09 21:49 | |
![]() | med andreas och carola som duett i nästa? fniss skulle tro vi får garva då med hehe | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2008-02-09 22:06 | |
![]() | Gratulerar Sverige till den formidabelt urusel musiksmaken! Måtte någon bättre än Sjögren gå vidare från kommande uttagningar och vara den som ska representera Sverige, för att skicka CS till den stora festivalen vore ju en pinsamhet utan dess like... | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2008-02-09 22:06 | |
![]() | *urusla | |
| Elmis | 2008-02-10 01:49 | |
![]() | Chrille for teh win! :D Detta är Eurovision!! Musikkvaliten är bara en liten del. Showen viktigast! I år är det banne mig Sveriges tur att skicka en låt som blir lika omtalad som operagubbarna i hatt eller de som sjöng We are the winners of Eurovision". Underbar humörhöjare med I love Europe. Glimten i ögat gick fett hem. Och att han sen försvarar den från att vara en kalkon är ännu roligare! Hoppas han tar hem hela skiten. Diamond oxå rättvist vidare. Poodles/E-type var nåt av det tråkigaste jag hört. Resten känns som en grå massa i jämförelse. | |
| Hr Winbladh | 2008-02-10 07:26 | |
![]() | Problemet är bara det att folk som röstar på skiten på fullaste allvar tycker och anser att det är bra musik. För min egen del ägnade jag mig åt ett par mordfall som CSI löste i kanal 5. Vägra melodifestival! | |
| Bosse Ko Jr - Ej medlem längre | 2008-02-10 07:43 | |
![]() | Det bär mig lite emot, men jag måste erkänna att jag diggar "I love Europe" skarpt! Jag bara satt och fånlog åt Chrilles framträdande. Vette tusan om han inte kammar hem hela skiten - välförtjänt i så fall. | |
| hijashaitaan | 2008-02-10 08:00 | |
![]() | Huvvaligen! I love Europe passar möjligen med en tysk ompa-ompa orkester på en Bierstube, med lederhosen och fjäderhatt - när alla är lite glada i hatten! Sussie Tapper hade en bra låt och hennes röst sticker ut. Ingen smörja i den rösten! Gillade också E-type o Poodles och hon Velvet. De andra - Nej tack. | |
| Elmis | 2008-02-10 10:46 | |
![]() | Man får tycka precis vad man vill, vilket är tjusningen med ESC. :) | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-02-10 11:04 | |
![]() | Usch jag gillar inte Christer Sjögren. Min 7åring tyckte den var bäst!? Jisses jag fick hota med pisk =) om han inte sluta med det genast. Jag älskar att kritisera melodifestivalen. Årets höjdpunkt..=) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-02-10 11:30 | |
![]() | men vad hette dom där tjejerna som sjöng pom sina X??? Den var ju INTE bra!!! Christer Sjögrens låt och presentation var väl lite som att h*ra sig för Europa??? Snacka om att flörta till sig poäng från varje land med fula klänningar och töntig text! Poodles var ok, likaså Sussie Tapper och Velvet (var det hon?) .... Min dotter fick rösta på Amy Diamond, men det är hennes stora IDOL!!! | |
| Elmis | 2008-02-10 11:37 | |
![]() | Övertydlighet är ju roligt ju. Och ESC är fullt av sånt. :) | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-02-10 11:39 | |
![]() | Björn Gustafsson var bäst!! | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-02-10 11:39 | |
![]() | Han var jättekul!!! Jag skulle vilja ha hans dikt... ;-) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-02-10 11:45 | |
![]() | Det känns som om reportern FÖRSÖKER vara lite sriös i alla fall, men det verkar inte funka... www.aftonbladet.se/w...18 04311.ab | |
| massamark | 2008-02-10 12:52 | |
![]() | De som sjöng om sina ex hette face84 helt urusla. Jag fick lite tro me bumba feeling vöer christer sjögren. beatels gav oss sin musik.... Kommer det någon sämstaförlorar tävling, där de bidrag som kommer sist i deltävlingarna får göra upp om den "svarta stålwiren"? | |
| massamark | 2008-02-10 12:53 | |
![]() | Ja vist ja jag glömde det viktigaste! Varumärket/idoldyrkan avgör hur rösterna kommer nu. i finalen blir det den låt man tror kommer gå bäst i serbien. | |
| barbi | 2008-02-10 13:11 | |
![]() | nån som vet om de går i repris? ja missa:(( | |