Spelrum
| Giraffen | 54 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 88 |
Mobilspel
| Pågående | 19 845 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2009-07-04 16:48 | |
![]() | "The Usual Suspects" och "Heat". Såg om båda direkt efteråt. Jag tror att jag är identifierad med något våldsamt eller kraftfullt objekt. | |
| trollflöjt - Ej medlem längre | 2009-07-04 16:55 | |
![]() | www.youtube.com/watc..._t f25lx_3o | |
| krutmarie | 2009-07-04 17:10 | |
![]() | 4 bröllop och 1 begravning. Är annars inte speciellt förtjust i komedier, men där fick jag många glada skratt. | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-07-04 17:23 | |
![]() | Reservoir Dogs, på storbildsskärm 1994. Kunde inte prata på en timme efteråt. | |
| Sweeetiepie - Ej medlem längre | 2009-07-04 17:59 | |
![]() | Några som fått mig att andlöst följa dem är Dansar med vargar, Die fälscher och I huvudet på John Malkovich. | |
| Äcklig råtta - Ej medlem längre | 2009-07-05 18:52 | |
![]() | Dalmanisk och en borr, sen bjuder jag på finska pinnar. | |
| Zizzzi | 2009-07-05 19:05 | |
![]() | katalias, avundsjuk. Inte fått se Reservoir Dogs på storbild. Gillar Tarantino o ska definitivt se "Inglorious (stavning...?) bastards" på bio. :) Crash var en väldigt mäktig filmupplevelse första gången jag såg den. Hittills den enda filmen som fått mig att skrika rakt ut. Såg dessutom en krigsfilm för en tid sen, en fransk nyutkommen film som handlar om franska soldater under kriget med Algeriet. Filmen var väldigt realistisk - så realistisk att jag inte klarade av att se färdigt den... | |
| SashaLuna | 2009-07-05 19:30 | |
![]() | Oj det är ju helt omöjligt att säga en ju... Bästa dramat är ju Bin-Jip: www.filmtipset.se/fi...n- 3an.html Så vackert. Men samtidigt är jag ju väldigt förtjust i Musikaler. Där är min favorit rocky horror picture show som är en speciell film upplevelse varje gång: www.filmtipset.se/fi...-s how.html Och May: www.filmtipset.se/fi...m/ may.html har ju en speciell plats i mitt skräckhjärta. Liksom Pans labyrint: www.filmtipset.se/fi...yr int.html har en plats i min fantasysjäl. Fast intensiteten som är i closetland har ju etsat sig fast i mitt minne över decenniumet. www.filmtipset.se/fi...-l and.html Och energin spänningen och humorn som bara japaner kan lyckas flumma fram: www.filmtipset.se/fi...yl e-5.html kan ju inte ger mindre en en total filmupplevelse. Som sagt omöjligt att välja en upplevelse. | |
| abk | 2009-07-05 19:57 | |
![]() | Pans labyrint fångade mig.. vacker och ryslig film, The Black book, totalt sevärd holländsk film om WwII. | |
| 861006 - Ej medlem längre | 2009-07-05 20:28 | |
![]() | snart kommer bitte och säger att det finns andra trådar att dra i | |
| Miss_jk | 2009-07-05 20:48 | |
![]() | Förundras över TS alla stavfel i just denna tråden, men inte i andra trådar han skrivit... | |
| VaKul | 2009-07-05 20:56 | |
![]() | Midnight Express, verklighetsbaserad och riktigt riktigt bra! Sett den 14 ggr...förundras hela tiden över hur huvudpersonen i filmen klarar av helvetet i fängelset i Turkiet... Tips: Se den! | |